נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה לעשות כאשר נתקלים בדחיית תביעת ביטוח סיעודי?

אתר פיצויים

כל אדם מבצע במהלך חייו תשלומים לגופים שונים. אנחנו מפרישים סכום מסוים מהמשכורת שלנו לחיסכון פנסיוני, משלמים חשבונות ביתיים ונעזרים בהוראות קבע שונות. אנו עושים את זה מתוך הבנה שהתשלום הקבוע הזה אמור לספק לנו משהו מיידי או משהו לטווח רחוק יותר.

העיקרון הזה חל גם על ביטוחים באופן כללי וביטוח סיעודי באופן פרטני. מה קורה כאשר אנו מגישים תביעת ביטוח סיעודי ומקבלים דחייה, למרות כל הכסף ששילמנו  לאורך זמן לחברת הביטוח? זה מה שצריך לעשות.

 

דחיית תביעה

כשאדם מגיע למצב סיעודי כלשהו, הקרובים שלו לרוב יגישו בשמו תביעת ביטוח סיעודי. הרבה אזרחים משלמים מדי חודש לחברת הביטוח שלהם על מנת לבטח את עצמם בביטוח סיעודי. במקרה שאתם לא מבוטחים, המדינה לא תעזור לכם כל עוד אתם לא בגיל הפרישה או אחריו, כך שביטוח סיעודי הופך לאחד הביטוחים החושבים ביותר שיש.

הבעיה היא שחברת הביטוח לא ממהרות לאשר כל תביעה שמוגשת אליהם. חברת ביטוח היא קודם כל חברה – המטרה שלה היא להיות רווחית ולייצר הכנסות. כדי לעשות את זה, היא צריכה להוציא כמה שפחות כסף, ולכן  היא מבררת בקפדנות לפני שהיא מאשרת תביעות כאלו. במקרים רבים, החברה יכולה להפתיע את הלקוחות שלה בדחייה. אתר פיצויים מספק מידע נוסף בנושא תביעות הביטוח.

 

פנו לאנשי מקצוע

דחיית תביעה שכזו היא דבר די מלחיץ. אזרחים רבים מסתמכים, ובצדק, רק על חברת הביטוח בעת צרה, כך שדחייה יכולה להפחיד ולתת לנו תחושה שאין יותר מה לעשות, אך לא כך הוא הדבר.

הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר מקבלים דחייה מחברת הביטוח הוא לפנות אל איש מקצוע. דחייה היא לא המילה האחרונה, אבל היא בהחלט קרובה לכך. לכן, אנשי מקצוע שמיומנים בעבודה מול חברות הביטוח, כמו עורכי דין או חברות שעוסקות בתחום, יוכלו לסייע בכלים משפטיים שונים.

 

בדקו את הפוליסה שלכם

אחד הדברים החשובים ביותר צריך לעשות לאחר קבלת הדחייה הוא לבדוק את הפוליסה שלכם. בפוליסה אמורים להיות מפורטים כל תנאי הביטוח, כמו הגדרה למושג "סיעודי", מה שיכול לשפוך אור מבחינתכם על סיבת הדחייה של חברת הביטוח.

 

סיבת הדחייה

החוק קובע כי חברת ביטוח שדוחה תביעת ביטוח סיעודי, מחויבת לצרף נימוק מפורט. חברה שלא צירפה נימוק מפורט אל כתב הדחייה עוברת על החוק למעשה, מה שיאפשר לכם לגרום לה להפוך את החלטתה.

 

הגשת ערעור

ניתן לגרום לחברת הביטוח להפוך את החלטתה באמצעות הגשת ערעור. ישנן שתי דרכים שונות להגשת ערעור. הראשונה היא הגשת ערעור באמצעות בית משפט, שיכול לפסוק לטובתכם ולהורות לחברת הביטוח להעניק לכם פיצויים כספיים. הדרך השנייה היא הגשת ערעור באמצעות חברת הביטוח עצמה, שמאפשרת הגשת ערעורים על החלטות שונות.

אתר פיצויים

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הליך בוררות
מה היא העלות של הליך בוררות?

סכסוכים אינם עניין נעים, אבל לפעמים אין ברירה, הם נוצרים, וצדדים בסכסוך צריכים לפנות לגורם שלישי, שיכריע עבורם בסוגיית