נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חללי עבודה משותפים מול פרטיים – כל מה שצריך לדעת

עמדות עבודה

בשנים האחרונות הגיע אל חיינו טרנד חסר תקדים של חללי עבודה.

אם בעבר היתה התנהלות אחת ויחידה שלפיה לכל משרד יש את המקום שלו עם העובדים שלו, הרי שהיום משרדים רבים נמצאים בבניינים משותפים עם משרדים אחרים, ולא רק זה – גם פרילנסרים ועובדים עצמאיים מוזמנים לקחת חלק בחלל.

אולם לא לכולם זה מתאים ולא עבור כולם מדובר בסידור שמסייע לעבודה, אלא להיפך – לפעמים הוא אפילו פוגע.

אז הנה קצת יותר מידע על חללי עבודה משותפים מול פרטיים – כל מה שצריך לדעת.

 

עבודה מפה עבודה משם, מה זה כבר משנה?

ממש כמו דירות שותפים או דירות לבד, גם חללי עבודה משותפים מול פרטיים מביאים איתם יתרונות אחרים וחסרונות אחרים, ובהתאם – הם מתאימים לאנשים אחרים. כשמדברים על חללי עבודה משותפים מול פרטיים צריך לקחת כמה דברים בחשבון, כאשר הם מתבססים בעיקר על שיקולים של תשלומי שכירות וחשבונות, יעילות עבודה בסביבה שקטה או שקטה פחות, התמקמות בחלל והמתקנים שנמצאים בחלל.

 

חללי עבודה משותפים מול פרטיים – כל מה שצריך לדעת

אז העניין הראשון בחללי עבודה משותפים מול פרטיים הוא עניין הסביבה. בעוד חללי עבודה משותפים הם חללים שמתחלקים בהם כמה וכמה אנשים ולכן הסביבה עלולה להיות הומה יותר, חללי עבודה פרטיים הם פרטיים לחלוטין ולכן אף אחד שאינו קשור לעבודה שלכם לא אמור לשהות בחלל ולחלוק אותו איתכם. העניין הזה חשוב בעיקר לאנשים שמתקשים בכל מה שקשור בקשב ובריכוז, ולכן מדובר על אחד השיקולים החשובים שצריך לקחת כאן בחשבון.

 

כמה עולה?

אחת השאלות החשובות בהתלבטות בין חללי עבודה משותפים מול פרטיים היא כמה זה עולה. בדרך כלל השכרה של חללי עבודה משותפים תהיה משמעותית זולה יותר מול חללי עבודה פרטיים, זאת בגלל העובדה הפשוטה שחלל משותף מתחלק בין יותר אנשים מבחינת השכר וגם מבחינת שטח העבודה. לעומת זאת חללי עבודה פרטיים ששמורים רק לכם יהיו בעלות גבוהה יותר היות והם שמורים רק לכם, עם כל המשמעויות שיוצאות מזה – תוכלו להתמקם שם בחלל עם ציוד קבוע, תוכלו להציב שלט על דלת הכניסה שלכם ועוד.

 

דברים נוספים שצריך לקחת בחשבון

אחד הדברים החזקים של שנת 2020 הוא עניין שנקרא נטוורקינג. נטוורקינג מתאפשר בין היתר באמצעות חללי עבודה משותפים, שבהם עובדים אנשים מכל מיני תחומים, ואפשר בהחלט ליצור רשת של שיתופי עבודה שמייצרת מעגל גדול יותר של לקוחות. לעומת זאת, חללי עבודה פרטיים פחות מאפשרים את הגישה לעניין החשוב הזה.

 

בחרתם בחללי עבודה פרטיים? כדאי שתיעזרו בשירותי הובלה

חללי עבודה פרטיים יאפשרו לכם לעבוד בצורה רציפה וקבועה ולכן הובלות משרדים לחללי עבודה פרטיים הם לחלוטין אופציה שתצטרכו לשקול כאן. הובלה של ציוד כמו הכסא הנוח שלכם או שולחן העבודה – יוכל להגיע עד לחלל העבודה הפרטי שלכם.

 

מתחם מחולק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים
SMS
הנעה לפעולה ב-SMS ללקוחות

בעידן הדיגיטלי התפתחו אמצעי שיווק רבים חדשים, זאת לצד אמצעי שיווק מסורתיים שהיו קיימים בעבר ובחלקם עוד נעשה שימוש