נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 יתרונות לקידום האתר בגוגל

אם אתם בעלי אתרים אשר רוצים לנצל את המספר האסטרונומי של החיפושים המתרחשים בגוגל מדי יום ביומו, ולקבל את תשומת הלב הראויה, המגיעה והדרושה לכם כדי להגדיל את המודעות למוצרים או לשירותים אותם אתם משווקים, אין דרך טובה יותר להתחיל מאשר להירשם לשימוש בגוגל מודעות ולקדם את האתר שלכם.

 

איך הפרסום בגוגל העובד

ראשית, מומלץ לפנות למומחים כמו חברת קידום אתרים, הם יסייעו לכם בשלבים הראשונים. כל, יסייעו לכם ליצור את המודעה הראשונות. אותה מודעה (כלומר, פרסומת) צריכה להיות כזו שעוזרת ללקוחות להבין למה דווקא העסק שלכם הוא הטוב ביותר.

 

אז מה היתרונות בפרסום בגוגל

אז אם אתם עדיין לא יודעים אם השירות הפרסומי של גוגל כדאי, אנחנו כאן כדי להראות לכם את היתרונות הטמונים בו. בואו נצלול פנימה:

 

1. התעבורה העצומה של גוגל

מי לא מכיר את המונח "Google it"? כמות המחפשים היום יומית בגוגל היא אסטרונומית, עד כדי שגוגל כבר נעשה ערך במילון. למעשה, מנוע החיפוש מטפל במעל 2 טריליון חיפושים בשנה. מדובר בלמעלה מ-5 מיליארד חיפושים ביום. כמות בלתי נתפסת. בין כל החיפושים הללו קיימים אנשים שמחפשים פתרונות לבעיות שהעסק שלכם יכול להציע. כך, אם האתר שלכם עלה בשאילתא שלהם והוא יכול לעזור להם למצוא את התשובה, גם אם זה נעשה באמצעות מודעה, סביר יותר שהם יבחרו בכם מאשר במתחרים.

 

2. חיסכון עלויות

בעבר, נדרש היה להתעסק עם ביורוקרטיה רבה בשביל להפעיל מסעות פרסום אשר מגיעים לקהל גדול. כיום, כאשר רוכשים מגוגל את האפשרות לעלות בתוצאות, ניתן להגיע לקהל היעד הרצוי בקלות וללא הכשרה. כך, גם אדם עם השכלה מועטה יכול להתחיל ולהפסיק קמפיינים, להגיע לאנשים שמעניינים אתכם במחיר נמוך ולעשות את כל זה באופן מיידי.

 

3. כלי אנליזה של גוגל

הסטטיסטיקות של גוגל, אשר מתקבלות כחלק מהחבירה של גוגל ads נותנת לכם מידע מקיף על כמות הקליקים, מילות המפתח שהובילו לאתר שלכם, מאפיינים של הנכנסים וכו'. בנוסף, בשילוב עם Google Analytics ניתן לראות את התנהגות המשתמשים באתר ולשפר אותו בהתאם.

 

4. קידום אתרים מהיר

כאשר עושים קידום אתרים אורגני, יכולות לחלוף שנים עד שהאתר שלך יגיע למיקומים הראשונים של גוגל, כאשר מרבית העסקים בכלל לא מתקרבים לעשרת העמודים הראשונים. עם זאת, כאשר מפרסמים באמצעות Google ads, הסיכוי של האתר שלך לעלות הולך וגדל. כך, לא צריך להשקיע משאבים רבים בקידום אורגני וניתן לעשות זאת במהירות וביעילות. כך, עולה הסבירות שהאתר שלך יהיה עם תעבורה גבוהה יותר.

 

לסיכום

אם שאלת לפני למה כדאי להשתמש ב-Google Ads, יפתיע אותנו אם התשובה לא השתנתה ל"למה לא?". השימוש בסוג פרסום זה מתאים לכל סוגי העסקים וצפוי לאתרים שברשותכם כמות צפיות רבה שיכולה להיות בדיוק מה שישנה את המיצוב שלכם.

מחשב נייד

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל