נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הוצאת ויזה לארה"ב – טיפים

ויזה ראשית

הוצאת ויזה לארה"ב היא תהליך ארוך ומסורבל אשר רבים מתייאשים בדרך. כיצד ניתן להוציא את הוויזה בצורה הנכונה והטובה ביותר? כל הפרטים.

עד אשר יוחלט אחרת, כל אזרח ישראלי אשר מעוניין להוציא ויזה לארה"ב – בין אם זו למטרה של עסקים או תיירות, מחויב בהוצאת ויזה. תהליך הוצאת ויזה לארה"ב הוא תהליך לא פשוט עבור רבים, מאחר והוא משלב שלבים רבים. המומחים של חברת visa usa אספו עבורכם את הטיפים להוצאת ויזה לארה"ב כך שתוכלו לעבור את התהליך בשלום ובמהירות.

ויזה

טיפים להוצאת ויזה לארה"ב

  1. מילוי כלל הטפסים – טרם הוצאת הוויזה יש למלא טפסים רבים. הטופס החשוב ביותר הוא טופס ds-160, אשר לרוב הוא שאלון ארוך אשר מרכיב המון פרטים. חשוב מאוד למלא את הפרטים הללו באופן הטוב ביותר והמלא, כך שלא ייחסר אף פרט. במידה ונפל פגם במילוי הטופס, הבקשה לוויזה לא תאושר מאחר וזה הצעד הראשון אשר מתבצע בקונסוליה האמריקאית בישראל, במידה ויבחינו כי לא מולאו כל הפרטים כמו שהתבקשתם הבקשה תידחה באופן מידי. באמצעות חברת vias usa ניתן לקצר את התהליך הזה באמצעות השאלון אשר מתורגם לשפה העברית, והוא ייבדק ע"י מומחה מטעם החברה, כך שתוכלו להיות בטוחים כי השאלון מלא ולא נפל פגם ובכך ניתן להמשיך את התהליך.
  2. הוכחת עוגן במדינת ישראל – כחלק מהשלבים החשובים ביותר בבקשה לוויזה היא הוכחה כי המבקש איננו מעוניין להגר לארה"ב, אלא מדובר בביקור למטרת עסקים/תיירות. לכן, ממליצים בחברת visa usa לוודא כי אכן קיימות כל האסמכתאות המוכיחות אשר מוכיחות כי יש לכם עוגן בארץ, כלומר, נכס אשר נמצא בבעלותכם, תצלום של תלוש השכר האחרון (זאת כדי להוכיח כי יש לכם מקום עבודה בישראל ולכן אין שום סיבה שתבצעו הגירה לארה"ב) ככל שיש יותר אסמכתאות, כך הסיכויים שלכם לקבל את הוויזה לארה"ב עולים, זאת מאחר ובקונסוליה חוששים מאוד מישראלים אשר מעוניינים לבצע הגירה למדינה ללא תיאום מראש.
  3. הכנה לריאיון – ריאיון בשגרירות ארה"ב הוא צעד נוסף בדרך לקבלת הוויזה. על אף כי מדובר בריאיון אשר על פי רוב אורך מספר דקות ספורות, יש חשיבות גדולה למה נאמר בריאיון ומה הרושם אשר התקבל ע"י אנשי הקונסוליה. בנוסף מסבירים המומחים של החברה כי גם לסגנון הלבוש מרכיב חשוב, ולכן יש ללכת לריאיון בלבוש הולם בלבד. על כן, מומלץ מאוד להתכונן מראש לשאלות ולדעת לתת את התשובות המלאות והאמיתות, מאחר ואם תשקרו בריאיון אודות חלק מהפרטים הוויזה שלכם תידחה. לכן, ניתן לבצע הכנה לריאיון באמצעות חברת visa usa כאשר באמצעות נציג מטעם החברה ניתן יהיה לדעת מהן השאלות אשר יישאלו, כיצד יש לענות עליהן בצורה הטובה ביותר ואיך להותיר רושם חיובי על אנשי הקונסוליה.

מידע נוסף ניתן למצוא באתר: https://www.visa-usa.co.il/

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הליך בוררות
מה היא העלות של הליך בוררות?

סכסוכים אינם עניין נעים, אבל לפעמים אין ברירה, הם נוצרים, וצדדים בסכסוך צריכים לפנות לגורם שלישי, שיכריע עבורם בסוגיית