נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לטייל בעיר החטאים המותרים

נהר

אמסטרדם, בירתה של הולנד היא אחת הערים המתויירות באירופה.

במרחק של כ-5 שעות טיסה מישראל, העיר הידועה בשל פתיחותה בכל העולם, היא גם אתר אהוב מאוד לביקור בקרב הישראלים.

אמסטרדם קטנה יחסית ושטוחה, מה שהופך ביקור בה למאוד נוח.

מרכז אמסטרדם מאוד נוח להליכה ברגל, או רכיבה על אופניים- הדרך הולנדית, כיוון שכל האטרקציות בו במרחק קצר יחסית זו מזו ולא תצטרכו להזיע כלל

בהליכה ביניהם.

 

שכונות ורובעים

מרכז אמסטרדם מחולק לכמה שכונות כאשר המרכזית ביותר ביניהם היא באזור כיכר הדאם. זהו האזור הרוחש ביותר באמסטרדם, תוכלו למצוא שם חיים ופעילות 24/7, אך הוא לא האתר המרכזי היחידי באמסטרדם, גם רובע החלונות האדומים, רובע המוזיאונים, רובע יורדאן ורובע de pijp ידועים מאוד בשל שלל האטרקציות, חיי הלילה הנפלאים ובתי קפה נעימים על גדות התעלות.

אמסטרדם כולה שטוחה, לכן הליכה / רכיבה על אופניים ממלון מעט יותר מרוחק מהאטרקציות המרכזיות לא תהיה נוראית כלל. בנוסף לכך, אמסטרדם מרושתת היטב בתחבורה ציבורית, ותוכלו עם כרטיס שניתן לרכוש עוד לפני הגיעכם לאמסטרדם ליהנות מנסיעות בטראם במחירים מוזלים. חלק מהכרטיסים הללו גם יספקו לכם הנחות לאטרקציות רבות כגון מוזיאונים, פארקים ועוד.

 

אירוח ולינה

בשל התיירות הרבה תוכלו למצוא מלונות באמסטרדם אשר מתאימים לכל גיל וכל תקציב. ישנם החל מהוסטלים זולים ונוחים ועד למלונות חמישה כוכבים מפנקים מאוד.

המלונות באמסטרדם פזורים בכל רחבי העיר. ככל שהם קרובים יותר לאתרים הפופולריים ביותר כך מחירם גם עולה, אך אלו מכם שבוחרים להתרחק טיפה ממרכז המהומה יזכו להנות ממלונות שלא יורדים באיכותם מהמלונות המרכזיים אך במחיר נוח יותר.

בכלל, מלונות זולים באמסטרדם הם נפוצים מאוד ומהווים נתח נכבד ממספר הלינות בעיר בכל שנה, ובכלל העיר כל כך יפה ומציעה המון דברים לעשות שאתם לא צריכים יותר ממקום להניח את הראש בלילה, עם איזו ארוחת בוקר טובה.

 

כמה עולה?

מחירי המלונות באמסטרדם הינם מחירים ממוצעים למלונות באירופה, כלומר הם לא בין הזולים ביותר שתמצאו בעולם, אך בהחלט ניתן לעמוד בהם. בחודשי האביב והקיץ, שאלו חודשי התיירות של אמסטרדם המחירים עולים כמובן ויש גם צורך לקבוע חדר מראש, ובחודשי הסתיו והחורף תוכלו להנות ממחירים נמוכים יותר (אך זה בא גם במחיר של גשם וקור).

מחיר ממוצע של הוסטל באמסטרדם הוא כ-20 אירו, של מלון שלושה כוכבים הוא כ-45 אירו, של מלון ארבעה כוכבים הוא כ-90 אירו ושל מלון חמישה כוכבים הוא כ-250 אירו.  ישנה גם האפשרות של בד אנד ברקפסט, או השכרת דירה שלמה.

המלונות באמסטרדם, כמו בשאר המקומות בעולם, יכולים להיות מפנקים, נוחים ונעימים, אך ישנם גם מלונות רבים אשר יפתו אתכם עם מחיר נמוך ותמצאו את עצמכם במקום די מפוקפק. לכן חשוב מאוד לבדוק את הביקורות לגבי כל מלון ולדעת שאתם לוקחים את המלון הנכון. מלון מפוקפק יכול להעיב על טיול שלם ולשנות את כל החוויה שלכם בחופשה.

רוב המלונות באמסטרדם יתנו לכם את האפשרות לבחור בין לינה בלבד, חצי פנסיון (לינה + ארוחת בוקר) או פנסיון מלא (לינה + 3 ארוחות).

היו מוכנים מראש למדרגות תלולות במיוחד ובנייה אירופאית- אמסטרדמית אשר תגרום לכם להרגיש בבית גם בחופשה.

 

 

מיטב זוגית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
מיטה זוגית
אל מחש

אל מחש היא רצועת החוף הנמצאת בין ביר סוויר לראס א-שטן. רבים מחשיבים אותה כחלק מביר סוויר אך היא