נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 כללים לגידול גור כלבים

גורים

גידול של גור כלבים זה לא עניין של מה בכך. כל אדם שגידל בעברו או בהווה גור, יכול לומר לכם גם מתוך שינה עמוקה שמדובר בהליך שדומה מאוד להורות לילד חדש. יצאנו לבדוק עבורכם, מי שמתעניינים בגידול גור כלבים, את 3 הכללים החשובים ביותר שיאפשרו לכם לגדל את הגור המתוק על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו להגיע אל הכללים המדוברים

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הכללים המדוברים, אתם צריכים לדעת שהמדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. מדריך זה נכתב לאחר שפנינו אל גורמים שיודעים דבר או שניים בכל הנוגע לגידול גורים – מי שיש להם כרגע כלב שהיה לא מזמן גור. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק של חובבי כלבים. לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 300 תגובות שגרמו לנו להבין מהם הכללים החשובים ביותר שכל בעל כלב צריך להכיר. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייעו לנו. שכן, בזכותם, המדריך עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות נרחבת ונחוצה.

 

רוצים לגדל גור כלבים? תכירו את הכלל ה – 1

הכלל הראשון שאתם צריכים להכיר מקרוב לפני שאתם מגדלים גור כלבים נוגע לחנות מומלצת שתאפשר לכם לבצע רכישה של כל הדברים החיוניים לכלב במקום אחד. יש לא מעט חנויות כאלה, אבל אתם צריכים לבחור בזו שתהיה המומלצת ביותר. אנחנו קיבלנו מעל ל – 100 המלצות על חנות מקוונת שנקראת megapet. אתם מוזמנים להכיר אותה ולבדוק את המוצרים והשירותים שלה.

 

רוצים לגדל גור כלבים? תכירו את הכלל ה – 2

הכלל השני שאתם צריכים להכיר נוגע לבחיר נכונה של אוכל לכלבים גורים. יש מי שחושבים שהם יכולים לתת לגור שלהם כל אוכל שהוא. אז חשוב לדעת כי אין זה נכון. גור, בדומה לתינוק, צריך לאכול אוכל שמותאם לגילו. אז תיצרו קשר עם החנות המומלצת שהצגנו בפניכם קודם ותזמינו דרכה אוכל לכלבים גורים.

 

רוצים לגדל גור כלבים? תכירו את הכלל ה – 3

אם אתם רוצים לגדל גור כלבים אתם צריכים להכיר את הכלל ה – 3 והחשוב לא פחות מה – 2 הקודמים. מדובר בסבלנות ויכולת הכלה. עליכם להתאפיין בדברים אלו כדי שתוכלו לגדל את הגור שיהפוך לכלב בוגר. שכן, בשלב זה אתם צריכים להקנות לו כלים להתמודד עם העולם. אתם תצטרכו להציב לו גבולות ועוד הרבה דברים אחרים. כל אלה דורשים מכם הרבה סבלנות והבנה כי הוא לומד עכשיו ובהמשך, הוא יישם את המידע וזה ישתלם לכם בגדול.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 הכללים שיאפשרו לכם לגדל גור כלבים על הצד הטוב ביותר. אנו מאחלים לכם שתגדלו את הגור שלכם בהתאם לכללים אלו ושיהיה בהצלחה!

חיית מחמד

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
כחולות
5 דברים שחתולים לא אוהבים

לחתולים יש תדמית של חיית רחוב מגעילה ומסריחה שעדיף להתרחק ממנה. יש אנשים רבים שאפילו מפחדים מחתולים ובורחים מהם