נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

גשם גשם מטפטף: מה כרוך באיטום גגות?

איטום גגות

אם היה לנו שקל על כל פעם שמישהו ציין בפנינו מידע שגוי על איטום גגות, היינו יכולים להיות מיליונרים היום. שכן, אנשים לפעמים חושבים שהם יודעים מה כרוך באיטום של גגות, אבל בסופו של דבר, לאחר שהם מיישמים את המידע השגוי שיש ברשותם, הם מגלים בצער רב שהם טעו. אנחנו כאן כדי להעלות את העניין למודעות ולאפשר לכל אחד לדעת מה באמת כרוך בהליך של איטום גגות. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם יוצאים מומחים בנושא.

 

איטום גגות – הדבר ה – 1 שכרוך בהליך: טיפול מטעם בעל מקצוע מוסמך

לא מעט אנשים בוחרים לבצע את הליך איטום הגגות באופן עצמאי. ההליך מתבצע בבית שלהם, במשרד או בכל מקום אחר. הבעיה היא שהם לא מודעים לכך שמדובר בעניין שצריך להתבצע על ידי בעל מקצוע מוסמך בלבד מכל כך הרבה סיבות. העיקרית שבהם נוגעת לעניין הגובה. איטום גגות מתבצע לא פעם בגובה רב מהקרקע. הדבר עשוי להיות מסוכן עבור מי שלא עבר קורס גובה (אנחנו כאן כדי לומר לכם שבעלי מקצוע מוסמכים עוברים את הקורס הזה, כדי לשמור על ביטחונם האישי).

 

איטום גגות – הדבר ה – 2 שכרוך בהליך: חומר איכותי

סביר להניח ששמעתם לא פעם על אנשים שבחרו לבצע הליך של איטום גגות באופן עצמאי או תוך סיוע מצד גורם שאינו הוסמך לדבר. הם מן הסתם סיפרו לכם שלאחר זמן מה הם גילו שהאיטום לא היה חזק מספיק. תוהים איך אנחנו יודעים זאת? בגלל שמדובר בעניין ידוע. מי שלא בקיאים בהליך, בוחרים בחומרים לא איכותיים מספיק. כאלו שלא אוטמים את האזורים הדרושים באופן מעמיק. כדי לאטום את הגגות על הצד הטוב ביותר, צריך לבחור בחומר איכותי ועמיד.

 

איטום גגות – הדבר ה – 3 שכרוך בהליך: סולם ואביזרים מקצועיים

אי אפשר לבצע הליך של איטום גגות ללא סולם ואביזרים מקצועיים נוספים כמו רתמות. הרי זה ידוע שמדובר בעבודה בגובה שמצריכה הגעה נוחה ובטוחה אל האזורים שדורשים טיפול. אם אתם מזמינים בעל מקצוע שיאטום עבורכם את הגג, עליכם לבחון היטב כי הוא מביא עמו סולם ואביזרים מקצועיים.

 

טיפ לבחירה  בבעל מקצוע מומלץ בתחום האיטום

קוראים יקרים, עליכם להיות בטוחים כי אתם בוחרים בבעל מקצוע שיש לו ניסיון רב בתחום. ההמלצה שלנו היא להסתייע באנשים שקרובים אליכם ולקבל מהם מידע אודות אנשי מקצוע שסייעו להם בעבר. אנחנו פונים בדרך כלל אל האנשים הבאים:

  • שכנים
  • קרובי משפחה
  • קולגות
  • גולשים ברחבי הרשת

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה כרוך באיטום גגות. כעת, אתם יכולים להיות בטוחים כי יש לכם את כל המידע החיוני,  כך שעליכם רק להתחיל בהליך האיטום בהתאם לנכתב לעיל. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

איטום גגות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אלטשולר שחם
הפנים שמאחורי אלטשולר שחם

בישראל קיימים מספר בתי השקעות אשר מציעים השקעה וחיסכון במגוון אפיקים. בתי ההשקעות נבדלים זה מזה בתחומי ההתמחות שלהם,