נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יש לכם בריכה בבית – אלה המתקנים שחייבים לנסות

ילד צולל

אתם מתלבטים איך ליהנות עם הילדים בקיץ הקרוב בבית? יש לכם גינה גדולה ובכל שנה מחדש הם מבקשים מכם בריכה? אם כך, הגיע הזמן שתדעו: היום זה הרבה יותר פשוט מאשר בעבר, אז למה לחשוב פעמיים?

 

מתקני מים שכל הילדים אוהבים

נתחיל מהסוף: זה לא משנה אם הילדים שלכם בני חמש או בני עשר, כי בכל מקרה הם יוכלו ליהנות מאוד מסוגים שונים של מתקנים מתנפחים רטובים. אומנם זה נכון שלפני שנים זה היה נראה כמו סוג של מדע בדיוני, כי מה זה בכלל מתקן מתנפח ואיך מוסיפים לו מים? אך היום זה כבר חלק מהשגרה. בהרבה מאוד בתים אפשר לראות שההורים החליטו לקנות מתקנים מתנפחים שונים שמתאימים לקיץ כי הם כוללים מים, כך שאין ספק שגם בבית שלכם זו הולכת להיות הצלחה מסחררת.

 

האם כדאי לשכור או לקנות מתקן מתנפח רטוב?

האמת היא, שלא קל לענות על השאלה הזאת, כי זה מאוד תלוי בכם. ראשית, האם אתם רוצים שהילדים יוכלו להשתמש באותו מתקן מתנפח בכל ימות הקיץ החמים? או שאתם רוצים ליצור עבורם גיוון? בנוסף, כמה אתם מוכנים להשקיע בעניין הזה? וכמה שטח תהיו מוכנים להקצות לעניין בגינה? אתם חייבים להבין: השמיים הם הגבול בתחום הזה, כי ככל שעוברות השנים וככל שהביקוש עולה, יש יותר ויותר מתקנים מתנפחים רטובים שביניהם אפשר לבחור. לעומת זאת, אם אתם רק מתכננים לעשות יום הולדת לאחד מהילדים שלכם בגינה, הרי שאז תוכלו לחשוב גם על האפשרות של השכרת מתקן מתנפח. הילדים מאוד ייהנו לעשות בו שימוש ואתם, מיד אחרי תום המסיבה, תוכלו להחזיר את המתקן לבעליו.

 

האם תפעול המתקנים האלה מורכב?

זה לא משנה אם אתם בוחרים באופציה של מתקן מתנפח רטוב בצורת דב, ג'ונגל או מסלול מכשולים, כי מה שבטוח זה שתרצו לדעת איך לתפעל את העניין הזה. אתם לא רוצים להבטיח לילדים מתקן מהמם ובסופו של דבר לגלות שחסר לכם משהו ושאתם לא יכולים לתפעל אותו לבד. לכן כדאי שתדעו: התפעול של מתקנים מהסוג הזה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. בסך הכול צריך לחבר את המתקן למקור מים ולמקור חשמל, ובכך מסתיימת כל העבודה שלכם. חוששים לרגע מהשילוב בין מים וחשמל? הסירו דאגה מלבכם. אם יש משהו שאפשר לומר על המתקנים הנפלאים האלה, זה שהם מאוד בטיחותיים לשימוש. לכן תוכלו להיות בטוחים שהילדים ייהנו מאוד מהשימוש בהם ואתם תוכלו להיות רגועים לכל אורך הפעילות. יש מתקנים באינספור צבעים, גדלים וצורות כך שטוב תעשו אם תעברו על הקטלוג בנחת ותבחרו את מה שהכי טוב עבורכם. זה תענוג גדול בימות הקיץ החמים כך שאין ספק שהילדים יבלו שעות בגינה הביתית שלכם.

 

סולם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
סימן שאלה וסימן כסף
כמה עולה בחודש דוד גז?

דוד גז הוא הדוד הכי פחות שכיח מבין סוגי הדודים הקיימים, שכן מרבית האוכלוסייה משתמשת בדוד חשמל או שמש.

מצלמת קיר
איך מתקינים מצלמת אבטחה

בין אם בוחרים להתקין מצלמות אבטחה גלויות או מצלמות נסתרות לעסק ולבית, תמיד צריך לעשות את זה נכון. בתקווה