נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המדריך המלא ליום הולדת מיוחד לילדים בבית

אוכל מוכן

מעוניינים להפיק יום הולדת מיוחדת ומושלמת בעבור הילד, בבית? ובכן, זה קל יותר מאי פעם – ואנו גאים להציג לכם את המדריך המלא שכל הורה חייב לקרוא.

יום הולדת מיוחדת בבית – כיצד נבצע?

לאור העובדה כי כיום מסיבות יום הולדת הפכו להפקות של ממש, הורים רבים מעוניינים להפיק אירוע מצומצם באופן יחסי בבית, ולהעניק לילדים כמו גם להורים חוויה ייחודית. על מנת לבצע זאת, ישנם מספר פעולות פשוטות אשר על הורה יכול לבצע, וזאת על מנת להפיק את האירוע הטוב ביותר בעבור הילד, בעלויות כספיות אשר מתאימות לתקציב. להלן כמה מהן:

אטרקציות

  1.  הכנה מוקדמת – על מנת להפיק את יום ההולדת המושלמת מומלץ שלא להמתין לדקה ה 90, אלא לערוך רשימה מדויקת של כל הדברים אשר נחוצים למסיבת יום ההולדת, בהתאם לקונספט שבחרתם. כך לדוגמא, אם בחרתם בקונספט של סופרמן – חשוב לרשום לעצמכם את כל הציוד הנדרש הכולל מפיות, כוסות, ציוד להשכרה וכו'.
  2. השכרת ציוד – כיום ניתן להשכיר ציוד למסיבות יום הולדת אשר כולל מתנפחים, דוכני אוכל כמו גם ציוד נוסף בעלות אטרקטיבית, כל זאת בזכות חברת עידנ'ס אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בענף. באמצעות צוות המומחים של החברה תוכלו להשכיר ציוד בהתאם לתקציב, ולאחר מכן לקבל את הציוד אליכם לאירוע לכל נקודה בארץ. לחץ כאן לקבלת פרטים נוספים.
  3. קונספט – בהמשך לסעיף הקודם, מומלץ לחשוב על קונספט בשיתוף ילד יום ההולדת בכדי להעניק נופך ייחודי ואישי יותר לחגיגה. על כן, חשיבה על קונספט חייבת להתבצע בהתאמה לרצון של הילד, ותוך חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסא.
  4. חשיבה על אטרקציה – יום הולדת אשר נערכת בבית מחייבת אטרקציה אשר תעביר את הזמן לילדים, כמו גם למבוגרים. כיום ניתן לאתר ברחבי הרשת לא מעט אטרקציות כדוגמת ליצנים, קוסמים, אמני חושים וכו', בטווח מחירים משתנה. מומלץ לקבל המלצות לגבי אטרקציות מחברים ובני משפחה, בכדי לספק לילדים תעסוקה בזמן האירוע.
  5. משחקי חברה – יום הולדת לילדים היא הזדמנות מצוינת לחזור לילדות, ואין דרך טובה מזו פרט למשחקי חברה. באמצעות המשחקים הילדים יוכלו להתחבר אחד לשני, כמו גם להתנתק למעט מהמסכים ובכך מסיבת יום ההולדת הופכת גם לגיבוש בין הילדים. ברחבי הרשת ניתן למצוא לא מעט רעיונות למשחקים, אשר ניתנים להכנה בבית או רק ע"י הפעלה פשוטה של אחד ההורים.
  6. אוכל – על אף כי מדובר ביום הולדת לילדים, חשוב לבדוק כי האוכל אשר מוגש הוא אוכל טרי ובריא. אין ספק כי ממתקים מהווים נדבך חשוב לכל יום הולדת, אולם מומלץ להביא ליום ההולדת גם ירקות, פירות וכן להעמיד שולחן עם קערות שבו הילדים יוכלו
  7. לגשת ולקחת את האוכל בקלות.

מחפסים אוכל לאירוע שלכם לחצו כאן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
מסיבת הפתעה
אמן חושים למסיבת הפתעה

מסיבת הפתעה היא אירוע קטן ובכל זאת מורכב מכיוון שצריך להצליח ולהפתיע את חתן השמחה. איזה סיפור נמכור לו

קוסם מצויר
אמן חושים בירושלים

ירושלים בירת ישראל היא העיר הגדולה במדינה. מדובר על עיר מיוחדת מאוד עם שיק אירופאי ואווירה ים תיכונית. העובדה

איש אומר משפת
תרגום סימולטני

במדינת ישראל מתקיימים מדי שנה אלפי כנסים אשר בהם משתתפים לא מעט אורחים מרחבי העולם. לצורך כך, ישנה חשיבות