נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ירושלים לימוד עיצוב

גוונים של צבעים

המכללות בתחום העיצוב בישראל הן כאלו הנחשבות למבוקשות ואיכותיות. בין הערים שניתן למצוא בהן מכללות רבות בתחומי והאומנות נמנית גם ירושלים המציעה כיום לימודי תואר ראשון, הכשרה לקבלת תעודה או לימודי קורסים כלליים ומכינות בנושא.

תחום העיצוב, ברגע שהפך כה חשוב לעולם הטכנולוגי והדיגיטאלי, נראה כי נותק מעולם האומנות ושונה, בתפנית די חדה, לעולם ההייטק, הטכנולוגיה וכל המשתמע מכך. בשל תפנית זו, נעשו מקצועות העיצוב למבוקשים הן כתחום ללימודים אקדמיים וקבלת תעודה והן מקצועית בשוק העבודה. בין סמטאות ירושלים, היפות והצבעוניות, ניתן למצוא גם כמה מכללות ומקומות המציעים את אותם קורסים מבוקשים ללימודים בתחום העיצוב והנה כמה מהם:

מכללת אורט

מכללת אורט היא מכללה בעלת סניפים רבים בארץ, ביניהם הסניף בירושלים. הלימודים כוללים התנסויות במעבדות משוכללות ומצוידות, בתנאים נוחים לכל סטודנט ואווירה נעימה ואישית. סגל המרצים של מכללה זו הוא בין המובילים בארץ בתחום הן בשוק הפרטי והן בפן המקצועי. המכללה מציעה את לימודי האומנות, העיצוב וההנדסה עם דגש על החיבור שלו לעולם הטכנולוגי והייטק ועל רלוונטיות התכנים לעולם שוק העבודה. בלימודים יהיה שימוש בתוכנות מחשב המתאימות לתכני הקורסים כמו רישום, פרספקטיבה, תורת הצבע וכדומה. הלימודים נמשכים בין שנה אחת לשלוש שנים, עם אפשרות ללימודי בוקר או ערב, בהתאם לקורסי הלימוד.

המכללה האקדמית להנדסה ירושלים

ביחידה זו, בשילוב עם הטכניון, בקמפוס בירושלים ישנם 2 מסלולי עיצוב; האחד ה-AUTOCAS בסיסי והשני REVIT בסיסי. מדובר על לימודי תעודה בעלי מפגש של פעם בשבוע וכולל בתוכו לימודים של מינימום 80 שעות אקדמיות. מדובר על תוכנות העובדות על תהליך הבנייה והשרטוט של האתרים בטרם התאמתם למשתמש ולצרכי הלקוח. מדובר בתוכנות מקצועיות ומתקדמות המשתלבות בתחומים שונים כמו הנדסת מכונות ואדריכלות והקורס הוא למשתמשים מתחילים. כל שיעור ילווה בתרגיל אשר נלמד בשיעור, אשר ייעשה בקבוצות קטנות עם יחס אישי וצמוד לכל תלמיד.

הסכלה

מכללת אמונה – המכללה האקדמית לאומנות

מדובר על בית ספר לאומנויות המכשיר כבר למעלה מ40 שנה את מיטב היוצרות, המעצבות והאומניות בארץ אשר השתלבו בשלל תחומים; ציור, עיצוב גרפי, צילום וכולי'. מדובר על לימודי מקצוע אדר מועברים על ידי מרצים מוסמכים אשר כוללים מגוון סדנאות, הרצאות וקורסים.

מכללת סולו

במידה ואתם רוצים לשלב לימודים ועבודה במשרה מלאה, אך עם רצון ללמוד בזמן והמקום המתאים והנוח לכם, מכללת סולו המציעה קורסים מקוונים אונליין עם מיטב המרצים, בשיעורים פרטיים של אחד על אחד, נשמעת האופציה המושלמת עבורכם. באתר הבית שלהם בכתובת: https://onlinegraphic.co.il תוכלו למצוא מידע על מגוון הקורסים שלהם בפוטושופ, תקשורת חזותית, עיצוב ובניית אתרים וכולי'. מדובר על מכללה עם וותק של 12 שנה, המתפארת במגוון מרצים עם ניסיון עשיר ומציאת עבודה לסטודנטים שלה. 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים וקורסים
תוכן מאובטח
הכל על לימודי סייבר

גם אתם שמעתם על ההאקר הרוסי אלכסיי בורקוב שגרם לתקרית דיפלומטית בין ישראל, ארה"ב ורוסיה? גם אם אתם לא

איש סייבר
לימודי סייבר

לימודי סייבר מאפשרים גם לאלו אשר אין להם רקע מקדים להשתלב בשוק אשר משווע לעובדים איכותיים אשר יודעים להתמודד