נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לסיים את החודש – המדריך למנהל החשבונות המתחיל

מטבעות ומחשבון

הקמתם עסק אחרי לא מעט שנים של דילמות ואחרי שעבדתם זמן רב אצל אחרים, בתור שכירים?

אם כך, ברור מדוע נושא הנהלת החשבונות מטריד אתכם, כי זה חלק ממה שתצטרכו להתמודד איתו.

איך עושים את זה בצורה נכונה ובלי טעויות?

כל הטיפים החשובים במאמר שלפניכם.

 

סדר הוא שם המשחק

כאשר מדברים על ניהול חשבונות יש דבר אחד משמעותי שצריך לקחת בחשבון, והוא: הסדר. צאו מנקודת הנחה שאם לא תעשו את הדברים בצורה מסודרת, מהר מאוד אתם תמצאו את עצמכם בחובות גדולים שלא תבינו איך הם נוצרו. כמו כן, חשוב להבין שמבחינת רשות המיסים זה בכלל לא משנה למה לא שילמתם מע"מ או מס הכנסה בזמן. כלומר, זה לא משנה אם לא ידעתם שעליכם לשלם משהו או שפשוט לא שילמתם כי לא רציתם. מה שבטוח זה שאם יסתבר לרשות המיסים שאתם חייבים משהו, לא רק שתשלמו, אלא גם תקבלו עונש בדמות קנס או בכל צורה אחרת. לכן הסדר הוא הדבר הבסיסי ביותר ולשם כך כדאי לעשות שימוש בכלי עבודה שונים. יש היום לא מעט סוגים של מחשבונים שכל המטרה שלהם היא לעזור לכם לבצע את הנהלת החשבונות בעסק שלכם בצורה טובה ומדויקת, אז למה שלא תכירו אותם כבר עכשיו?

 

איזה מחשבון יוכל לעזור לכם?

אחד מהדברים שצריך לעשות כשמנהלים עסק, זה חישוב מע"מ. כל עוד אתם לא עוסק פטור, אתם למעשה נדרשים לגבות מע"מ וגם לשלם אותו, מה שמסביר מדוע אתם צריכים להתעסק באינספור חישובים בנושא הזה. אומנם אתם יודעים כמובן שהמע"מ בישראל עומד על 17% וכאשר המספרים עגולים החישוב אינו מאוד מורכב, אך מה עושים כשלא זה המצב? יש מקרים שבהם המספרים מאוד מורכבים ולכן, בלי מחשבון מתאים, החישוב עלול להיות קשה ומסובך ואתם עלולים לטעות בו. לכן כדאי שתדעו שיש היום מחשבונים נהדרים שיעזרו לכם לבצע כל חישוב שאתם צריכים בהקשר הזה.

 

בחירת מחשבון טוב שיסייע לכם בהנהלת החשבונות

אנחנו מאוד ממליצים לכם, כבר בשלב ההתחלתי שבו אתם נמצאים בניהול העסק, לבחור את המחשבונים שאיתם תעבדו. זה לא משנה אם מה שמטריד אתכם זה לדעת כמה מע"מ תצטרכו לשלם או שאתם רוצים להבין על כמה עומד מס ההכנסה שעליכם להפריש למדינה. מה שבטוח זה שעם מחשבונים שזמינים עבורכם, שעובדים בצורה מדויקת ושאין בהם טעויות – הנהלת החשבונות תהיה קלה יותר. בחרו לכם כבר עכשיו מחשבון שיש לגביו המלצות, שאתם יכולים להשתמש בו בחינם ושהחישוב בו יהיה כמה שיותר מהיר ונגיש. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם לא עושים טעויות ושאתם לא צוברים חובות מיותרים ברשת המיסים. אתם תראו שאם הנהלת החשבונות של העסק שלכם תתבצע בצורה מדויקת ונכונה, העסק כולו יתנהל היטב.

 

חישבו פיננסי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מס שבח
מה זה מס שבח?

מדינת ישראל גובה מיסים שונים מאזרחי המדינה, ממס הכנסה בסיסי על עבודה ועד מס על רווחי הון, מס רכישה