נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה ביטוח משכנתא והאם הוא עשוי לכסות על נזק לריהוט הקיים בבית?

רהיטים

קניית דירה הינה צעד משמעותי מבחינה כלכלית. מדובר כידוע בהוצאה גדולה שדורשת מרבים מאתנו לקחת משכנתא מהבנק. יש מי שבוחרים לחיות על הקצה ולא לבטח את המשכנתא שלקחו על עצמם. בזמן שיש מי שיודעים שהדבר הנכון ביותר לעשות הוא לעשות ביטוח משכנתא. כדי שתוכלו לדעת את כל הפרטים בנושא, ערכנו עבורכם מדריך מקיף שיציין בפניכם את כל הפרטים על ביטוח משכנתא ומה הוא מכסה.

 

בואו נסביר קודם מה זה אומר ביטוח משכנתא

מרבית האנשים מכירים את סוגי הביטוחים הבאים:

  • ביטוח דירה
  • ביטוח רכב
  • ביטוח חיים
  • ביטוח סיעודי וכו'

אבל ישנם לא מעט אנשים שלא שמעו על ביטוח משכנתא. זו הסיבה שהחלטנו לפתוח את המדריך עם הסבר קצר אודות סוג ביטוח זה. מדובר בביטוח שמאפשר להבטיח את שני הדברים הבאים:

 

  1. תשלומי המשכנתא ימשיכו גם אם תלכו לעולמכם

אם תלכו לעולמכם לפני שתספיקו לשלם את כל תשלומי המשכנתא ותהיו מבוטחים בביטוח משכנתא, תוכלו לצאת מן העולם בידיעה שהחוב לא עובר אל קרוביכם. הביטוח יכסה את התשלומים במקומכם.

 

  2. קבלת החזר הערך המקורי של הבית במקרה של נזק

אם חלילה יקרה נזק כלשהו למבנה בזמן תשלום המשכנתא, אתם תוכלו לקבל החזר בהתאם לתנאי המשכנתא.

 

ביטוח המשכנתא מכסה גם את הרהיטים שבבית?

כדי שנוכל לענות לכם על השאלה שלשמה התכנסנו כאן היום, ביררנו עם כמה מומחים במשכנתאות וקיבלנו מכולם תשובה אחת ברורה בנושא. מסתבר שביטוח משכנתא בסיסי אינו מוגדר כביטוח מבנה מלא. כלומר, הוא נועד כדי לכסות נזקים שנגרמו למבנה עצמו של הבית. כך שאם נניח אירעה רעידת אדמה או שהיה שיטפון שגרם להרס של המבנה – אתם תהיו זכאים לקבל החזר על המבנה עצמו. אבל נזקים שעשויים להיגרם לתכולה, ובין היתר גם למוצרי חשמל או רהיטים אינם נכללים בביטוח זה.

 

רוצים לבטח את הרהיטים שלכם? אין בעיה

אם אתם רוצים לבטח את הרהיטים שלכם, אתם צריכים לדאוג לכיסוי מלא. יש ביטוח משכנתא מורחב, כזה שיאפשר לכם לבטח לא רק את המבנה עצמו, אלא גם את המצבים הבאים:

  • אובדן כושר עבודה של חייב המשכנתא
  • גניבות
  • תכולת הבית (כולל רהיטים, תכשיטים ומוצרי חשמל)

 

חשוב שתבחרו ביטוח משכנתא במקום אמין

אנשים מגלים לעיתים שחברת הביטוח נמנעת מלהעניק להם את התשלומים שמגיעים להם. הדבר נובע מתוך סעיפים קטנים שמופיעים בפוליסה. כאלו, שהמבוטחים לא היו מודעים אליהם כלל בעת החתימה. לכן, אנחנו ממליצים לכם, רגע לפני סיום המדריך, לבחור ביטוח משכנתא במקום אמין שיאפשר לכם להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

 

לסיום

כעת אתם יודעים שביטוח משכנתא בסיסי אינו מכסה על רהיטים בבית. אם אתם רוצים להיות בטוחים ורגועים, תבחרו בביטוח משכנתא מקיף. בהצלחה!

רהיטים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים