נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טבעות אירוסין – ייחודיות מנצחת

טבעת רב יהלומים

רוצה להעניק לבת הזוג את טבעת האירוסין הייחודית ביותר? באמצעות צוות המומחים של חברת פקטורי דיימונד תוכל להעניק לבת הזוג את טבעת החלום, בעיצוב אישי וייחודי. כיצד? להלן כל הפרטים החשובים.

טבעות אירוסין – טבעת ייחודית ומשמעותית ביותר ברגע המאושר ביותר בחיים

אחד הרגעים המרגשים ביותר בחייו של כל זוג הוא כמובן רגע הצעת הנישואין. על אף כי מדובר בהצעה אשר מקורה עוד מימי קדם, אנו עדים כיום לרצון של רבים להעניק לבת הזוג טבעת ייחודית בהתאמה אישית, זאת לאור העובדה כי מדובר בטבעות עם אמירה אישית אשר מותאם בדיוק לסגנון של בת הזוג. כיום, זה קל יותר מתמיד וזאת לאור העובדה כי צוות המומחים של חברת דיימונד פקטורי מאפשר לרכוש מתוך הקולקציה טבעת ייחודית אשר משלבת את המגמות העכשוויות ביותר בענף היהלומים ביחד עם אפשרות לעיצוב בהתאמה אישית. פרטים נוספים ניתן לקבל במספר 03-5057474 או להשאיר פרטים באתר בכתובת – https://www.diamondf.co.il ולהזמין טבעת אירוסין ייחודית בהתאמה אישית, עם משלוח חינם עד הבית.

טבעת יהלום ירוק

מגוון טבעות אירוסין ייחודיות לרכישה

להלן מספר דגמים ייחודים אשר נמכרים באופן בלעדי ע"י חברת דיימונד פקטורי, במחירים משתלמים ונוחים עם עיצוב מנצח ומיוחד:

  • טבעת טיפה – מדובר בטבעת ייחודית אשר משובצת ב 0.72 קראט, בצבע זהב לבן. מדובר בשדרוג של טבעת הטיפה המוכרות לנו, רק שכאן מדובר בשיבוץ ייחודי ביותר אשר מעניק אפקט מדהים של שתי שורות יהלומים המשובצים באופן מדויק, עם יהלום מרכזי אשר סביבו יהלומים נוספים. קליק לרכישה.
  • טבעת הנסיכה דיאנה – טבעת בהשראתה של הנסיכה דיאנה האהובה, טבעת קלאסית עם יהלומים עגולים המדמים צורה של פרח. מדובר בשילוב של עיצוב חדשני עם נגיעה של וינטאג', להענקת מראה מבריק ונוצץ במיוחד. קליק לרכישה.
  • טבעת שורות – מדובר בטבעת ייחודית ביותר אשר עשויה זהב צהוב, ואשר משובצת במעל ל 100 יהלומים. טבעת מסיבית ביותר אשר ניתנת לרכישה במגוון של דרגות צבע, בהתאמה אישית לטעם האישי. קליק לרכישה.
  • טבעת וינטאג' – מדובר בטבעת שהיא יצירת אומנות של ממש, ובקטגוריה של טבעות האירוסין הייחודית אין ספק שהיא בולטת במיוחד, זאת לאור העובדה כי מדובר בטבעת מצופה זהב צהוב עם 1.01 קראט של יהלומים, אשר משובצים באופן מדויק ובעבודת יד קפדנית. קליק לרכישה.
  • טבעת זרועות – מדובר בטבעת בעיצוב טוויסט עם עיצוב בולט במיוחד, זאת לאור העובדה כי מדובר ביהלומים נוצצים במיוחד אשר הולמים בצורה מושלמת את היהלום המרכזי. טבעת במשקל זהב לבן עם 0.72 קראט יהלומים, מה שמהווה מעל לכל ספק את פסגת הייחודיות והמקוריות בקטגוריה של טבעות אירוסין, זאת משום שמדובר בטבעת עם אפקט "וואו" מנצח אשר ללא ספק יותיר רושם מיטבי. קליק לרכישה.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
יהלומי מעבדה ראשית
יהלומי המעבדה כבר כאן!

מה הם יהלומי מעבדה ועל מה כל המהומה? יהלומי מעבדה, הידועים גם בתור יהלומים סינתטיים או יהלומים מלאכותיים, הם