נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

החזרי מס לעצמאיים – החזרים כספיים כי מגיע לכם בחוק

כספים

מדוע לקבל את כספכם בחזרה? האמת, שאין שום צורך לשאול את השאלה הזאת. החזרי מס לעצמאיים ניתנים לאזרחי מדינת ישראל במקרים רבים, אבל מדוע זה בעצם קורה? למה גוף מס הכנסה לא מחייב אותנו, העצמאיים, במקדמות הנכונות?

אחוז ניכר מהמשק הישראלי מבוסס על עסקים שונים, חברות וארגונים. כל עצמאי במשך מחויב גם בחבות מס, במקביל לזכויותיו השונות. וכשמצמידים את שתי העובדות האלו ביחד, נשאלת השאלה: אם עצמאיים מחויבים בדו"ח מס הכנסה ומשלמים מקדמות מראש, מדוע בכלל צריך להתעסק עם החזרי מס הכנסה לעצמאים? מאוד פשוט – לפעמים המקדמות פשוט לא נכונות.

 

באילו מקרים עצמאיים מקבלים החזרי מס?

המקדמות שעצמאים משלמים למס הכנסה נקבעות בהתאם לצפי של השכר, אך מה קורה במקרים בהם השכר משתנה? ומה קורה מתי שיש לפתע הוצאות לא צפויות? אולי פתאום לקוח משמעותי עזב את שירותיכם, מה ששינה לגמרי את התמונה? אולי הרכב הושבת ונאלצם לרכוש אחד חדש?

כל אלו הן סיבות עבורכם לדרוש את כספכם חזרה ממס הכנסה. הוצאתם בשנת המס הרבה יותר ממה שתכננתם? יש סיכוי שהמקדמות ששילמתם למס הכנסה לא היו גבוהות מדי, כה שמגיע לכם כסף חזרה בצורה של החזרי מס הכנסה לעצמאים. אגב, לא רק עצמאים יכולים להנות מהחזרי מס, אלא גם שכירים, כמו למשל מורים.

 

שכירים ועצמאים – מגיע לכם כסף ממס הכנסה בחזרה

אם לוקחים את הדוגמה של החזר מס בשנת שבתון למורים, הרי שהמדינה מכירה בעובדה שבמהלך שנת השבתון ההוצאות בדרך כלל יגדלו, מה שיצריך גם החזרי מס בסופו של דבר. עצמאיים, בדומה לשכירים, נתונים להשלכותיהן של הוצאות בלתי צפויות במהלך השנה.

ואם זהו המצב עבור כולנו, וגם ככה אנחנו משלמים המון כסף בצורה של מיסים, מדוע לא לקבל את הכסף חזרה כשמגיע לנו? אין ספק, המדינה גובה מאינו לא מעט כספי מיסים, בלשון המעטה. לכן, כשמגיע לכם החזרי מס הכנסה לעצמאים, יהיה פשוט שטות גמורה לוותר על כך.

 

החזרי מס | לא לוותר על הכסף המגיע לכם בחוק

העניין הוא כזה, לפעמים אנשים מתפתים ושוכרים את שירותיהן של חברות ייעוץ מס שאינן מקצועיות, בלשון המעטה. בעוד שחברות מסוימות יכולות להציע לכם עסקאות מפוקפקות, בנקודה זו יהיה חשוב להדגיש כי חברות כמו מאני בק (MONEYBACK) עובדות בצורה השקופה ביותר.

אף אחד בחברת מאני בק לא יגבה ממכם אחוזים מהסכום שאמור להגיע לעו"ש שלכם. למעשה, ייגבה ממכם תשלום חד פעמי בלבד. וזו הדרך לעבוד. אל תתפתו לכל מיני חברות ייעוץ מס אשר מבטיחות לכם סכומי עתק בתמורה לאחוזים גבוהים. זה לא עובד ככה. כיצד זה כן עובד? צרו קשר עם חברת מאני בק (MONEYBACK) וקבלו הצעה שקופה ומקצועית.

לפרטים נוספים על החזרי מס: https://taxes-refund.co.il.

בדיקה לזכאות כספית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מס שבח
מה זה מס שבח?

מדינת ישראל גובה מיסים שונים מאזרחי המדינה, ממס הכנסה בסיסי על עבודה ועד מס על רווחי הון, מס רכישה