נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אמן חושים למסיבת הפתעה

מסיבת הפתעה

מסיבת הפתעה היא אירוע קטן ובכל זאת מורכב מכיוון שצריך להצליח ולהפתיע את חתן השמחה. איזה סיפור נמכור לו כדי שיצא מהבית, לאן נלך ומה יהיה התירוץ לחזור, איך נזמין את כולם מבלי שישים לב וכו'. אבל מעבר להפתעה אנחנו בוודאי רוצים שיהיה אירוע שמח, מצחיק ובלתי נשכח ולכן, מומלץ מאוד להזמין אמן חושים למסיבת ההפתעה שאתם מארגנים. אמן חושים יעצים את ההפתעה ויתפור קטעים שיתאימו בדיוק לאירוע שלכם ולחתן השמחה. המאמר הבא עוסק בדיוק בכך.

 

מתאים לכולם כולל כולם

אמן חושים מומלץ הוא אמן שיודע להתאים את עצמו לכל קהל בכל גיל, הוא יודע להתאים את התכנים לסוג האירוע ותמהיל הקהל ולכן, אתם תוכלו להיות רגועים ובטוחים שהאירוע עומד להיות הצלחה גדולה. אין אדם שלא נהיה סקרן מאוד כשהוא חווה דבר מה שאיננו מצליח להסביר לעצמו ולכן, מופע של אמן חושים הוא מניה בטוחה לכל אירוע וגם למסיבת הפתעה.

 

תמהיל הקטעים של אמן חושים

האורחים שלכם יוכלו ליהנות מאווירת מופע מחשמלת ועל הבמה יקרו דברים מוזרים ומסקרנים ביותר כגון: קריאת מחשבות, ראיית הנסתר, הזזת חפצים, קריאת שפת גוף, קטעי אקסטרים ואנטי קליימקס. ברגע מסוים ומיוחד יעלה אמן החושים לבמה את חתן השמחה ויבצע אתו קסם מעלף ומצחיק שישאיר זיכרון יוצא דופן לכל משתתפי האירוע.

 

עולם של מסתורין

אמני חושים מבצעים מופעים הנחשבים למסתוריים, בהם רב הנסתר על הגלוי והמובן, ובדיוק בשל כך אמני החושים מבוקשים והקהל גומע בשקיקה כל רגע ורגע ממופעיהם. המופע של אמן החושים מייצר סקרנות גדולה באמצעות שילוב של אפקטים מיוחדים שהעין לא מצליחה לראות ולפיכך, המוח לא מצליח להבין.

 

תאום מראש

כפי שצוין קודם לכן אמן חושים יודע להתאים את המופע לקהל ולאירוע, כדי שההתאמה תהיה מושלמת מומלץ לשבת עם האמן מספר ימים לפני האירוע, לתת לו את כל הפרטים הרלוונטיים אודות האירוע והאדם לו חוגגים. אמן החושים ידע כיצד להיעזר בפרטים שקיבל ולשלבם בצורה אמנותית בתוך קטעי המופע שלו. תוכלו לעשות תאום צפיות מול האמן שלכם ולקבוע יחד אתו מה תהיה רמת המעורבות של האורחים במופע וכיצד הוא יפתיע את בעל השמחה, בקטע בלתי נשכח יחד עמו על הבמה.

 

השילוב המושלם

מרבית אמני החושים מעדיפים לייצר במופע שלהם שילוב הכולל את כל תתי הז'אנרים של עולם מופעי החושים. אמנים אלה יחלקו את זמן המופע בין הקטעים שמשלבים הומור, לבין הקטעים היותר מיסטיים לבין קטעי האקסטרים במידה והם עוסקים גם בהם. מדובר בנוסחה מנצחת שמתקבלת היטב בקרב כל סוגי הקהלים באשר הם ובכל סוגי האירועים.

 

הפתעה היא שם המשחק

להפתיע את מי שחוגג יום הולדת מעצם העובדה שמארגנים לו אירוע זה דבר אחד, להפתיע אותו גם עם מופע של אמן חושים שישתף אותו במופע זה עניין אחר לחלוטין. שורה תחתונה – הפתעה היא שם המשחק ואמן חושים יודע לייצר הפתעות.

מסיבת הפתעה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
קוסם מצויר
אמן חושים בירושלים

ירושלים בירת ישראל היא העיר הגדולה במדינה. מדובר על עיר מיוחדת מאוד עם שיק אירופאי ואווירה ים תיכונית. העובדה

איש אומר משפת
תרגום סימולטני

במדינת ישראל מתקיימים מדי שנה אלפי כנסים אשר בהם משתתפים לא מעט אורחים מרחבי העולם. לצורך כך, ישנה חשיבות