נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הנעה לפעולה ב-SMS ללקוחות

SMS

בעידן הדיגיטלי התפתחו אמצעי שיווק רבים חדשים, זאת לצד אמצעי שיווק מסורתיים שהיו קיימים בעבר ובחלקם עוד נעשה שימוש – שלטי חוצות, פרסום בעיתונים ועוד. אחד מאמצעי השיווק הנפוצים והפופולאריים כיום הוא שיווק בהודעות SMS בתפוצה רחבה. בניגוד לשיווק ברשתות החברתיות או בווטסאפ מדובר על אמצעי שיווק וותיק יותר, אך הוא נותר פופולארי בשל החשיפה הרבה שהוא יוצר עבור קמפיינים שיווקיים. במדריך זה נרחיב על שיווק בהודעות SMS, ומתי שיווק כזה יתאים לעסקים.

 

יתרונות השיווק בהודעות SMS

כיום ישנם פלטפורמות רבות לשיווק, בין אם בעולם הדיגיטלי כגון פייסבוק, אינסטגרם ו-ווטאספ, ובין אם פלטפורמות מסורתיות יותר. אם כך, מדוע לבחור דווקא בשיווק ב-SMS?

היתרונות של אמצעי שיווק זה אולי יסייעו להבנה:

  • שיעורי חשיפה גבוהים: מחקרים הראו כי לקוחות פותחים אחוז גבוה מהודעות ה-SMS שהם מקבלים. המשמעות היא שקמפיין שתריצו באמצעות הודעות SMS תהיה חשיפה גבוהה – רוב האנשים אליהם תשלחו את ההודעה יפתחו אותה וייחשפו למסרים שלכם. כידוע, חשיפה היא הדבר הראשון שחשוב בקמפיין שיווקי מוצלח.
  • מגיעות למשתמש ישירות: כשהודעת SMS מגיעה למשתמש קל לו מאוד לפתוח אותה. זאת לעומת אמצעים סלולריים אחרים – למשל, דואר אלקטרוני. לקוחות פוטנציאליים לא נמצאים כל היום מול מחשב ומשתמשים יותר בטלפון הסלולרי, ופתיחת מייל לוקחת זמן רב יותר מפתיחה של הודעת SMS. בנוסף, מיילים שיווקיים רבים מגיעים בסופו של דבר לתיקיית הספאם, ובמקרה כזה הקמפיין הלך לפח.
  • פלטפורמה פופולארית: לא קיימות כיום פלטפורמות רבות שכולם נמצאים בהן – למעשה, יתכן והודעות SMS הוא האמצעי הכתוב היחיד שכולם צורכים. בעוד שצעירים נמצאים הרבה ברשתות החברתיות ובאפליקציות כגון טיק טוק וסנאפ צ'אט ומבוגרים יותר צורכים עיתונות כתובה ומקשיבים לרדיו – כולם פותחים הודעות SMS שהם מקבלים. כך ניתן לייצר קמפיין שיווקי שממש מגיע לכולם.

 

מתי נרצה לשלוח הודעות SMS בתפוצה רחבה?

ישנם שתי נסיבות עיקריות בהן נרצה כבעלי עסקים לשלוח הודעות SMS בתפוצה רחבה:

  • שימור לקוחות ועדכונים על העסק: אם אנחנו עורכים שינויים בשירות שלנו או מציעים מוצר חדש, מרצה לעדכן את הלקוחות הקיימים שלנו שהם בעלי העניין הראשונים במה שאנחנו מציעים. אם יש לעסק מועדון לקוחות זה בכלל מצוין – שליחה של SMS בתפוצה רחבה תשאיר אותם מעודכנים.
  • גיוס לקוחות: במסגרת קמפיין שיווקי נרצה לגייס לקוחות חדשים, והרצת קמפיין באמצעות הודעות SMS בתפוצה רחבה היא דרך מצוינת לעשות זאת. כדי שזה יקרה בצורה הטובה ביותר מומלץ לתחזק מאגר טלפוני של לקוחות פוטנציאליים.

 

 חבילות SMS לעסקים

אם אתם בעלי עסק המעוניינים בשירות SMS בתפוצה רחבה, אנחנו ממליצים על חברת Paycall המציעה חבילות SMS לעסקים במחירים משתלמים תוך שימוש באפשרויות מתקדמות. כך תוכלו לשלוח הודעות לרשימת נמענים קבועה או דינמית ולהרחיב את קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

SMS

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים