נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

גט מובינג – ככה עוברים דירה היום בהרצליה

ארגזים סגורים

מעבר דירה יכול להיות תהליך ארוך, מתיש, יקר ולפעמים גם מלא בבעלי מקצוע לא הכי טובים. כשעוברים דירה צריך לארוז ואחרי זה גם לפרוק כמובן, לתאם טכנאי אינטרנט וכבלים ולא לשכוח כמובן לנקות את הדירה שיוצאים ממנה וגם את זו שנכנסים אליה.

בתוך כל הטירוף הזה צריך גם למצוא הובלה, שמצד אחד תתאים ביום ובשעה ומצד שני גם תהיה במחיר הגון ועם המלצות טובות. בדיוק בשביל זה וכדי לחסוך לכם הרבה זמן כנסו לאתר getmoving להשוואת מחירי הובלה בהרצליה.

איך זה עובד?

מדובר באתר שבא לשנות את לתחום ההבולות בישראל, כשהמטרה שלו ברור, לחסוך לכם זמן וכסף על ההובלה. השיטה שבה האתר עובד פשוטה ביותר, אתם מזינים את הכתובת ממנה תרצו להעביר את הדברים ואת כתובת היעד בתוספת פרטים רלוונטיים כמו קומה, האם יש מעלית או אולי בכלל צריך מנוף?

לאחר מכן אתם בוחרים את התאריך הרלוונטי והשעה הרצויה. כעת, תוכלו לבחור את הריהוט שאותו תרצו להעביר, להוסיף את מספר הארגזים, להוסיף הערות או בקשות שונות.

המערכת שולחת את הבקשה שלכם לחברות ההובלה איתם היא עובדת. כלל החברות הללו נבדקו על בסיס קריטריונים כמו למשל שנות ניסיון והן חתומות על נהלי עבודה רילוונטים.

איך בוחרים מוביל?

לאחר קבלת הבקשה שלכם המובילים השונים שולחים לכם את הצעות המחיר שלהם, כל הצעה כזו היא מחייבת והמוביל אינו יכול לשנות את דעתו לפתע ולהעלות את המחיר סתם כך. באתר ניתן לקרוא את ההמלצות על כל אחד מהמובילים בכרטיס ההצעה שלו.

לבסוף אתם בוחרים את המוביל המתאים ביותר ומקבלים סיכום הזמנה למייל. כמובן שצוות האתר של גט מובינג ממשיך ללוות אתכם בכל שאלה או בעיה עד המעבר, כשהמטרה העיקרית שלו היא לוודא שאין אי הסכמות או בעיות ביום המעבר.

והאריזה מה איתה?

שירות נוסף שניתן לקבל באתר הוא רכישה של כלי עבודה או מוצרים שונים הנדרשים לאריזה. החל מקרטונים בגדלים וסוגים שונים, המתאימים במיוחד לאריזות ועד נייר דבק, ניירות אריזה ופצפצים להגנה על הכלים השבירים שלכם. את כל המוצרים הללו ניתן לבוא לאסוף מהחנות בבני ברק או לקבל במשלוח עד 3 ימי עסקים.

היתרונות של גט מובינג הם רבים מאוד, קודם כל החיסכון בזמן, האפשרות לנהל את כל החיפוש בלחיצת כפתור ללא הצורך להתקשר לכל מוביל בנפרד ולהסביר במדויק מה תרצו להוביל. בנוסף, האתר נותן לכם הצעת מחיר בזמן אמת ולא מחיר אופציונלי או מחירי מחירון, מה שנותן לכם את האופציה להשוות בין המובילים והמחיר אותו הם מציעים. היתרון נוסף וחשוב מאוד הינה הנגישות, ניתן לצפות בהצעות שנשלחות אליכם בכל רגע נתון מהמחשב או מהנייד.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אלטשולר שחם
הפנים שמאחורי אלטשולר שחם

בישראל קיימים מספר בתי השקעות אשר מציעים השקעה וחיסכון במגוון אפיקים. בתי ההשקעות נבדלים זה מזה בתחומי ההתמחות שלהם,