נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד תשמרו על הנתונים העסקיים שלכם ושל לקוחותיכם?

מדד טוב ליד מדד לא טוב

חשוב לקבל מידע על לקוחות ועל פעילות העסק שלכם, אך להבטיח שמידע פרטי יישאר מאובטח עשוי להיות חיוני לא פחות לבריאותו של עסק קטן.

במציאות, עסקים קטנים יכולים להציע יעד אטרקטיבי יותר להאקרים מאשר לחברות גדולות יותר מכיוון שהם לא משקיעים משאבים רבים כמו אבטחת סייבר. זה יכול להיות נכון במיוחד עבור עסקים קטנים שהם ספקי צד ג' עבור חברות גדולות יותר.

 

חשוב לעסקים קטנים ולעובדיהם להיות מודעים לאיזה סוג מידע רגיש יש להם שהאקר עשוי לרצות.  רוב העסקים הקטנים אינם מבינים את ההשפעה של הפרת אבטחת סייבר מחוץ לעסק שלהם והם בעצם כלי משחק במשחק גדול יותר.

 

במאי 2018 נכנסו לתוקפן תקנות הגנת הפרטיות אשר כל עסק חייב לעמוד בהן במטרה לשמור על הנתונים העסקיים שלו ושל לקוחותיו. להלן מספר הצעות לאבטחת המערכות שלך ולשמירה על פרטי הלקוחות:

 

  1. אם אתה אוסף אותו, הגן עליו – עקוב אחר אמצעי אבטחה סבירים כדי להבטיח כי המידע האישי של הלקוחות והעובדים מוגן מפני גישה בלתי הולמת ולא מורשית.

 

  1. הלקוחות צריכים לדעת שאתה מגן על המידע שלהם – וודא שיש לך מדיניות בה הם יכולים להפנות ולהסביר כיצד אתה שומר על מידע אישי. וודא שאתה מתקשר עם הלקוחות בקשר לנתוני הצרכנים שאתה אוסף ומה אתה עושה איתם.

 

  1. שמור על מערכת נקייה – תוכנת אבטחה, דפדפן האינטרנט ומערכת ההפעלה הם ההגנות הטובות ביותר נגד וירוסים, תוכנות זדוניות ואיומים מקוונים אחרים. תוכנות רבות מתחברות ומתעדכנות אוטומטית כדי להתגונן מפני סיכונים ידועים. הפעל עדכונים אוטומטיים אם זו אפשרות זמינה.

 

  1. השתמש במספר שכבות אבטחה – מסנני דואר זבל יבטלו תוכנות זדוניות והונאות דיוג – שרבות מהן מכוונות ישירות לעסקים – תוך שמירה על הדוא"ל שלך בטוח יותר וקל לשימוש. השתמש בחומת אש כדי להרחיק עבריינים ונתונים רגישים.

 

  1. סרוק את כל המכשירים החדשים – הקפד לסרוק את כל התקני ה- USB והמכשירים האחרים לפני שהם נוכחים כאב לרשת שלך.

 

  1.  חנכו עובדים – עובדים הם לרוב המטפלים בנתוני לקוחות. לפיכך עליהם להתעדכן כיצד להגן על המידע הזה כדי לוודא שהוא לא נוחת בטעות בידיים הלא נכונות. יש ללמד אותם בנוגע לתכניות ההונאה החדשות ביותר ולהידרש להשתמש בשיטות עבודה מומלצות.

 

  1.  הגן מפני סיכוני מכשירים ניידים – טלפונים חכמים, טאבלטים ומחשבים ניידים יכולים להוסיף לגמישות ופרודוקטיביות של העובדים, אך הם יכולים גם להיות מאגרי מידע רגישים, שאם יאבדו, יכולים לפגוע בלקוחות ובעסק שלך. בצעו הסברה לעובדים ושותפים אחרים על החשיבות של שמירה על מכשירים אלה מפני אובדן או גניבה. יחד עם זאת, הדגיש כי אי דיווח על אירוע כזה, אם זה יקרה, הוא גרוע יותר.

מידע מאובטח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים
SMS
הנעה לפעולה ב-SMS ללקוחות

בעידן הדיגיטלי התפתחו אמצעי שיווק רבים חדשים, זאת לצד אמצעי שיווק מסורתיים שהיו קיימים בעבר ובחלקם עוד נעשה שימוש