נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עדיף לקנות או לשכור מעשנה?

נתחים של בשר

כסף הוא בין הדברים החשובים ביותר בחיים ומי שאומר לכם אחרת פשוט משקר אתכם.

כאשר אנו מדברים על כסף אנו צריכים לחשוב על השאלה לא רק כמה אנו מכניסים אלא גם כמה אנו מוציאים.

על רקע זה חשוב לציין כי כאשר אנו קונים משהו אנו חייבים לוודא כי הקנייה שווה את ההשקעה הכספית.

זה נכון גם כאשר אנו רוצים לעשן בשר במעשנה כאשר השאלה שעולה היא מה עדיף לקנות או לשכור מעשנה? ומה משתלם יותר מבחינה כספית? אם כן אתם צריכים להבין כי הדבר תלוי בכמה פעמים אתם מכינים בשר במעשנה בשנה.

אם אתם הולכים לערוך אירוע יחיד בשנה אז עדיף לשכור מעשנה, אם אתם הולכים לערוך עכשיו כל שבוע בשר במעשנה אזי עדיף לקנות את המעשנה.

 

שימו לב לטמפרטורות שבהם אתם מבשלים את הבשר

בין אם אתם שוכרים מעשנה ובין אם אתם קונים מעשנה אתם תרצו להבטיח כי הבישול במעשנה יהיה טעים ככל האפשר. על רקע זה אנו חייבים לציין כי יש משמעות עצומה לשאלה באיזה חום אתם מבשלים את הבשר. עליכם להבין כי לכל סוג בשר יש טמפרטורה מתאימה ואתם חייבים להתאים את הטמפרטורה הזאת לסוג הבשר שאתם מבשלים. אם אתם לא יודעים מה הטמפרטורה שאתם צריכים לבשל בה את הנתח שאלו את הקצב שלכם או חפשו על כך מידע באינטרנט וכך תבשלו את הבשר במעשנה בטמפרטורה הנכונה והמתאימה ביותר וכך הבשר שלכם לא יתייבש או לא יהיה מוכן וזה חשוב ביותר.

 

האם יש הבדל בין בישול בשר במעשנה לבישול דגים?

לא רבים מודעים לכך אך אפשר לבשל דגים ולא רק בשר במעשנת בשר. על רקע זה עולה השאלה האם בישול דגים במעשנת שונה מאשר בישול של בשר. אם כן מעשנת בשר מאפשרת לנו לבשל דגים בדיוק באותה צורה בה אנו מבשלים בשר ולכן לא צריך מומחיות מיוחדת לבישול דגים במעשנת בשר. על רקע זה אנו חייבים לצין כי יש הבדל בין בישול בשר במעשנה ובין בישול דגים במעשנה בגובה הטמפרטורות שאנו צריכים להגיע אליהם. חוץ מההבדל בטמפרטורות אין עוד הבדל בין בישול במעשנה של בשר ובין בישול של מעשנה של דגים ואת זאת כדאי לדעת בכדי לבשל בצורה מושלמת הן דגים והן בשר.

 

האם איכות הבשר או הדגים משפיעה על הטעם במעשנה?

יש הרבה דברים המשפיעים על איכות הבשר או הדגים במעשנה כמו החום, סוג העץ שבו אנו עושים שימוש ועוד. אך בסופו של דבר איכות הבשר והדגים היא הגורם אשר הכי משפיע על הטעם שיוצא במעשנה. לכן קנו בשר איכותי ודגים איכותיים וכך תבטיחו כי המעשנה תעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר שיש והאוכל יהיה טעים במיוחד.

 

רוסטביף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות