נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הקשר בין הר הביטוח ובין הטיול הבא שלכם לחו"ל?

הטיול הבא ראשית

רוב האנשים בעידן המודרני מאמינים שאם הם יעשו יותר ביטוחים עם יותר סעיפים, הם יהיו יותר מוגנים. זו נקודת המוצע שאיתה עובד על סוכן ביטוח, שכן מטרתו של כל סוכן היא למכור לנו את המוצר הביטוחי הכי גדול ויקר שקיים. עם זאת, האם זה באמת אומר שאתם צריכים לשלם על כמה ביטוחים זהים? והאם יש סיבה לעשות כפל בסעיפים השונים של פוליסות הביטוח? התשובה היא כמובן לא. מצד שני, למי מאיתנו יש זמן, סבלנות וחשק להתחיל להתעסק בכל העניין הזה? רוב האנשים עסוקים מידי בשביל זה ולכן פניה אל הר הביטוח זו יכולה להיות הבחירה הכי טובה שיש.

הטיול הבא

מה הר הביטוח יכול לעשות עבורכם?

 

הר הביטוח זה המקום שבו אתם משאירים פרטים כמו: מספר תעודת זהות, שם ושם משפחה – ובהתאם לכל הנתונים הללו עושים עבורכם בירור מעמיק. הבירור מתקיים אל מול עשרות חברות ביטוח בארץ, מה שאומר שכך תוכלו לגלות איפה יש לכם ביטוחים, איזה ובעיקר: מה הם כוללים. זה אומר שמהר מאוד כל המידע יגיע אליכם בצורת דוח מפורט שגם אפשר להבין כאשר קוראים אותו, אז למה אתם מחכים? אם אתם תוהים מה הקשר בין הר הביטוח ובין החופשה הקרובה, כדאי שתדעו: את הכסף שעד היום תרמתם לחברת הביטוח תוכלו לנתב למשהו אחר. במקום להמשיך ולשלם סכומים כפולים לחברת הביטוח שלכם תוכלו לעשות חיסכון קטן בכל חודש ובסוף השנה לנסוע לבילוי בחו"ל עם המשפחה. רבים כבר עשו זאת ואתם תראו שגם אתם תצאו מרוצים מכך, כי למה שתממנו את חברת הביטוח שלכם הרבה מעבר לצורך המתבקש?

 

האם ישמרו על הפרטיות שלכם בהר הביטוח?

 

התשובה היא חד משמעית כן, כי הר הביטוח הוא אומנם גוף שיש לו גישה להרבה מאוד חברות ביטוח בישראל, אך ההתחייבות שלו היא לשמור על פרטיות הלקוח. זה אומר שגם כאשר יעשו עבורכם את החיפוש המבוקש איש לא יוכל לגשת אל המידע האישי והפרטי הזה. עוד דבר שכדאי לדעת, זה שאתם לא חייבים לחפש רק נתונים אודות הביטוחים שלכם, אלא תוכלו לעשות זאת גם לגבי חסכונות של אנשים שנפטרו. אם אתם היורשים ואם אתם יכולים לספק את כל הפרטים המבוקשים של הנפטרים – כדאי שתפנו כבר עכשיו להר הביטוח. יכול להיות שתגלו חיסכון בסכום לא מבוטל בכלל שפשוט מחכה שתירשו אותו, אז למה לדחות את הדברים?

 

לביצוע בדיקת הר הביטוח: https://harhabituach.co.il

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מס שבח
מה זה מס שבח?

מדינת ישראל גובה מיסים שונים מאזרחי המדינה, ממס הכנסה בסיסי על עבודה ועד מס על רווחי הון, מס רכישה