נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תבחרו רואה חשבון מקצועי – מדריך

רואה חשבון מקצועי

מלבד ההתנהלות הבירוקרטית מול הגופים הממשלתיים השונים, רואה חשבון מקצועי יוכל לסייע לעסק שלנו להתפתח ולשגשג, באמצעות שירותי ליווי וייעוץ מקצועיים. אך כדי לאתר רואה חשבון מומלץ כזה, כדאי שתדעו כיצד לבחור את רואה החשבון המומלץ ביותר לעסק שלכם

 

מבירוקרטיה ועד בניית אסטרטגיה שיווקית – רואה חשבון מקצועי

ההתנהלות הפיננסית של עסקים רבים, כוללת ברובה תהליכים בירוקרטיים ארוכים ומתישים, אותם מרכז רואה החשבון של העסק. אז אמנם הבירוקרטיה והגשת הטפסים הרלוונטיים לראשות המיסים עומדים בליבת תפקידו של רואה החשבון, אך כאשר מדובר ברואה חשבון מקצועי, אנחנו מחפשים אחר הערך המוסף שהוא יכול להביא אל העסק שלנו.

כך, רואה חשבון מקצועי יכול לסייע לנו במגוון שירותים פיננסיים ייחודיים, דוגמת ייעוץ עסקי בשלבי ההקמה של העסק (וגם לאחריו), שירותי הנהלת חשבונות, הקמת מערך גבייה, סיוע בגיוס כספים, בניית אסטרטגיה שיווקית ממוקדת ושירותים נוספים, כפי שתוכלו לראות באתר https://yncpa.co.il.

 

כל השירותים הפיננסיים תחת קורת גג אחת

היות וההתנהלות השוטפת מול משרד רואי החשבון מתנהלת כמעט על בסיס יום – יומי, השלב הראשון בבחירת משרד רואה חשבון מומלץ יהיה, לוודא כי הוא יכול לספק לנו מגוון שירותים פיננסיים, כך שנוכל למצוא את כל מבוקשנו תחת קורת גג אחת, באופן שיביא לחיסכון משמעותי, בכסף ובזמן ויהפוך את ההתנהלות מול משרד רואי החשבון לנוחה ויעילה.

לצד מגוון השירותים הפיננסיים, מומלץ בנוסף לוודא כי רואה החשבון המיועד מבין ומכיר לעומק את התחום הספציפי של העסק שלכם, כך שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו שירות איכותי ומקצועי שיקדם את העסק שלכם.

 

המלצות של לקוחות אחרים

המשפט המפורסם אומר כי "אין חכם אלא כבעל הניסיון" והמלצות של לקוחות אחרים יוכלו בהחלט לעזור לנו בחיפושים אחר רואה חשבון מקצועי ומומלץ. את ההמלצות על רואה החשבון תוכלו לקבל מחברים ובני משפחה (עדיף כאלו שהתנסו באותם שירותים פיננסיים שרלוונטיים אליכם) וכן באמצעות חיפוש מקוון של משרד רואי החשבון במרחבי הרשת.

 

נתונים נוספים אותם כדאי לבדוק בחיפוש אחר רו"ח מקצועי

 

  • יחסי אנוש וזמינות גבוהה

ההתנהלות השוטפת מול משרד רואי החשבון מתנהלת על בסיס כמעט יום – יומי ובהתאם לכך, חשוב לבחור ברו"ח בעל יחסי אנוש מעולים, אשר שומר על זמינות גבוהה במיוחד עבורכם.

 

  • קרבה גאוגרפית

נתקלתם בבעיה דחופה? חייבים להעביר תשלום בהקדם? כאשר משרד רואי החשבון נמצא קרוב אליכם, תוכלו לחסוך זמן יקר ולקבל מענה מהיר ומידי.

 

לסיכום

רואה חשבון מקצועי הוא נקודת ההבדל ההופכת את העסק לעסק מצליח ולפיכך, חיפוש אחר רואה חשבון מקצועי ומנוסה, צריך להתמקד בפרמטרים כמו מגוון תחומי התמחות פיננסיים, המלצות המגיעות מלקוחות מרוצים אחרים, יחסי אנוש וזמינות גבוהה וכן קרבה גאוגרפית, באופן שיספק פתרונות מהירים ומידיים לכל בעיה שתצוץ.

רואה חשבון מקצועי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אלטשולר שחם
הפנים שמאחורי אלטשולר שחם

בישראל קיימים מספר בתי השקעות אשר מציעים השקעה וחיסכון במגוון אפיקים. בתי ההשקעות נבדלים זה מזה בתחומי ההתמחות שלהם,