נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו סגנונות קיימים בעיצוב פנים

חלל מעוצב

האם בישראל ובעולם קיימים סגנונות עיצוב פנים מובילים? בהחלט. אתם מוזמנים לבחור את מעצבת הפנים שלכם, וזאת רק לאחר שקראתם את כל המידע הכי חשוב בתחום של עיצוב פנים. בואו נדבר על בחירת מעצבת דירות ב-2020:

כשמדברים על סגנונות של עיצוב פנים, למעשה חשוב לקחת בחשבון כי כל אזור מאופיין בסגנונות אחרים של עיצוב דירות, עיצוב בתים פרטיים וכדומה. במילים אחרות, אם אנחנו נגיע לאזור סקנדינביה, אנחנו ניווכח לסגנון עיצוב הפנים הסקנדינבי, שמאופיין עם אלמנטים עיצוביים מיוחדים בהחלט של עץ, ריפודים עתיקים ועוד.

 

אילו סגנונות עיצוב פנים נפוצים בישראל?

בישראל נפוץ מאוד למשל סגנון עיצוב הפנים הנקרא בוהו-שיק, סגנון שמוכר כסגנון אופנתי ועדכני. בעוד שכשאומרים אופנתי ועדכני מאוד קל לדמיין עיצוב מתירני וחופשי, התמונה היא לא בדיוק כזאת. סגנון זה מאופיין באדיקות מסוימת, שאפשר למצוא בלא מעט בתים מודרניים ברחבי הארץ.

בעוד שסגנון העיצוב הזה עשוי להיות מעט הדוק מדי עבור אנשים מסוימים, אתם מוזמנים להכיר סגנון מוסף שנקרא "מודרן וינטג' רטרו". מחפשים אחר מעצבת פנים המספקת שירות של עיצוב פנים בסגנון מודרני במרכז? בואו נדבר על סגנון זה ונוספים.

 

עיצב פנים ב-2020: במה מאופיין סגנון מודרן וינטג' רטרו?

סגנון המודרן וינטג' מאופיין בשימוש נרחב במוצרי גלם כמו טקסטיל צבעוני. כשמדברים על סגנון המודרן וינטג', למעשה מדברים על סגנון של שוק כפרי. אם נדייק את זה, אולי אפילו הסגנון שניתן למצוא בשוק הפשפשים.

סגנונות נוספים נפוצים בישראל של עיצוב פנים, הם למשל סגנונות אקלקטי, העיצוב האירופאי, העיצוב הכפרי, העיצוב התעשייתי, שאבי שיק ועוד. בכל מקרה, בין אם אתם בוחרים בסגנון עיצוב פנים כזה או אחר, אנחנו מדגישים קודם כל את הדבר הבא:

 

בחרו נכון את מעצבת הפנים שלכם!

בחרו את מעצבת הפנים שלכם רק לאחר שאתם בוחנים את תיק העבודות של אותה מעצבת. רק לאחר שתבחנו ותדקרו את תיק העבודות של אשת המקצוע, תוכלו לדעת אם הסגנון בו היא מתמחה אכן תואם את הציפיות שלכם מתהליך שיפוץ הבית.

בעוד שהסגנון הסקנדינבי עשוי להתאים מאוד לאנשים מסוימים, סגנונות אחרים עשויים להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. במקרים רבים, תוכלו גם לאתר מעצבות פנים אשר מתמחות ביותר מאשר סגנון עיצוב פנים אחד.

 

מעצבת פנים המגלה את הגמישות שאתם מחפשים

על פי רוב, מעצבות פנים מומלצות אמורות להיות מסוגלות להתאים את סגנון עבודתן על פי דרישות הלקוחות. בדרך כלל, אנשים בימינו מחפשים אחר מעצבת פנים בסגנון מודרני, אחד הסגנונות הנפוצים בארץ. יחד עם זאת, השמיים הם הגבול.

במידה שמעצבת הפנים אינה מסוגלת לגלות את הגמישות שאתם מחשים עבור התהליך שיפוץ הבית ועיצובו, כמובן שיהיה כדאי לקבל חוות דעת נוספת וייעוץ נוסף ממעצבת אחרת. לא מוכנים להתפשר על המקצועיות שמעצבת הפנים מביאה עמה? צודקים במאת האחוזים!

סלון ביתי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
סימן שאלה וסימן כסף
כמה עולה בחודש דוד גז?

דוד גז הוא הדוד הכי פחות שכיח מבין סוגי הדודים הקיימים, שכן מרבית האוכלוסייה משתמשת בדוד חשמל או שמש.

מצלמת קיר
איך מתקינים מצלמת אבטחה

בין אם בוחרים להתקין מצלמות אבטחה גלויות או מצלמות נסתרות לעסק ולבית, תמיד צריך לעשות את זה נכון. בתקווה