נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הקשר בין הר הכסף ובין החסכונות האבודים שלכם?

חיסכון בכסף ראשית

עבור רבים מאיתנו המחשבה על כך שאולי יש הם חסכונות אבודים נראים אבסורדית לגמרי. איך יכול להיות שאדם מודרני שעובד כל כך קשה למחייתו וטורח לעשות מספר חסכונות שוכח מהם? מאבד אותם או לא יודע בכלל על קיומם? ועובדה היא שיש הרבה מאוד כספים אבודים במדינת ישראל וזו גם הסיבה שבגללה לפני מספר שנים החלה לפעול היוזמה שעונה לשם "הר הכסף 2". לכן, זה לא באמת משנה בני כמה אתם או האם אתם עובדים בתור שכירים או בתור עצמאים. בכל מקרה בהחלט כדאי לכם לפנות א הר הכסף, להשאיר שם את כל הפרטים שמבקשים מכם וכך לברר האם גם לכם יש כספים אבודים.

כמה זמן זה יכול לקחת?

בעידן של ימינו, כאשר הכול כל כך ממוחשב וטכנולוגי, זה אך טבעי שנוכל גם לעשות בירורים שונים לגבי הכספים שלנו במהירות. מאז שקיימת היוזמה הזאת, הר הכסף, רבים כבר פנו לשם ואכן הצליחו לקבל לא מעט חסכונות אבודים. אומנם זה נכון שיהיה עליכם להמתין מספר ימים מהרגע שבו תיתנו את הפרטים שלכם ועד שתקבלו תשובה, אבל זה בהחלט שווה את ההמתנה. הרבה פעמים קורה שאנשים מגלים אלפי שקלים שממתינים להם, אז למה שלא תבררו זאת גם אתם? אומנם זה לא סכום שישנה לכם את החיים אך כל סכום של כסף שלא ציפיתם לו יכול להקל ולשמח אתכם.

חסכון בכסף

הורים שהשאירו חיסכון לילדים

חשוב לדעת, בנוסף לכך שאתם יכולים לבדוק את החסכונות האישיים שלכם, שאולי גם ההורים שלכם שנפטרו השאירו לכם לא מעט כסף. העניין הוא שהרבה פעמים קורה שאנשים עושים חסכונות לאורך שנים, לא מספרים על כך לאיש ואז הולכים לעולמם. מה שקורה כתוצאה מכך הוא שאותו כסף שחסכו הנפטרים במשך שנים רבות פשוט שוכב שם ומחכה, עד שלמעשה מישהו מגיע ודורש אותו. לכן, אם גם ההורים שלכם נפטרו לא מזמן בהחלט כדאי לכם להפעיל את "הר הכסף" גם עבור חיפוש אחר כל החסכונות שאולי הם צברו לאורך השנים ושכעת ממתינים רק לכם.

למידע נוסף.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מס שבח
מה זה מס שבח?

מדינת ישראל גובה מיסים שונים מאזרחי המדינה, ממס הכנסה בסיסי על עבודה ועד מס על רווחי הון, מס רכישה