נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לומדים בחו"ל – מדינות שכדאי לעשות בהן תואר

ציוד למידה

האופציה של לימודים בחו"ל אינה נראית דמיונית, זאת בשל תנאים מקלים אשר מאפשרים לישראלים ללמוד לימודי תואר ראשון, שני וכן דוקטורט. מהן המדינות שהכי כדאי לעשות בהן תואר? להלן כל הפרטים.

לימודים בחו"ל – מה חשוב לדעת?

לימודים בחו"ל מהווים אופציה בלתי רגילה בעבור ישראלים אשר רוצים לקדם את עצמם מבחינה מחשבתית, כמו גם תעסוקתית. למעשה, לימודים בחו"ל מאפשרים לסטודנטים ישראלים לפתוח אופקים שלא הכירו בעבר, כמו גם ליהנות מרמת לימוד גבוהה ביותר ממיטב המרצים. יחד עם זאת, חשוב לציין כי תנאי סף ללימודים בחו"ל היא השפה האנגלית, ועל כן במידה והשפה האנגלית איננה ברמה גבוהה יש לקחת קורסים של לימודי אנגלית בכדי להתמקצע, זאת לאור העובדה כי ברוב העולם הלימודים מתבצעים בשפה האנגלית בלבד.

תלמידה מצטיינת

מהן המדינות שהכי כדאי לעשות בהן תואר?

ישנן לא מעט מדינות אשר הרמה האקדמית בהן היא גבוהה מאוד, ואשר פותחות דלתות בעבור הבוגרים להשתלבות במגוון רחב של ארגונים וחברות בין לאומיות. להלן כמה מדינות מובילות אשר בהן הכי מומלץ ללמוד לתואר ראשון, שני ודוקטורט:

  • אנגליה – באנגלית ניתן ללמוד מגוון רחב של לימודים מתקדמים במוסדות לימוד גבוהים, כאשר המוסד המוביל הוא ללא ספק אונ' אוקספורד. מדובר באוניברסיטה נחשבת במיוחד אשר בוגריה השתלבו בתפקידי מפתח במגוון רחב של ארגונים, כאשר המרצים באונ' נחשבים מזה שנים ארוכות לטובים ביותר בתחומם, בעיקר במקצועות כמו ראיית חשבון, עריכת דין ומנהל עסקים.
  • פורטוגל – פורטל נחשבת למדינה ידידותית מאוד לסטודנטים זרים, זאת בשל העובדה כי ניתן לקבל תחת תנאים מסוימים סבסוד מלא או חלקי של הלימודים, כאשר גם תנאי המחייה במדינה נחשבים לזולים מאוד בעבור סטודנטים.
  • ארה"ב – כלל מוסדות הלימוד בארה"ב נחשבים לטובים ביותר בעולם, אולם תנאי הקבלה אליהם נחשבים לקשים עד בלתי אפשריים, זאת לאור הביקוש האדיר ללימודי תואר ראשון שני ושלישי. יחד עם זאת, בישראל מתקיימים לא מעט קורסים מתקדמים אשר מאפשרים להתכונן היטב למבחני הקבלה, בעיקר בכל הקשור לידיעת השפה האנגלית. יחד עם זאת, חשוב לציין כי על מנת ללמוד בארה"ב יש לקבל ויזה מתאימה, ועל כן יש להתחיל את התהליך בהקדם האפשרי אל מול הרשויות.
  • בולגריה – בולגריה נחשבת למדינה המובילה בעבור לימודי תואר ברפואה, זאת בשל רמת הלימודים הגבוהה מאוד כמו גם סגל המרצים. על מנת להתקבל יש לעבור מבחנים בארץ, אולם הם נחשבים לקלים יחסית ביחס למדינות אחרות. אולם, יש לשים לב כי לאור הביקוש של ישראלים ללימודים בחו"ל, מספר המתמודדים על כל כיסא הוא גבוהה ועל כן מומלץ להתחיל את התהליך באמצעות ליווי צמוד של חברה אשר מתמחה בהשמה של סטודנטים במוסדות לימוד להשכלה גבוהה.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים וקורסים
תוכן מאובטח
הכל על לימודי סייבר

גם אתם שמעתם על ההאקר הרוסי אלכסיי בורקוב שגרם לתקרית דיפלומטית בין ישראל, ארה"ב ורוסיה? גם אם אתם לא

גוונים של צבעים
ירושלים לימוד עיצוב

המכללות בתחום העיצוב בישראל הן כאלו הנחשבות למבוקשות ואיכותיות. בין הערים שניתן למצוא בהן מכללות רבות בתחומי והאומנות נמנית

איש סייבר
לימודי סייבר

לימודי סייבר מאפשרים גם לאלו אשר אין להם רקע מקדים להשתלב בשוק אשר משווע לעובדים איכותיים אשר יודעים להתמודד