נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מנקים כורסא מעוצבת

ספה מעור

ההוצאה הגדולה ביתר בבית, אחרי רכישת הבית עצמו, היא ההוצאה על הריהוט בבית. בחלק ניכר מהמקרים,.מדובר בהוצאות משמעותיות, המהוות רק חלק מכלל ההוצאה על עיצוב הבית. מי שהשקיע בעיצוב, רכש ככל הנראה את הריהוט על פי ההנחיה והעצה של מעצב הפנים. הריהוט בבית יכול לכלול, לפיכך, שולחנות מעוצבים ייחודיים, כמו גם כיסאות מיוחדים ואביזרי תאורה יקרים. בנוסף, הריהוט כולל מן הסתם ספות, וכן כורסאות מעוצבות המתאימות למראה הכללי בבית. לכן, כאשר כורסה מהסוג הזה מתלכלכת או מוכתמת, מושקעים מאמצים רבים בניקוי שלהן. מהם הגורמים ללכלוך וכתמים הכורסה המעוצבת? האם מכונה לניקוי ספות יכולה לבצע את עבודת הניקוי בשלמותה? להלן התשובות.

סלון

כיצד מתלכלכות כורסאות מעוצבות

לא משנה אם מדובר בכורסאות מעוצבות, ספות או שטיחים – כל פריט ריהוט עלו להתלכלך. הדבר יכול להיגרם על ידי ילד ששיחק ושמט מידו אוכל, או צבע כל שהוא או חומר שמנוני כל שהוא. הדבר יכול להיגרם על ידי חיית המחמד שלך, שהתיישבה לה על הכורסה והותירה שם כתם שקשה מאד להסיר. הלכלוך, חשוב לציין, איננו מבדיל בין כורסאות מעוצבות לבין ספות, כיסאות שטיחים ושולחנות – כולם מקומות לגיטימיים מבחינתו. לכלוך יכול להיגרם גם כתוצאה מפעולות שונות בבית, כגון צביעת קירות כאשר  הצבעי לא היה זהיר מספיק, ולא עיסה היטב את הכורסה

ניקוי הכורסה המעוצבת

.למעשה, ניקוי כורסה מעוצבת איננו שונה במאום מניקוי של כל פריט ריהוט אחר. תחילה מנסים לנקות את הכתמים שהצטברו עליה באמצעות סמרטוט יבש, הסמרטוט הזה מסיר את כל הכתמים הקטנים, כאלה שניתנים להסרה בקלות הלא מאמץ. כתמים כאלה ניתנים להסרה גם באמצעות שואב אבק. בשלב הבא מנסים להעביר על גבי הכורסה, בעדינות רבה, סמרטוט רטוב. החלק הזה בפעולת הניקוי, מסיר גם הוא חלק גדול מהכתמים, ומותיר רק את הכתמים הקשים והעקשנים ביותר. בכתמים הללו ניתן לטפל באמצעות חומרי ניקוי שונים, החל בחומץ וכלה בחומרי ניקוי ייעודיים, שניתן להשיג בחנויות רהיטים או הצל בעלי מהצוק המתמחים הניקוי ספות וכורסאות. מכוני לניקוי ספות יכולה גם היא לעזור מהבחינה הזאת, ולא רק בגלל שמדובר במכשיר ייעודי שמלכתחילה נועד לטיפול בניקיון ריפוד הספה, ועשוי לשמש גם עבור ניקור כורסה מעוצבת ויקרה.

ואולם במקרים שבהם כל פעולות הניקוי נכשלו, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לקרוא לאיש מקצוע מנוסה, שיעשה כל שביכולתו להסיר כתמים ולכלוך שהצטבר על הכורסה. אנשי מקצוע מיומנים יצליחו, קרוב לוודאי, להסיר את מרבית הכתמים. עם זאת, חייבים להבין ולדעת שכתמים שלא טופלו כהלכה בסמוך למועד שבו הם נוצרו, עלולים להישאר על גבי הכורסה לתמיד, בלא יכולת אמיתית לנקות אותם. הסוד לניקוי יעיל של כתמים, אם כך, הוא פעולה מהירה, איתור הכתם וניקוי שלו. ככל שהניקוי מתעכב, קטנים הסיכויים להסרת הכתם.

5 רעיונות לארונות מושלמים 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אלטשולר שחם
הפנים שמאחורי אלטשולר שחם

בישראל קיימים מספר בתי השקעות אשר מציעים השקעה וחיסכון במגוון אפיקים. בתי ההשקעות נבדלים זה מזה בתחומי ההתמחות שלהם,