נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

גרילי גז שמתאימים לחצר פרטית מרווחת

שיפודים

צליית הבשר באמצעות גריל גז הפכה מקובלת ברחבי העולם. בארצות הברית מנהג זה נקרא לרוב "ברביקיו" ואילו במדינות לטיניות כמו ארגנטינה מנהג זה קיבל את השם אסאדו. ממנהג שהחל בתור פעולת הישרדות בסיסית בטבע והפך לפעולה של אירוח ואחדות ולאחד מהסמלים המזוהים ביותר עם החברה הישראלית ששמו ניתן לכתוב "על האש".

אחת ההנאות הגדולות בחיים היא להיות מוקף במשפחה והחברים שלך. הרבה מאתנו אוהבים לארח אותם בביתנו, גם עם מדובר בדירה קטנת ממדים או בית פרטי גדול עם חצר פרטית מרווחת. עם השנים עלה הצורך גם בגריל גז איכותי שיקל על האירוח ויעניק חוויה נהדרת ובלתי נשכחת לאורחים שלנו. איזה גריל גז מתאים לחצר פרטית מרווחת?

בשר בצלייה
בשר בצלייה

גרילי גז שמתאימים לחצר פרטית מרווחת :

  1. גריל גז WEBER SUMMIT S – 670IL – אחד מגרילי הגז המפוארים והמקצועיים ביותר.
  • מבנה הגריל – 7 מבערים העשויים מנירוסטה, עוצמתיים ואיכותיים כשאחד מהם משמש כמבער טורבו לצריבה מדויקת של הבשר. לגריל כירת צד לצלייה נוספת במקביל וקופסת עישון מנירוסטה המאפשרת לעשן את הבשר במגוון דרגות שונות. גודל שטח הצלייה הוא 50X90 ס"מ ורשתות הצלייה עשויות מנירוסטה איכותית המאפשרת קליטה ופיזור חום באופן אחיד בחלל הגריל.
    לגריל קיימת רשת נוספת לצלייה והפשרת ירקות, פיתות ושמירה על הבשר חם , מערכת תאורה משוכללת ותא נירוסטה לאחסון ושמירה על חפצים.
  • צריכת הגז של מכשיר הגריל היא 120,000 BTU וצריכת הגז של כירת הצד היא 12,000 BTU.
  • מחירו של הגריל הוא 16,900 ₪ .
  1. גריל גז GENESIS II LX S640IL – גריל גז מקצועי העשוי מנירוסטה מהסדרה הוותיקה והמוכרת של גרילי וובר.
  • מבנה הגריל – לגריל 6 מבערי טורבו מיוחדים המיוצרים מטכנולוגיה פורצת דרך. הגריל כולל כירת צד חזקה לבישול וטיגון במקביל לעבודה בחלל הצלייה המרכזי. גודלו של שטח הצלייה הוא 48X102 ס"מ. בגריל קיימת מערכת לאיסוף השומנים ואידוייהם בחזרה לחלל הצלייה המאפשרת שמירה על הבשר עסיסי ושאינו יבש. גופו של הגריל עשוי אלומיניום ונירוסטה איכותית המאפשרים שמירה של החום בפנים המכשיר.
    בגריל זה קיים מקום ייעודי לבלוני הגז ותא אחסון בתחתית לציוד נוסף.
  • צריכת הגז של הגריל – 84,000 BTU .
  • מחירו של הגריל – 12,500 ₪ .
  1. גריל גז GENESIS II E410IL – גריל גז מקצועי לחובבי בשר וצלייה, מהסדרה הוותיקה של וובר, עם הטכנולוגיה החדשנית ביותר בעולם הגרילים.
  • מבנה הגריל – לגריל 4 מבערי טורבו חדשים עשויים נירוסטה. גודלו של שטח הצלייה הוא 48X86 ס"מ ורשתות הצלייה יצוקות ומצופות אמייל לשמירה על האיכות לאורך זמן. גופו של הגריל מיוצר מיציקת אלומיניום המשולב עם אמייל ופורצלן השמור ואוגר את החום בתוך המכשיר.
    לגריל מערכת נוחה לאיסוף שומנים הממוקמת בתחתית הגריל ומאפשרת ניקוי ותחזוקת הגריל בצורה יעילה וייחודית. השומן הנאסף מתאדה חזרה לחלל הצלייה ושומר על הבשר עסיסי וטעים. קיים גם תא לאחסון מכלי הגז וקומה עליונה לחימום והפשרה של בשר, פיתות ועוד , ומד טמפרטורה על המכסה המאפשר שליטה ופיקוח על רמת החום הרצויה.
  • צריכת הגז היא 60,000 BTU .
  • מחירו של הגריל 5,699 ₪ .
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
סימן שאלה וסימן כסף
כמה עולה בחודש דוד גז?

דוד גז הוא הדוד הכי פחות שכיח מבין סוגי הדודים הקיימים, שכן מרבית האוכלוסייה משתמשת בדוד חשמל או שמש.

מצלמת קיר
איך מתקינים מצלמת אבטחה

בין אם בוחרים להתקין מצלמות אבטחה גלויות או מצלמות נסתרות לעסק ולבית, תמיד צריך לעשות את זה נכון. בתקווה