נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ביטוח מבנה ותכולה – הכירו את היתרונות בביטוח זה

בית הרוס

ביטוח מבנה ותכולה הם שני צדדים של אותו מטבע. שניהם נועדו להגן על המרחב הפרטי והאינטימי ביותר – בית המגורים.

מעבר למשמעות הרגשית והנפשית הרבה של בית המגורים, יש לו גם משמעות פיננסית.

בישראל של היום, בית המגורים הוא הנכס היקר ביותר של רוב משקי הבית, וכל נזק שיגרם לו, גם הקטן ביותר, הוא בעל השפעה אדירה על מצב העתודות הכלכליות של המשפחה כולה.

 

החזר כספי על תיקוני תשתית

ביטוח מבנה הוא למעשה הדרך שלכם להימנע מפגיעה פיננסית אנושה עקב נזקים לבית המגורים. רוב המשפחות, אינן מחזיקות כמות כסף זמין לביצוע שיפוצים מקיפים במקרה של אסון לבית. בלי היכולת לתקן את הנזקים החמורים שיכולים להיגרם עקב עבודות שיפוץ לא מקצועיות, עקב שריפה שתפרוץ בנכס, או עקב דליפת מים בעוצמה גבוהה, אתם למעשה חשופים לנזקים משמעותיים לחלל הבית, ולפגיעה כלכלית שיהיה לכם קשה מאוד להתאושש ממנה. ביטוח מבנה מגן עליכם בדיוק מפני פגיעות כאלו. נוסף על כך, הביטוח לרוב גם יכסה החזרים על פגיעות בסדר גודל קטן יותר, אשר יכולות להיות שכיחות במיוחד. כך, על כל רטיבות בקיר, או שחיקה בתשתית החשמל והמים, תוכלו להזמין בעל מקצוע שיטפל בבעיה באופן מלא, בלי להזניח אותה ולהסתכן בנזק נוסף, ולבלי לדאוג בנוגע למציאת מקורות מימון. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר https://www.hommie.co.il.

 

שיקום מהיר לאחר אסון ופגיעה ברכוש

הצד השני של המטבע בעולם ביטוחי הדירה, הוא ביטוח תכולת הדירה. תכולת הדירה מכילה את החפצים והציוד היקר לכם, אשר צברתם במשך שנים ארוכות. לרכוש הפרטי יש משמעות רגשית עמוקה, וכל פגיעה בו יכולה לגרום לזעזוע נפשי חמור. כאשר עושים ביטוח תכולה, יודעים לפחות שבמקרה של אסון, תוכלו לחזור לעמוד על הרגלים במהירות, ולרכוש ציוד חלופי בלי לחשוש מהעלויות. הציוד החלופי אמנם לא יוכל להחליף לחלוטין את הרכוש והריהוט שאתם כה רגילים אליהם ואוהבים אותם, אבל הוא יאפשר לכם לחזור לשגרת חיים סבירה במהירות. הפיצוי הכלכלי יכול גם לכלול במקרים מסוימים ובחבילות ספציפיות החזרים על נזק שנגרם עקב פריצות לבית, סכנה מוחשית בחלק ניכר מאזורי הארץ.

 

ידיעה שהנכס החשוב לכם ביותר מבחינה פיננסית מוגן

החשיבות הגדולה באמת של ביטוחי מבנה וביטוחי תכולה, אינה דווקא מדיניות ההחזרים, או היכולת להשתקם אחרי אסונות. המשמעות האדירה של ביטוחים אלו, נובעת מכך שאחרי שתעשו אותם, תוכלו להיות רגועים בנוגע למצב הנכס החשוב לכם ביותר מבחינה פיננסית. ההגנה על ערך הדירה שלכם, ועל הרכוש הפרטי המאוחסן בה, יכולה להדיר שינה מעיני רבים החוששים מאסונות, תקלות תשתית או פריצות. כאשר אתם עושים ביטוח דירה איכותי, אתם פוטרים את עצמכם מהדאגות הללו, ויכולים לחזור לישון בשקט.

 

מבנה מבוטח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מס שבח
מה זה מס שבח?

מדינת ישראל גובה מיסים שונים מאזרחי המדינה, ממס הכנסה בסיסי על עבודה ועד מס על רווחי הון, מס רכישה