נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מגיעים לפריים טיים ברדיו שלב אחר שלב

כלי שמע

מעוניינים להגיע לפריים טיים בתחנות הרדיו? להלן המדריך המלא להגעה לשעת שיא נתוני האזנה, שלב אחר שלב.

 

פרסום ברדיו – נתיב פרסומי רב משמעות

אפיק פרסומי בעל משמעות עצומה בעבור מפרסמים הוא ללא ספק הרדיו. מדובר בדרך פרסומית יוצאת מן הכלל בעבור כל בעל עסק, ובעיקר בעבור עסקים קטנים וגדולים אשר מעוניינים לשווק את מרכולתם לציבור הרחב, בין אם מדובר בחברת תיירות ועד מרפאת שיניים בלוד. הסיבה לכך נעוצה באחוזי החשיפה הגבוהים אותם ניתן לקבל באמצעות קמפיין פרסומי ממוקד אשר מתפרסם באמצעות הפלטפורמה של הרדיו. עם זאת, על מנת לעשות זאת חשוב ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר מתמחה ברכישת רכש מדיה ברדיו, כל זאת בכדי שתוכלו להיות בטוחים כי באופן פרסום ברדיו תוכלו לקבל את החשיפה הגדולה ביותר, בפריים טיים. שעת הפריים טיים היא שעת השיא (בוקר 07:00-09:00 ערב 18:00-21:00) ניתן להגיע לעשרות אלפי מאזינים, ולכן היא מהווה פוטנציאל אדיר לצורך העברת מסרים שיווקים ופרסומיים. כיצד מגיעים לפריים טיים ברדיו? להלן המדריך המלא, שלב אחר שלב.

רדיו לפי תדרים

איך מגיעים לפריים טיים ברדיו – שלב אחר שלב

  • בניית קמפיין – קמפיין ברדיו חייב להיות קצר וממוקד, ולכן יש לחשוב לעומק על מטרות הקמפיין ולאפיין את קהל הלקוחות אליו אתם מעוניינים לפנות. ניתוח פלח שוק הוא מהותי מבחינת בניית הקמפיין, וזאת בכדי להעביר את המסר באופן ישיר ללקוח, בהתאמה לאופיו, צרכיו וכן השירותים אותם הוא מעוניין לקבל, בהקשבה בלבד. לאור העובדה כי לא ניתן להעביר מסרים ויזואליים ברדיו, המסר חייב להיות ברור ואף תקיף, כך שהוא ייחרט היטב באוזניו של המאזין.
  • קריאטיביות – קמפיין ברדיו חייב להיות קריאטיבי ומקורי. באמצעות חברה מקצועית תוכלו לתכנן קמפיין קריאטיבי אשר מבוסס לרוב על סלוגן קליט, ועל העברת המסר באופן שבו הלקוח ירגיש כי הוא מקבל את המענה אותו הוא שואף לקבל, באופן מהיר. לרוב, קמפיין ברדיו מבוסס על חצי דקה עד דקה וחצי של פרסום, ולכן יש לנצל כל שנייה בכדי להעביר את המסר באופן ייחודי המדבר בשפה אחת עם צרכי הלקוח, בהתאם לפלח השוק.
  • תכנון חכם של רכש מדיה – לאחר בניית הקמפיין יש לבצע תכנון חכם של רכש מדיה, בהתאם לשעות הפריים טיים. באמצעות חברה מקצועית תוכלו לקבל מחירון מותאם אישית לשעות בהן תרצו לפרסם את הקמפיין, כמו גם לתחנות ייעודיות אשר בהן נמצא קהל היעד שלכם. כך לדוגמא, רכישת רכש מדיה ברדיו בחיפה יכול להתאים לבעל עסק אשר ממוקם בעיר, אולם פחות בעבור בעל עסק באילת. לכן, תכנון חכם של רכש מדיה יספק לכם את הבסיס הטוב ביותר לצורך יצירת קמפיין מוצלח אשר משודר בפריים טיים.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל