נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איתור נזילה או עבודה בעיניים? איך לדעת שאתם בדרך הנכונה

בעל מקצוע

תחום האינסטלציה קיבל לאורך השנים שם רע ואנשים רבים חוששים כאשר הם מזמינים איש מקצוע.

התופעה הזו היא תוצאה של אנשי מקצוע לא ישרים הדורשים תשלום מופרז או גרוע מכך נותנים אבחון שגוי לעיתים בשוגג אך לפעמים גם בכוונה תחילה על

מנת "לסחוט" את הלקוח.

כאשר יש רטיבות בביתכם ואתם חושדים שקיימת נזילה, לא תהיה לכם ברירה להיעזר באיש מקצוע ולכן חשוב שתהיו מצוידים במספר טיפים שיעזרו לכם

לדעת שלא מרמים אתכם ואתם בדרך הנכונה.

 

חפשו את המומחה

איתור נזילה ברוב המקרים הוא לא עניין של מה בכך, לא תמיד מקור הנזילה ידוע ולעיתים היא מתבטאת ברטיבות באזורים שונים כמו למשל קירות משותפים או באזור התקרה. לכן מומלץ מאוד לפנות לאיש מקצוע או חברה המתמחה באיתור נזילות ולברר מראש שזה אכן תחום המומחיות שלהם ואילו אפשרויות הם מציעים לאיתור הנזילה: ישנם מכשירים שונים המשמשים לאיתור נזילות ללא הרס מיותר לקירות או מרצפות הבית ואנשי מקצוע מומחים ואמינים בדרך כלל ישתמשו במכשירים יעילים ומתאימים להתפתחות הטכנולוגית בתחום.

 

בחנו את איש המקצוע המגיע לביתכם

לאחר שביררתם וקיבלתם רושם על מאתרי נזילות שונים שאר השלבים לבדיקת יעילות ואמינות בעל המקצוע יהיו לאחר הגעתו לביתכם: איש מקצוע אמין לא ימהר לשבור קירות ולתקן בעיה שלא זיהה ואבחן באופן ודאי, הוא יתשאל אתכם לגבי הסימנים המקדימים לנזילה ומתי הבחנתם בהם, האם היו שינויים בביתכם או בסביבתו והאם ניסיתם לטפל בבעיה בעצמכם לפני הגעתו. אחרי תשאול מקיף וקבלת כל האינפורמציה הרלוונטית הוא יבדוק את האזור החשוד ואזורים נוספים המועדים לנזילות ויבחן היטב את דרך הפעולה המתאימה ביותר.

 

כזה הוא מאתר נזילות מקצועי

איש מקצוע טוב יידע לתאר ולהסביר את הבעיה, המיקום שלה והסיבה להיווצרותה עוד לפני שיסביר לכם על המכשירים השונים הנמצאים ברשותו. ישנן שיטות שונות לאיתור נזילות שלא מצריכות שבירת קירות מיותרת כמו למשל מצלמה תרמית המזהה את הנזילה בעזרת זיהוי הפרשי הטמפרטורה, אך עדיף להיזהר מאיש מקצוע המציע לכם בדיקה של מצלמה תרמית ללא בדיקה מקיפה לפני. המצלמה התרמית אמנם מסוגלת לזהות נזילה במבט פשוט של המצלמה על הקירות וללא כל מאמץ אך היא אינה יעילה בכל המקרים והשימוש בה יכול לייקר את החשבון במאות ולפעמים באלפי שקלים.

איש המקצוע יביא לכם בסיום הביקור דו"ח איתור נזילות, זהו מסמך שהוא מחויב למלא גם אם לא הצליח למצוא את הנזילה. עליו לפרט בדו"ח את ממצאי הבדיקה שלו, התקלות והליקויים שזיהה ומיקום הנזילות, אילו דרכי פעולה הציע ללקוח והצעת המחיר. הדו"ח שהוא ייתן בסיום הבדיקה הוא זמני ועליו להעביר דו"ח מסודר ומודפס הכולל תמונות, המסמך הזה הוא חשוב מכיוון שהוא מהווה מסמך משפטי.

בעזרת השלבים האלו ובעזרת תחושת הבטן שלכם תוכלו להרגיש בנוח שבחרתם באיש מקצוע אמין והוגן שיאתר בצורה הטובה ביותר את הנזילה בביתכם וינהג בכם בהגינות בדרך עבודתו ובמחיר.

 

פיצות צינור

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אלטשולר שחם
הפנים שמאחורי אלטשולר שחם

בישראל קיימים מספר בתי השקעות אשר מציעים השקעה וחיסכון במגוון אפיקים. בתי ההשקעות נבדלים זה מזה בתחומי ההתמחות שלהם,