נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

היעדים החמים ביותר באירופה

שדה תעופה

סוף סוף נראה שיש אור בקצה המנהרה ובהדרגה העולם נפתח לו, ובקרוב נוכל לצאת שוב לחופשות באירופה כמו פעם.

עכשיו אחרי שהבנו שאין לקחת את החופשות שלנו בחו"ל כמובן מאליו, ודאי תרצו שהחופשה הבאה שלכם באירופה תהיה החופשה הכי מדהימה שאפשר.

אירופה מלאה בהיסטוריה מרתקת, נופים קסומים, מטבחים טעימים ותרבויות שונות ומגוונות- תוכלו לבקר בעיר בארץ אחת, לסוע שעה ולהגיע לארץ אחרת לגמרי, עם שפה שונה ותרבות אחרת לגמרי.

ישנם לא מעט "הוט ספוטס" באירופה שמומלץ מאוד לבקר בהם, אך בעינינו יש 4 ערי בירה אירופאיות שאסור לכם לפספס בשום אופן.

לכל אחת מהן הייחוד והקסם שלה.

 

ברלין

ברלין אינה רק בירת גרמניה, היא גם העיר הגדולה ביותר באיחוד האירופאי.
ההיסטוריה של ברלין מתחילה כבר מהמאה ה-13 וניתן למצוא לא מעט מבנים היסטוריים ברחבי העיר אשר מספרים את סיפורה של ברלין, וזאת למרות שבמלחמת העולם השניה הופצצה וחלקים ממנה נהרסו כליל.
לאחר מלחמת העולם השניה היתה ברלין חצויה לשניים- המזרחית והמערבית, אך עם נפילת החומה בסוף שנות ה-80 ואיחוד של ברלין לעיר אחת שוב- בירת גרמניה, החלה העיר לבנות את עצמה מחדש ומהר מאוד קיבלה את התואר "העיר המגניבה ביותר באירופה" (וזו תחרות לא קלה בכלל מול הערים האחרות ברשימה הזו).
החומה שפעם הפרידה בין שני עולמות שנותרו כואבים לאחר מלחמה נוראית מלאים היום בגרפיטי צבעוני ושמח וגם מחתרתי ובועט.
שכונות אשר נהרסו כליל נבנו מחדש, יחד עם שיפוץ המבנים העתיקים והחשובים, ונהרו אליה צעירים רבים וגם זרים רבים מכל אירופה, מישראל וממקומות נוספית עברו אליה על מנת להנות מהאפשרויות הבלתי נגמרות של ברלין במחירים הממש זולים.
המחירים הזולים אינם רק למי שעבר לגור שם, גם מי שרק מבקר יוכל להנות ממסעדות מאוד זולות (ואין זה אומר התפשרות על הטעם), מהמחירים המאוד נוחים בסופר, ומביקור באטרקציות השונות במחירים מצחיקים.
ברלין מלאה בשווקים שונים אשר מרגישים כמו פסטיבל, מועדונים אשר ידועים בכל העולם, בתי קפה היפסטרים עם טוויסט ומגוון של אומנות ומוזיקה בכל מקום.

 

אמסטרדם

מגניבה לא פחות מברלין וגם לא רחוקה ממנה מדי, בירתה של הולנד מושכת אליה כבר המון עשורים תיירים אשר רוצים להנות מתרבות החופש ההולנדית.
לא בעוד הרבה מקומות בעולם תוכלו לשבת בבית קפה ומיד לאחר מכן ללכת לעשן ג'וינט בקופי שופ ברובע החלונות האדומים בו זנות היא חוקית.
אמנם רבים יחשבו שהחוקיות של "תרבות האנדרגראונד" הזו עלולה להוביל להרבה סכנה ופשע, אך אמסטרדם היא ההוכחה לכך שברגע שדברים אלו חוקיים אין צורך בפשע. אמסטרדם בטוחה מאוד לכל המבקרים בה, גם למשפחות עם ילדים קטנים. ההולנדים מאוד חביבים ומסבירי פנים, ויש תחושה של קלילות, שמחה וחופש באוויר בכל עת.
אמסטרדם היא לא רק בשביל מי שרוצה לעשן ולחגוג, אמסטרדם מלאה בתרבות- יש בה 144 מוזיאונים שונים אשר יקחו אתכם בין סיפורי היסטוריה, למדע, לשואה, לאומנות עתיקה, לאומנות מודרנית, לאשליות, לקולנוע, לסקס, למריחואנה ועוד ועוד.
אמסטרדם בנויה בצורה רומנטית וציורית עם תעלות מים העוברים בכל העיר, ותוכלו להנות מלגימת קפה על גדות התעלות וללכת לטייל בשדות הצבעוניים ובפארקים המושקעים.

 

ליסבון

בירתה של פורטוגל השוכנת לחופו של האוקיינוס האטלנטי. ליסבון היא עיר בירה קטנה יחסית מה שהופך אותה למאוד נוחה להרבה הליכה ברגל בשביל להנות מכל הקסם שיש לגבעות שלה להציע.
ליסבון, בדומה לברלין, היא אחת הערים הזולות באירופה, אך זה אינו הדבר היחיד שהופך אותה למיוחדת. ליסבון מרגישה חצי עממית וחצי רצינית ובעלת מורשת צבאית וימית אשר בעבר שלחה מגלי עולמות לכל היבשות והיתה לאימפריה מונרכית גדולה מאוד.
אמנם כבר אין מלך בפורטוגל, אך עם היסטוריה של יותר מ-1200 שנה, לא חסר מה לראות בה.
ליסבון היא שילוב של אתרים עתיקים ומרשימים עם מקומות טרנדיים לעשות בהם שופינג, לשתות קפה וגם בירה ולהנות ממזג האוויר הפורטוגלי המושלם. ,,,

 

דבלין

אחרונה ברשימה, ובהחלט מאוד חביבה היא בירת אירלנד. דבלין היא המהות של התרבות האירית, שאם עוד לא ידעתם זה אומר בירה, וויסקי, בורבון, מוזיקה אירית, ריקודים איריים ונופים שנראים כאילו נלקחו מסיפורי אגדות.
דבלין מכילה בתוכה את כל הקסם שיש לאירלנד להציע- אזור שלם שכולו מוקדם לבארים ומועדונים בהם תוכלו להנות ממיטב האלכוהול שיש לאירלנד להציע וכל זה לצלילי מוזיקה אירית נהדרת- בין אם מוזיקה אירית קלאסית או שירי שתייה מקומיים, ואם יתמזל מזלכם גם תוכלו להנות ממופע של ריקודים איריים מסורתיים תוך כדי שתיית הבירה.
דבלין הפכה לאחרונה להיות מעצמת הייטק לא קטנה והתיירות בה הלכה והתרבתה וכתוצאה מזה תוכלו למצוא לא מעט מסעדות טעימות (כי רצוי לאכול לפני ששותים) ואיזורי שופינג עם מיטב המותגים.
במרחק נסיעה קצר תוכלו למצוא את יערות הפיות המפורסמים של אירלנד ואת צוקי מוהר המרהיבים.

 

 

יעד פופולרי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
מיטה זוגית
אל מחש

אל מחש היא רצועת החוף הנמצאת בין ביר סוויר לראס א-שטן. רבים מחשיבים אותה כחלק מביר סוויר אך היא