נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חסר לכם אחסון בבית – מצאנו עבורכם את הפתרון המושלם מיטה עם ארגז

חלל מעוצב

אחת הבעיות בבתים מודרניים היא מחסור בשטחי אחסון.

המגמה הנוכחית באדריכלות בישראל היא להקטין את חדרי השינה כדי להגדיל את הסלון, המטבח והחללים המשותפים והמשמעות היא שקשה יותר למצוא

מקום לאחסון בחדרים.

מסיבה זו מומלץ לנצל כל מרחב אחסון שרק אפשר – כמו המרחב מתחת למיטה שלכם.

 

מיטה עם ארגז – הפתרון לאחסון מצעים ושאר חפצים

מצעים הם דבר שקשה למצוא לו מקום אחסון. הם תופסים מקום רב, כי בסך הכל מדובר בעצמים לא קטנים: שמיכות פוך, שמיכות לקיץ, סדינים, ציפות וכדומה. בארונות הבגדים בדרך כלל אין לאלו יותר מדי מקום (כי בכל זאת צריך גם לאחסן את הבגדים) ובדירות הקטנות של היום קשה למצוא מקום אחסון אחר.

לכן מיטות זוגיות עם ארגז הן פתרון כל כך נהדר: הן לוקחות מרחב שממילא תפוס על ידי המיטה ומנצלות אותו לאחסון המצעים וחפצים אחרים לבחירתכם. הרי ממילא אנחנו לא עושים כלום עם המרווח מתחת למיטה והוא משמש בעיקר לצבירת אבק. אז כבר כדאי להגביה מעט את המיטה ולאחסן תחתיה את המצעים וכל מה שנבחר.

 

איך נבחר מיטה לפי ארגז המצעים?

בחירת מיטה היא תורה בפני עצמה ומערבת מספר שיקולים כגון נוחות המזרן, עיצוב המיטה, ממדי המיטה וכדומה. אבל מדריכים כאלו תמצאו בקלות באינטרנט, והגעתם לכאן כדי לקרוא על מיטה עם ארגז ואיך לבחור מיטה כזו. בסך הכל לא מדובר בעקרונות מסובכים מדי, אבל אנחנו ממליצים לשים לב לדברים הבאים:

גודל הארגז:

כמובן שאחד השיקולים החשובים היא ממדיו של הארגז והאם הם מתאימים לצרכים שלכם. לא כל המיטות עם ארגז מגיעות עם ארגז באותו הגודל: ראשית כל ממדי המיטה עצמה משפיעים על הארגז – ככל שהמיטה רחבה וארוכה יותר כך בסיס הארגז יהיה גדול יותר. לצד זה, יש ממד שלישי והוא הגובה. יש מיטות נמוכות המציעות מרחב אחסון מוגבל יחסית, בעוד מיטות אחרות הוגבהו כדי להגדיל את נפח האחסון של הארגז. התאימו את גודל הארגז לצרכים שלכם.

 

גובה המיטה:

כאמור, יש יחס בין גובה המיטה לגודל הארגז: בדרך כלל ככל שהמיטה גבוהה יותר כך הארגז עמוק יותר. יש מי שמעדיף מאוד מיטה נמוכה ולא אכפת לו להקטין את נפח האחסון, לעומת מי שלא אכפת לו לישון על מיטה גבוהה ואפילו אוהב את זה וחשוב לו נפח אחסון רב.

 

מבנה הארגז:

לא כל המיטות מגיעות עם מבנה ארגז זהה. למשל, יש מיטות שכל המרחב תחתיהן הוא ארגז נשלף אחד גדול, בעוד מיטות אחרות מחלקות את הארגז למספר מגירות. נסו לחשוב מה נוח יותר ומתאים לצרכים שלכם.

 

מנגנון הפתיחה:

ארגז שכל פתיחה שלו היא מאבק לא ממש ממלא את תפקידו, ולכן מומלץ לבדוק אם קל לפתוח את הארגז.

חדר שינה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
סימן שאלה וסימן כסף
כמה עולה בחודש דוד גז?

דוד גז הוא הדוד הכי פחות שכיח מבין סוגי הדודים הקיימים, שכן מרבית האוכלוסייה משתמשת בדוד חשמל או שמש.

מצלמת קיר
איך מתקינים מצלמת אבטחה

בין אם בוחרים להתקין מצלמות אבטחה גלויות או מצלמות נסתרות לעסק ולבית, תמיד צריך לעשות את זה נכון. בתקווה