נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה קונים שטיח במחיר משתלם?

שָׁטִיחַ

אם בעבר השטיחים האיכותיים נחשבו לאקססוריז יוקרתיים ויקרים שמוסיפים לעיצוב הבית, היום כדאי לדעת שניתן לרכוש שטיחים בכל הגדלים, הצורות והסוגים במחירים משתלמים. איפה קונים שטיחים במחיר משתלם – על כך במאמר הבא.

 

אלמנט מעצב בשילוב נוחות

חלק מהאלמנטים שמייצרים אווירה חמימה וביתית הם השטיחים. הם משדרגים כל סגנון עיצוב, מוסיפים צבע, מבליטים את הריהוט ומסבים לבני הבית נוחות. ניתן להלך עליהם יחפים וליהנות ממגע נעים ומפנק בכפות הרגליים שנים ארוכות.

לשטיחים יש נוכחות נעימה לעין ולכן הם פופולריים בבתים רבים. כאשר בוחרים בשטיחים לבית לא רק בוחנים את הסוג, העמידות והנראות שלהם, למחיר יש השפעה ניכרת על הבחירה. כלומר, יש תקציב וצריך לעמוד בו כמו בכל רכישה אחרת. השאלה היא איך ניתן לצמצם עלויות.

 

איפה קונים שטיחים במחיר משתלם?

כדי למצוא את השטיחים הנכספים במחירים זולים אין כבר צורך לעבור מחנות לחנות, לעמוד בפקקים, לחפש חנייה ולבזבז זמן יקר. כיום הכל נמצא באינטרנט. ניתן לגלוש לאתר מקוון של חנות שטיחים איכותיים ולרכוש בצורה מאובטחת ישירות מהיבואן.

קרפטים שטיחים הם דוגמה טובה לרכישת שטיחים איכותיים במחירים משתלמים מבלי צורך לזוז מהכורסא. בעבר השטיחים נחשבו לפריטים אקסקלוסיביים המהווים סמל סטטוס לבתים אמידים, אך כיום, יחד עם ההתפתחות התעשייתית, השטיחים מתאימים לכל כיס.

 

הזמנה זולה ישירות מהיבואן

אחת הסיבות לכך שרכישת שטיחים באינטרנט היא זולה היא בזכות היבואן. בדרך כלל המחיר עולה כאשר השטיחים עוברים מיד ליד. כלומר, שרשרת אספקה ארוכה, עד למשווק ודמי תיווך על הדרך הם הגורם העיקרי למחיר גבוה כמעט בכל מוצר. הלקוחות אינם לוקחים את זה בחשבון ומעבר לכך החנויות המשווקות מנצלות את חוסר הידע וגובות מחירים גבוהים כאשר המחיר הראשוני של היבואן היה חצי מהמחיר שלהן.

לפיכך, היכולת להזמין ישירות מהיבואן היא מתנה משתלמת שכדאי מאוד לנצל. מדובר על אותם מותגים, אותה איכות ואותה עלות שהחנויות המשווקות רוכשות את השטיחים. זוהי דרך מעולה לחסוך את פערי התיווך וליהנות ממוצר עיצובי וזול.

 

היתרונות של שטיחים איכותיים

מעבר ליופי, אווירה חמימה ומחיר משתלם, אצל היבואן ניתן למצוא את השטיחים האיכותיים ביותר ועיצובים מקוריים שאין בכל החנויות הפיזיות. באתר המקוון ישנו קטלוג בו מאות שטיחים מסוגים, צורות, גדלים וצבעים שניתן לבחור. לצד כל תמונה ישנו מפרט בו מתוארים כל הפרטים החשובים. על אף זאת, מומלץ לבחור בחנות מקוונת עם מענה טלפוני אנושי כדי לקבל מידע נוסף או פשוט כדי לדעת שיש למי לפנות.

לסיכום, מומלץ להשוות מחירים, להשוות בין עלויות המשלוחים ולבדוק את איכות השטיחים. שימו לב שמדובר על שטיחים המיובאים מאירופה, המונעים החלקה וקלים לניקוי. כך תוכלו לרכוש שטחי שאגי, שטיחים מודרניים, קלאסיים וכד' ולדעת שאתם בידיים טובות.

שָׁטִיחַ

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי