נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השיטה המוכחת להפוך עובדים לפטריוטים מושבעים

מתנות

כמנהלי חברה, אתם יודעים שלמעשה, הגלגלים שמניעים את מעגל הרווחים בחברה, אלו העובדים שלכם. כדי להשיג את מטרות הארגון, ולהפוך אותו למצליח יותר, יש לשמן את הגלגלים האלו, קרי: לגרום לעובדים לאהוב את מקום העבודה שלהם. עובד מרוצה, הוא מנוע של מוטיבציה ואנרגיה, וחלק בלתי נפרד מגורמי הרווח בחברה. איך הופכים עובד לפטריוטי? קראו על השיטה שעוד לא הכזיבה לרכישת הלב של העובדים שלכם.

 

תרגמו הערכה למעשים

פידבק חיובי הוא מנוע מוטיבציה רב עוצמה לכל עובד, אנחנו כאלו, כולנו אנשים שניזונים מהערכה ומכבוד אותו חולקת לנו הסביבה. נתינת מקום של כבוד לעובד יוצרת אוטומטית חיבור לחברה, ורגש של פטריוטיזם. אז איך מביעים הערכה בצורה שתגרום לעובד לבוא כל יום בצעדי ריקוד לעבודה?

 

מנהלי חברות כבר זנחו את שיטת הבונוס במשכורת: דברו עם העובדים במתנות!

אם בעבר הצורה הנפוצה להצגת שביעות רצון של הבוס מהעובד הייתה מתורגמת בתלוש השכר, הרי שכיום, מנהלי חברות וגופים האחראיים על כוח אדם, הבינו כי העובדים מחכים לתשומת לב אישית, למתנה שתבטא הערכה באופן מפנק ואינדיבידואלי. מנהלים, השקיעו את המשאבים שלכם כאן, במתן מתנות אופטימליות לעובד – ההבדל בין חברה עם צוות עובדים מגובש ומרוצה, לעסק שבו העובדים ממורמרים ומספקים תפוקה דלה.

 

מניסיון: תכונות הבסיס של מתנות לעובדים שייצרו תגובות נלהבות

כדי שמתנה תהפוך לגורם הנעה לפעולה, לא מספיק לסגור דיל עם חברת מתנות זולה, ולהביא תשורות שנבחרו באקראי. העובדים שלכם לא פראיירים, והם ידעו להעריך מתנה שווה או "פושטית". מניסיון, עובדים נהנים ממתנות בעיצוב תעשייתי חכם, מתנות יוקרה ממותגות, מתנות פונקציונאליות או תשורות בהתאמה אישית. אל תיבהלו מהמחיר! הוצאה של מתנות לעובדים מוגדרת בעצם כהשקעה, שעתידה להניב רווח גדול פי כמה מסכום הרכישה.

 

טיפ מהשטח: הציעו לעובדים בחירה מתוך כמה אופציות

מכיוון שצוות עובדים בחברת הייטק או בעסק לייצור נייר, אינו הומוגני בדרך כלל, ייתכן ועובדי החברה יורכבו מגברים ונשים במגוון סטטוסים, הסכימו איתנו שהעדפותיה במתנות של עובדת בת 25 עם ילד, אינם דומים לרצונותיו של עובד רווק בן 52. אי לכך, במקום בו לא ניתן לגשר על הפערים, כדאי להציע מספר אפשרויות בחירה, כך שכל עובד יוכל ליהנות ממתנה שמדברת אליו.

 

התייעצו עם העובדים

אם אתם מתלבטים ברכישת מתנה לקהל העובדים בחברה, למה שלא תתייעצו עם המומחים בתחום, כלומר, עם העובדים בעצמם?!

עובדי החברה ישמחו להציג בפניכם את סוג המתנה שתשמח את ליבם, וייתכן שלאחר מחשבה ובחינת התקציב, תוכלו להגשים להם את המשאלה. רציתם עובדים מרוצים? קיבלתם!

 

מתנות מומלצות לעובדים מצטיינים

אם רק תעשו חיפוש בגוגל על המילים "מתנות לעובדים" יציפו אתכם מאות אלפי פרסומים, ואין ספור אופציות לבחירה. אנחנו כאן כדי לעשות סדר בבלגן.

ניתן לחלק את המתנות המומלצות לעובדים למספר קטגוריות:

  • גאדג'טים – כמו: רמקולים ניידים ומוצרים ללפטופ ולטלפון החכם.
  • מתנות לחגים בזיקה אקטואלית – כמו: מעמדים לראש השנה עם צנצנות דבש, משלוחי מנות לפורים.
  • כלי יין – כמו: מזוודת כלי יין, מחזיק כוסות ממותג.
  • אביזרי נסיעות – כמו: ערכות נסיעה, מזוודות למיניהן, ערכת הישרדות, מצלמת ספורט.
  • אביזרי נוי דקורטיביים – כמו: חרבות מעוצבות, גלובוס, עציצים.
  • אבזור לשולחן המשרדי – כמו: מנורת מנהלים שולחנית, עטי יוקרה, רדיו שעון עם מקרן.

 

כך תבחרו את המתנה האידיאלית עבור העובדים שלכם

מתנות, כפי שכבר הבנו, הם מנוע מוטיבציה רב עוצמה עבור צוות העובדים. חשוב להשקיע מחשבה לפני רכישת מתנה לעובדים, כדי להביע בפניהם הערכה ולגייס אותם להגשמת מטרות החברה בדרך האפקטיבית ביותר.

הפיכת עובדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות