נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הפלגות נופש – בילוי משפחתי שלא תוכלו לשכוח

בילוי משפחתי ראשית

רוצים לבלות עם הילדים שלכם? מרגישים שהזמן חולף ובעצם לא יוצא לכם ליצור איתם חוויות מיוחדות שלא תשכחו כל כך מהר? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אתכם, כי איזה הורה לא מרגיש כך בעידן המודרני? כולנו זקוקים לשלווה, לחופש ולאווירה אחרת מידי פעם וזו הסיבה שבגללה לא כדאי לוותר על החופשות השנתיות שלנו. מה שכן, זו גם לא חובה לצאת בכל שנה לאותו סגנון של חופשה, כי כמה פעמים עוד תיסעו לחו"ל, תשכרו רכב ותתחילו בנסיעה אינסופית? זה נכון שכך אתם יכולים לראות יעדים מעניינים רבים בעולם אך האחריות כולה תהיה עליכם. תצטרכו לתכנן את המסלול, לנהוג שעות ולתקשר עם המקומיים, מה שלא תמיד נעים עבור כולנו. לכן אנחנו רוצים להציע לכם גם את האפשרות של הפלגות נופש, כי אין כמו קרוז מיוחד שייקח את המשפחה שלכם לכל יעד שתרצו.

 

מה עושים במהלך ההפלגה?

 

חשבתם לרגע שקרוזים מיוחדים למקומות שונים בעולם עלולים להיות משעממים? אתם לא מדמיינים את הילדים שלכם נהנים מכזה דבר? אם כך, כדאי שתדעו שלמעשה קרוז זה בילוי על מלון ששט. זה אומר שעל האוניות המפוארות הללו תוכלו למצוא כל מה שדרוש לכם, בין אם זה כולל מסעדות טובות עם אוכל נהדר, משחקים שמיועדים לכל הגילאים, אפשרות לעשות פעילות גופנית בבריכה או במכון כושר ועוד. יש הרבה מאוד פעילויות לילדים באוניות כאלה וזה אומר שתיהנו כך מכל רגע, וגם מהידיעה שהילדים שלכם עסוקים בפעילויות שונות. למעשה, כל מי שכבר יצא לקרוז על אוניה מפנקת שכזו יודע לומר לכם שאין עוד בילויים מיוחדים כאלה, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם? שימו לב שאתם יכולים לבחור בין הרבה מאוד יעדים שאליהם מגיעים הקרוזים השונים, בין אם זה כולל את המזרח הרחוק, את אירופה או כל יעד אחר שיכול להיות מעניין עבור המשפחה שלכם. לכן כדאי לבדוק את תוכניות הקרוזים השונים וכך לבחור את מה שהכי מתאים לכם, גם מבחינת הזמנים והמחירים.

בילוי משפחתי

איזה חדר על האוניה כדאי לקחת?

 

לא כל האנשים מודעים לכך, אבל אם יש משהו שיכול להשפיע בצורה מהותית תמיד על המחירים, זו שאלת החדר שבו אתם בוחרים. האם אתם רוצים לשכור חדר משפחתי גדול במיוחד שבו תישנו כולכם ביחד? או שאולי אתם מעדיפים לשכור שני חדרים – אחד להורים ואחד לילדים? יש לקחת בחשבון את השאלה באיזו קומה נמצא החדר, האם מדובר על חדר פנימי או על חדר חיצוני עם מרפסת ועוד. כל הפרטים האלה משפיעים בסופו של דבר על המחיר שתשלמו ולכן חשוב להתייחס אליהם. זכרו שאומנם אתם לא חייבים לקחת את החדר הכי זול שיש על האוניה, אך מצד שני, גם לא תמיד לקחת את החדר היקר ביותר זו הבחירה הנכונה. הכול תלוי במצב הכלכלי שלכם ובתוכניות שלכם לחופשה ובהחלט כדאי להשוות מחירים ולראות על איזה הבדלים מדובר. לצאת לקרוז משפחתי כזה זה אומר להשקיע בעצמכם ובילדים שלכם ואין ספק שאחרי בילוי כזה תחזרו כמשפחה הרבה יותר שמחה ומגובשת.

 

רוצים להזמין הפלגת נופש? בבקשה: https://www.icruise.co.il

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
מיטה זוגית
אל מחש

אל מחש היא רצועת החוף הנמצאת בין ביר סוויר לראס א-שטן. רבים מחשיבים אותה כחלק מביר סוויר אך היא