נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מי עדן או נביעות – מה כדאי ולמה | SmartCut

מיני בר

שתיית מים הינה חיונית לשמירה על בריאות תקינה.

כאשר מדובר על לקוחות עסקיים, אספקה סדירה של מים צלולים ואיכותיים לעובדים יכולה להשפיע המון על התפוקה שלהם, ואפילו על מספר ימי המחלה שיילקחו.

ישנן שתי חברות עיקריות אשר שולטות שליטה כמעט מוחלטת בשוק המים הישראלי  – מי עדן ונביעות.

במאמר זה נפרט על מערך השיקולים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים חברת מים.

 

בדיקת חבילות לפני סגירת עסקה

אספקת מי שתיה היא כבר ממזמן לא רק אספקה של בקבוקים. חברות המים השונות מציעות מגוון עצום של חבילות, במטרה להתאים באופן מוחלט לצרכי כל הלקוחות. חלק מהחבילות הללו כוללות אספקה של בר מים ותספוק שוטף שלו. חלק משלבות אספקת בר מים עם בקבוקי שתייה אישיים, וחברות אחרות אפילו מספקות מי שתיה באופן ישיר לכיורי המשרד. כאשר אתם מחפשים ספק מים לבית או למשרד, חשוב לבדוק את החבילות אשר הוא מציע. נסו להגדיר מראש מהן הדרישות שלכם, מה חשוב לכם ועל מה אתם מוכנים להתפשר, וחפשו חבילה אשר מציעה שילוב נכון של תמחור אטרקטיבי והתאמה לצרכים שלכם. אם אתם מעוניינים לחפש באופן מהיר חבילות לאספקת מים עם מבצעים והצעות תמחור משתלמות, היכנסו לאתר https://www.smartcut.co.il.

 

תכולת המים והבדלי טעם

מעבר לבחירת חבילת המים המשתלמת ביותר עבורכם, חשוב מאוד לבדוק שהמים המסופקים הם לטעמכם. חברות המים השונות מפיקות את המים שלהם ממאגרים שונים, חלקם ממים שעברו זיקוק ייעודי, וחלקם ממעיינות שנמצאים בשליטת החברה. לכל מקור מים יש תכולה ייחודית של מינראליים וחומרים נוספים, אשר מעניקים למים את טעמם המובהק. חשוב מאוד לבדוק שתכולת המים המסופקת מתאימה לצרכים שלכם מבחינה בריאותית, ושהטעם של המים המסופקים מתאים לטעמכם, ולטעמם של שאר העובדים בחברה או בני המשפחה. שימו לב, שלעיתים קרובות שינוי של ספק המים באופן פתאומי יגרום לכם לחוש שהמים אינם לטעמכם, למרות שכעבור מספר ימים תתרגלו לחלוטין לטעמם.

 

שירות לקוחות ומענה לצרכים משתנים

הפרמטר האחרון שיש לקחת בחשבון לפני בחירת ספק מים, הוא יכולת הספק והחברה לעמוד בדרישות המשתנות שלכם. לעיתים קרובות אספקת המים שלכם תצטרך לעבור שינויים עקב צמיחה בכמות כוח העבודה, עלייה בכמות העובדים מחוץ לגבולות המשרד, או פשוט שינוי טמפרטורה והרגלי צריכה. עליכם לבחור בחברת אספקת מים אשר תהיה ערה לצרכים המשתנים שלכם ותכבד אותם, ולא תכבול אתכם בחוזה קבוע אשר לא משאיר טיפת מקום לגמישות. חברות המים השונות מציעות שירות לקוחות ברמה משתנה, וחשוב מאוד להבהיר כבר במעמד החתימה על החוזה מהן הציפיות שלכם מהחברה בנוגע לקשב לצרכן, ומהי המדיניות שאתם מצפים לה בכל הנוגע לשינויים באספקת המים, או תקלות של החברה. שימו הכול על השולחן, וכך תבחרו נכון.

 

בקבוקים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
כדור צבעוני
הכול על עיוורון צבעים

אחת התופעות הנפוצות והמעניינות בתחום הראייה היא עיוורון צבעים. מדובר על מצב המזוהה אצל כ-5 אחוז מהאוכלוסייה ובמקרים רבים