נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מתקינים מצלמת אבטחה

מצלמת קיר

בין אם בוחרים להתקין מצלמות אבטחה גלויות או מצלמות נסתרות לעסק ולבית, תמיד צריך לעשות את זה נכון. בתקווה שלא, אבל יכול להיות שיום אחד אתם תצטרכו את הצילומים עבור הביטוח, מה שמחייב התקנה מקצועית ללא דופי.

אז איך מתקינים  מצלמות אבטחה לבית או לעסק? כיום, אנשים רבים בוחרים להתקין מצלמות אבטחה גם בבית, למרות שבימים עברו היה נהוג להתקין מצלמות אבטחה בעיקר בעסקים. לדאבוננו, הפשיעה רק הולכת ומחמירה, מה שמחייב את כולנו להצטייד בכל האמצעים המונעים הכי טובים שניתן לאתר. לא פעם, מבנה אשר מוקף באמצעי אבטחה גלויים יכול להרתיע גנבים פוטנציאליים. בדיוק בנקודה זו, חשוב להדגיש את היתרון שבהתקנת מצלמות אבטחה גלויות. מישהו דיבר על כושר הרתעת גנבים?

מסך מצלמות

מדוע כל כך חשוב לאבטח את הבית ואת העסק?

למצלמות מסוגים אלו יש כושר הרתעה מצוין, מה שממגן אתכם ואת ביתכם או את העסק. מעבר למקרים של פריצות ונוכלות, חשוב גם תמיד לפקח על המתרחש בעסק שלכם. במידה ואתם לא בטוחים בהתנהלות של העובדים, תמיד ניתן לפקח דרך המצלמות השונות.

שימו לב, כיום גם ניתן כמובן להתקין מצלמות המשדרות בזמן אמת (LIVE FEED). החיים אינם מושלמים, ולצערנו גם קיימים מקרים של התעללויות בחסרי ישע. בין אם אתם חושדים שחלילה מתעללים בילדיכם או בהוריכם, מומלץ להתקין מצלמת אבטחה סמויה בחלק מחללי הבית.

 

כושר הרתעה של מצלמות אבטחה

תוכלו להתקין מצלמות אבטחה סמויות אשר ממוקמות בתוך רהיטים, בתוך בובות ועוד. באשר לשאלה, איך מתקינים מצלמת אבטחה, חשוב להבחין בין סוגי המצלמות. אם יש צורך להתקין מצלמות קוויות (LIVE FEED), קחו בחשבון שההרכבה תהיה מסועפת יותר ומורכבת.

מצלמות אלחוטיות מאידך, מועברות בקלות ממקום למקום ללא כל קושי. תוכלו גם להתקין במבנה מצלמות אינפרה אדום, מצלמות ראיית לילה, וסוגים שונים של מצלמות המספקות איכות הקלטה גבוהה ביותר. בעוד שמצלמות הכיפה הן הנפוצות ביותר במרכזים מסחריים ובחנויות, בבתים פרטיים לא תמיד בוחרים להתקינן (למעט בחצר הבית).

 

מצלמות כיפה לחצר הבית

במידה ואדם פרטי מעוניין להתקין בביתו מצלמות כיפה, ניתן כמובן להתאים עבורו את מצלמות הכיפה האסתטיות והאיכותיות ביותר.  למידע נוסף על מצלמות אבטחה והתקנה מקצועית, בקרו אותנו. אנו נשמח לספק לכם ייעוץ מדויק, לאחר אבחון הצורך האבטחתי שלכם. בהתאם גם לתקציב שלכם שייעדתם עבור אבטוח המבנה, נוכל לבדוק אילו סוגי מצלמות יעשו את העבודה הכי טובה.

בין אם יש צורך לאבטח בית או עסק, על מצלמות האבטחה שלכם לא כדאי להתפשר, ובטח שלא על איכות ההתקנה והמקצועיות של המתקינים. אבטחו את ביתכם ואת העסק באופן הטוב ביותר, כי לא באמת ניתן לדעת מה יוליד יום. בשורות טובות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
סימן שאלה וסימן כסף
כמה עולה בחודש דוד גז?

דוד גז הוא הדוד הכי פחות שכיח מבין סוגי הדודים הקיימים, שכן מרבית האוכלוסייה משתמשת בדוד חשמל או שמש.