נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הדברת אורי כדורי – אל תתנו לשם שלו לבלבל אתכם

מדביר באוטו

אורי כדורי אולי נשמע חמוד, אבל בסופו של דבר אתם לא תרצו לחלוק עמו את חלל המגורים שלכם. גם לא את חלל העבודה. אם כך, בואו נדבר על שירותי הדברות מזיקים מכל הסוגים, כולל אורי כדורי הידוע. רגע לפני סיוע של מדביר מוסמך, הנה הטיפים לבחירתו ומידע על אורי.

ככלל, חשוב לא להילחץ כשנתקלים בכל מיני מזיקים בבית. אם אתם נתקלים במזיק כזה או אחר, יהיה חשוב קודם כל לאבחן אותו ולהבין אם הוא מסוכן לכם, או לא. לידיעתכם, אורי כדורי אינו מסוכן לבני אדם ואינו מסוכן לחיות מחמד. אם אתם נתקלים בו בביתכם, אין שום סיבה להילחץ. יחד עם זאת, יש לדעת כי אורי כדורי מסוגל להתרבות בקצב יחסית מהיר. המידע הבא בחסות צוות המומחים של חברת קסם הדברות מזיקים:

 

מה יקרה אם לא נדביר מזיקים בהקדם?

אם לא מטפלים בו בהקדם, הבית עשוי ממש להתמלא באורי כדורי וזה ממש לא נעים. בסופו של דבר, הדברת אורי כדורי נדרשת בדרך כלל מתוך מניעים של היגיינה, אסתטיקה בבית וכדומה. מי שאי פעם התגורר בבית קרקע, יודע עד כמה זה לא אסתטי ולא נעים להיתקל במזיקים האלו. אתם הולכים יחפים בבית, לפתע דורכים על אחד ומתבאסים לגמרי.

בין אם יש לכם בבית אורי כדורי או מזיק מסוג אחר, חשוב תמיד גם לבדוק אם ישנן מושבות וקנים של המזיקים האלו. רוב סוגי המזיקים שחודרים לבתים, בדרך כלל מקימים מושבות וקנים. אם אתם נותנים לזה יד חופשית ולא מדבירים את המזיקים, מבחינת המזיק מדובר בגן עדן. יש לו את הלחות שהוא צריך, את ההגנה מבעלי חיים אחרים, את המזון (הפירורים שלכם בבית) שלו ועוד.

 

אל תיתנו למזיקים את הבית שהם צריכים

בסופו של דבר, הכי חשוב לא לתת למזיקים את התנאים של נחלה. ברגע שאתם נתקלים במזיקים כמו אורי כדורי, יהיה חשוב להזמין שירותי הדברה מקצועית. וכשאתם עושים זאת, ההמלצה הגורפת היא להשוות מחירים בין חברות ההדברה השונות בשוק.

יש לשים לב, כל חברת הדברה עשויה לגבות מחירים מעט שונים, ככה שזה מחייב את בדיקתכם. כמו כן, חשוב לדעת כי ישנן חברות הדברה אשר אינן מספקות אחריות על שירותיהן. אם חברת ההדברה לא מספקת אחריות על שירותיה, יהיה מומלץ לאתר חברה אחרת. בנוסף, אנחנו ממליצים לכם לוודא כי המדביר אכן מוסמך להדברה מקצועית.

חשוב לדעת, החוק מחייב אתכם לבדוק את הסמכת המדביר שאתם מסתייעים בו. בין אם צריך הדברת מזיקים מסוג כזה או אחר, ההמלצה שלנו היא לפנות אל חברת קסם הדברות מזיקים. תוכלו להנות מכל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת.

נמלה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
סימן שאלה וסימן כסף
כמה עולה בחודש דוד גז?

דוד גז הוא הדוד הכי פחות שכיח מבין סוגי הדודים הקיימים, שכן מרבית האוכלוסייה משתמשת בדוד חשמל או שמש.

מצלמת קיר
איך מתקינים מצלמת אבטחה

בין אם בוחרים להתקין מצלמות אבטחה גלויות או מצלמות נסתרות לעסק ולבית, תמיד צריך לעשות את זה נכון. בתקווה