נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לאיזה עורך דין צבאי כדאי לפנות?

עורך דין צבאי

הליך המשפט הצבאי הוא הליך משפטי לכל דבר ועניין, ולכן מומלץ מאוד לקבל ייצוג משפטי מעורך דין המתמחה בדיני הצבא. הבחירה בעורך דין מתאים יכולה להיות מסובכת ולא תמיד נדע על פי מה לחפש את עורך הדין הנכון. הנה מאמר שיעזור לכם להבין איך לבחור את עורך הדין שיעזור לכם לצאת זכאים במשפט הצבאי. 

 

משפט צבאי

קודם כל חשוב להבין את המשמעות של המשפט הצבאי. לפעמים אנחנו יכולים לטעות ולחשוב שמשפט צבאי לא יכול להשפיע על חיי אותו אדם בעולם האזרחי, אך המחשבה הזו רחוקה מהמציאות. המשפט הצבאי אמנם לא מתנהל בדיוק כמו המשפט האזרחי, אך אם הואשמתם במשפט צבאי דעו כי מדובר באישום פלילי שתקף גם מחוץ לגבולות הצבא.

עכשיו כשברור מדוע צריך לא לזלזל במשפט הצבאי ולהתייחס אליו ברצינות, ניתן להבין שליווי עורך דין במהלך המשפט הצבאי הוא חלק קריטי וחשוב על מנת למנוע את ההרשעה. הנה הדברים שאתם צריכים לקחת בחשבון בעת בחירת עורך הדין שלכם.

 

עורך דין עם רקע במשפטים צבאיים

לא מספיק לבחור עורך דין טוב ומיומן, אלא חשוב לשים לב כי אתם בוחרים עורך דין שמתמחה בתחום הצבאי ומכיר את החוקים הצבאיים בצורה המקיפה ביותר. המערכת הצבאית היא מערכת מורכבת, ומשפטים צבאיים הם משפטים שצריך לגשת אליהם עם הרבה ידע וניסיון.

שימו לב כאשר אתם בוחרים עורך דין בדקו את הניסיון ואת אחוזי ההצלחה שלו במשפטים צבאיים, כמו כן תמיד מומלץ לקרוא ביקורות והמלצות על עורך הדין מלקוחות קודמים. אם אתם מחפשים עורך/עורכת דין לייצג אתכם במשפט הצבאי קראו על מירי יעקב גביש – עו"ד ותוכלו לשמוע על הניסיון והידע הנרחב שלה בתחום המשפטים הצבאיים.

 

זמינות עורך הדין

  • במשפטים צבאיים יש חשיבות מאוד גדולה לזמן. אם אתם עומדים בפני משפט אתם צריכים למצוא עורך דין במהרה על מנת שתוכלו להיות מיוצגים לאורך כל התהליך.
  • עורך הדין שלכם צריך להיות שם עבורכם לכל אורך התהליך, אז כדאי שתשימו לב מראש מה הזמינות של עורך הדין, והאם הוא יכול להקדיש לתיק שלכם את הזמן המתאים.
  • אל תתפשרו על זמינות עורך הדין! רק עורך דין שיוכל להיות זמין לכל בעיה שתצוץ הוא זה שיעזור לכם לנצח במשפט שלכם.

 

אז איך בוחרים את עורך הדין המתאים ביותר

גם אם מצאנו מספר עורכי דין שמתאימים לנו, בסופו של דבר נצטרך לבצע את הבחירה ולהחליט באיזה עורך דין להיעזר. עורכי דין רבים עוסקים בתחומים הצבאיים ולרוב ההחלטה שלנו תתבסס על המוניטין של עורך הדין ועל הניסיון שלו בתחום. חשוב כמובן לשים לב גם לקשר עם עורך הדין, עלינו להרגיש עמו בנוח על מנת לשתף פעולה ולהשיג יחד את התוצאה המיטבית.

עורך דין צבאי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הליך בוררות
מה היא העלות של הליך בוררות?

סכסוכים אינם עניין נעים, אבל לפעמים אין ברירה, הם נוצרים, וצדדים בסכסוך צריכים לפנות לגורם שלישי, שיכריע עבורם בסוגיית