נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איתור ביטוחים כפולים דרך בדיקת הר הביטוח

stevepb / Pixabay

כיום, כל אזרח ואזרח במידה מחזיק במספר רב של ביטוחים, כמו ביטוח דירה, חיים, והרחבות נוספות. למעשה, לאחר התשלום והביצוע הראשוני, אנו לא באמת מודעים באיזה ביטוחים בדיוק אנו מחזיקים ובעקבות המגוון הרב של הביטוחים, רבים מאבדים שליטה ולא מודעים לתשלומים הרבים שהם מוציאים על ביטוחים. כתוצאה מכך, ישנו מספר לא קטן של אזרחים שמחזיקים בביטוחים כפולים, כלומר בשתי פוליסות שונות שמכסות אותו דבר וכך גורמות לבזבוזים והוצאה כפולה ומיותרת על ביטוחים. כדי להיות מודעים לביטוחים שנמצאים תחת שמינו וכדי לאתר ביטוחים כפולים, ניתן לבצע בדיקה פשוטה שנקראת 'הר הביטוח', דרכה ניתן לגלות במרוכז ובנוחות באיזה פוליסות אנחנו מחזיקים והאם יש בידינו, ביטוחים כפולים ומיותרים. לפניכם כל מה שחשוב לדעת על איתור ביטוחים כפולים דרך בדיקת הר הביטוח.

 

מה הם ביטוחים כפולים?

ביטוחים כפולים הם למעשה תופעה רווחת במסגרתה אזרחים משלמים ומחויבים לשתי פוליסות ביטוח, שמבטחות למעשה את אותו הדבר. כתוצאה מכך, הם משלמים בכל חודש מחיר כפול ממה שהם צריכים להוציא.

התופעה הטרגית הזו עשויה לקרות בעקבות טעויות ובלבולים אנושיים ורווחים, דרך התחייבות לשתי חבילות דומות או זהות באותה חברת ביטוח או דרך התחייבות לאותו ביטוח, למשל ביטוח דירה, בשתי חברות שונות. התופעה של ביטוחים כפולים, יכולה לקרות לכל אחד ומדובר בטעות תמימה, שלרבים לוקח זמן רב לעלות עליה ובינתיים עד לביטולו של אחד מן הביטוחים, הם מבזבזים כסף יקר.

 

מה היא בדיקות הר הביטוח ומה מטרותיה?

בדיקת הר הביטוח, היא הפלטפורמה הנוחה והכדאית ביותר שמוצעת כיום, לצורך איתור ביטוחים כפולים. מדובר ביוזמה של משרד האוצר, הרשות לשוק ההון, ביטחון וחיסכון, שנוצרה במטרה לסייע לאזרחים להבין תחת איזה ביטוחים הם עומדים ועל מה הם משלמים, וכך בעצם לאפשר להם לאתר ביטוחים כפולים ולאתר באופן כללי, ביטוחים מיותרים שהם לא היו מודעים עליהם ונוצרו בטעות, מאי הבנה, או ברגע של בלבול.

מדובר בבדיקה חינמית ופשוטה שזמינה באתר האינטרנט, לכל אזרח שחושק לבצע אותה ולקנות כך שליטה והבנה בכל פוליסות הביטוח הקיימות לו, באופן מהיר ומידי.

 

כיצד ניתן לאתר ביטוחים כפולים דרך הר הביטוח?

ראשית, חשוב לדעת שמדובר בבדיקה מהירה וחינמית לגמרי, בה השירות ניתן לגמרי בחינם מטעם הממשלה. כדי לבצע את הבדיקה ולאתר ביטוחים כפולים, עליכם להיכנס לאתר האינטרנט של 'הר הביטוח', ושם להזין מספר פרטים אישיים שיתבקשו מכם כחלק מביצוע התהליך. לאחר הזנת פרטיכם, האתר ירכז בפניכם באופן מסודר, את כלל פוליסות הביטוח שאתם חתומים עליהם ומשלמים עבורן, נכון לאותה העת של הבדיקה.

כעת לאחר שכל המידע נמצא לפניכם במרוכז באמצעות הבדיקה, אתם יכולים לבחון האם רשומים תחתיכם ביטוחים כפולים, או ביטוחים מיותרים שאין לכם צורך בהם. כך תוכלו לחסוך כסף רב, לטפל בפוליסות הבעייתיות ולהפסיק לשלם על ביטוחים כפולים במידה ותאתרו כאלה.

 

טופס ומחשבון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מס שבח
מה זה מס שבח?

מדינת ישראל גובה מיסים שונים מאזרחי המדינה, ממס הכנסה בסיסי על עבודה ועד מס על רווחי הון, מס רכישה