נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חוששת כי הרופאים ביצעו טעות? מה חשוב לדעת

רופא מתמחה

אם עברת הליך רפואי ואת סבורה כי בוצעה טעות אשר הובילה לנזק זמני או תמידי, הנך זכאית להגשת תביעה של רשלנות רפואית. כל מה שרצית לדעת לגבי הנושא וחששת לשאול – במאמר הבא.

חוששת שהרופאים ביצעו טעות בהליך הרפואי? יש מה לעשות בעניין

אם עברת לאחרונה הליך רפואי, גם פשוט לכאורה ואת סבורה כי הרופאים ביצעו טעות, דעי כי מבחינת החוק את זכאית להגשת תביעה בעבור רשלנות רפואית. מדובר בתביעות אשר לצערנו הפכו לנפוצות יותר ויותר בשנים האחרונות, כאשר ע"פ המומחים של משרד פייל ושות', אשר מתמחה בנזקי גוף ובתביעות רשלנות רפואית ניתן לראות כיצד התביעות אשר מוגשות מתקבלות בבתי המשפט, וכי הפיצויים אשר נפסקים לטובת התובעים עלולים להגיע גם למיליוני שקלים, תלוי האם אכן הוכח כי נגרם נזק ממשי כמו גם  ודרגת החומרה של הפגיעה.

נתוני הבדיקה

מהי תביעת רשלנות רפואית וכיצד ניתן להגיש אותה?

ע"פ צוות עורכי הדין של משרד פייל ושות', חשוב מאוד לדעת כי מדובר בתביעות אשר מוגשות במישור האזרחי, כאשר בתי המשפט נוטים לפסוק לטובת אלו אשר הוכיחו כי "עשה אדם מעשה שסביר ונבון לא היה עושה באותן נסיבות, או שבמשלח יד פלוני לא השתמש במיומנות או לא נקט מידת זהירות, שאדם סביר ונבון וכשיר לפעול .. הרי זו התרשלות". כלומר, בית המשפט במדינת ישראל עושה הבחנה ברורה בין התרשלות בטיפול עצמו, פגיעה באוטונומיה או התרשלות בשל היעד הסכמה מדעת. לכן, יש להוכיח בבית המשפט את אשמתו של הרופא כמו גם המוסד המטפל, כאשר במקרים מסוימים ניתן לתבוע גם ללא הוכחת אשמה, אולם מדובר במקרים נדירים למדי. לכן, חשוב מאוד במידה ואת סבורה כי נגרם לך נזק אשר נגרם כתוצאה מרשלנות וממעשה בלתי סביר, חשוב לפנות בהקדם האפשרי למשרד עורכי דין אשר מתמחים בתחום בכדי שתוכלי לבדוק את הזכאות שלך להגשת התביעה, כמו גם בכדי לבחון מהו סכום הפיצוי אותו ניתן לדרוש, בהתאם לדיני נזיקין ופגיעות גוף.

משרד פייל ושות' – ליווי משפטי לכל אורך התהליך

משרד עורכי הדין פייל ושות' נחשב לאחד המשרדים הגדולים והמובילים בישראל בתחום נזקי גוף, והוא מתמחה בנושא של תביעות רשלנות רפואית מזה שנים רבות. צוות המומחים של המשרד, אשר מורכב מטובי עורכי הדין בתחום יעניק לך מעטפת משפטית מקצועית לכל אורך התהליך, וזאת על מנת שתוכלי לקבל את גובה הפיצוי אשר מגיע לך בהתאם לחוק. לפרטים נוספים ויצירת קשר הקליקי כאן או צרי קשר באמצעות המספר 03-9158400 ונציג מטעם המשרד יתאם בעבורך פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות, וזאת על מנת שתוכלי להתחיל את צעדייך הראשונים לקראת תביעת רשלנות רפואית כנגד הרופאים אשר טיפלו בך והתרשלו.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הליך בוררות
מה היא העלות של הליך בוררות?

סכסוכים אינם עניין נעים, אבל לפעמים אין ברירה, הם נוצרים, וצדדים בסכסוך צריכים לפנות לגורם שלישי, שיכריע עבורם בסוגיית