נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

היפים והחסכוניים: הכירו את הרכבים שלא רואים תחנת דלק

אי שלושים

מתכננים לרכוש רכב בקרוב? להלן סקירה אודות הרכבים היפים אך גם החסכוניים אותם תוכלו לרכוש באמצעות סוכנות הרכב המובילה בישראל – ביג ליס.

 

מהם דגמי הרכב החסכוניים בשוק הרכבים היום?

אין ספק כי אחד האלמנטים החשובים ביותר בעבור כל נהג בעת רכישה של רכב נוגע כמובן לתצרוכת הדלק. למעשה, מדובר באלמנט משמעותי וזאת משום שעלויות אחזקת רכב יכולות להגיע לאלפי שקלים בעבור תשלום על דלק, הוצאה כבדה למדי אשר מדי שנה עולה כתוצאה מעלייה במחירי הדלק. משום כך, חשוב מאוד להיות מדויקים בתהליך הרכישה ולבחור ברכב אשר חסכוני מבחינת הדלק אך במקביל גם מתאים לצרכים ולטעמנו האישי. יצרניות הרכב המובילות מבצעות בעשור האחרון שינויים משמעותיים, בכדי לספק לקהל הנהגים רכבים אמינים, מסוגננים ובעיקר חסכוניים. ריכזנו בעבורכם את רשימת הרכבים שלא רואים את תחנת הדלק, ואותם תוכלו לרכוש באמצעות ביג ליס – סוכנות הרכב המובילה בישראל:

הגה של רכב

 

  • יונדאי i10 החדשה – אחד מהדגמים הנמכרים בישראל כמו גם בעולם, ולא בכדי. מדובר ברכב מצוין אשר מצויד במיטב מערכות המיגון כמו גם במנוע חסכוני – 6 ליטר ל 100 ק"מ, וזאת בשל שילוב של תא בדלק בנפח של 40 ליטר. מדובר בדגם מצוין אשר מתאים במיוחד בעבור מי אשר מחפש רכבים אמינים שלא רואים כמעט את תחנות הדלק, וזאת גם לפי רשמים של מוסכניקים אשר דיווחו על רכב אמין מאוד אשר כמעט ואיננו מגיע למוסך לצורך תיקון. משום כך, מדובר בדגם מצוין אשר יבטיח את כדאיות הרכישה באופן מלא.
  • סיטרואן C1 – רכבי סיטרואן נחשבים כבר שנים לרכבים חסכוניים, בעיקר בשל דגם סיטרואן C1 אשר נחשב לדגם שכמעט ואינו רואה את תחנת הדלק, וזאת בשל תצרוכת דלק עירונית של 20 ק"מ לליטר ואילו בין עירונית 27.8 ק"מ לליטר. מדובר ברכב עירוני אשר מאפשר נוחות בשל היותו רכב פנאי קומפקטי אשר מעוצב בקווים נקיים וספורטיביים אשר מתאימים מאוד לסביבה עירונית סואנת.
  • טיוטה יאריס היברידי – זה שנים שחברת טויטה עומדת בראש החברות המובילות בחיסכון באשר לעלויות הדלק, וזאת בשל פיתוח של רכבים היברידים אשר מאפשרים לחסוך אלפי שקלים על הגעה לתחנת הדלק. טיוטה יאריס של החברה אשר נחשב לרכב הנמכר בישראל הינו רכב היברדי אשר משולב עם מנוע בנזין, ולכן צריכת הדלק הינה 27 ק"מ לליטר. מדובר ברכב מעוצב וחדשני גם הן מבחינת העיצוב החיצוני והן מבחינת המפרט הפנימי, ולכן מדובר ברכב מצוין בעבור מי שמחפש דגם חסכוני ומעוצב.
  • מאזדה 3 – רכב משפחתי וחסכוני. צריכת הדלק עומדת על 164 ק"מ לליטר, והוא נחשב גם לרכב אמין מאוד מבחינת התחזוקה המועטה אך בו בעת גם מעוצב ומתאים במיוחד בעבור משפחות.

לעוד מכוניות היכנסו לאתר: https://big-lease.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
התקנת דלקן אוניברסלי

טכנולוגיה ישראלית ראשונה מסוגה מאפשרת לראשונה לצרכן להתקין דלקן אוניברסלי ובאמצעותו  לתדלק באופן נוח יעיל וחסכוני יותר בכל תחנות