נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מפסיקים את עליית המחירים – 3 סיבות להוציא דלקן אוניברסלי

דלק אוניברסלי

בימים האחרונים אנו שומעים על עלייה במספר המשתמשים בדלקן אוניברסלי. תחילה אלו היו כמה שכנים שלנו, וככל שהזמן עבר, גילינו שגם קרובי משפחה וקולגות בחרו להתקדם ולהוציא דלקן מסוג זה. יצאנו לבדוק מהן הסיבות שגרמו להם לבצע את השינוי המדובר וחזרנו עם תשובות. הישארו אתנו ותגלו מהן 3 הסיבות שגרמו להם להוציא דלקן אוניברסלי.

 

הסיבה ה – 1 להוציא דלקן אוניברסלי: בגלל הדו"ח

מי שיש להם דלקן אוניברסלי יכולים לקבל מידי חודש דו"ח מפורט ובו מופיע מידע אודות הוצאות התדלוק. מדובר ביתרון משמעותי שמאפשר לאנשים לעקוב אחר ההוצאות החודשיות שלהם על הדלק. אנחנו יכולים להעיד על עצמנו, שיש לנו טבלת הוצאות והכנסות. בטבלה זו אנו צריכים לציין בכל חודש מחדש את ההוצאות (וההכנסות) שלנו בתחומים שונים. ברגע שנקבל דו"ח מפורט, הדבר יקל עלינו באופן משמעותי. שכן, לא נצטרך לכתוב את ההוצאות באופן ידני כמו שאנחנו עושים כיום.

 

הסיבה ה – 2 להוציא דלקן אוניברסלי: בגלל החיסכון

מסתבר שיש לא מעט אנשים שבוחרים להוציא דלקן בגלל החיסכון. מי שמבינים בתחום הסבירו לנו שיש תחרותיות גדולה לאחרונה. הכניסה של רפורמה חדשה הביאה לכך שכל צרכן יכול לבחור את תחנת הדלק שבה הוא רוצה לבצע את התדלוק. כך שמתאפשר לכל אחד לבחור לפי שיקול דעתו את החברה ואת תחנת הדלק (גם החברות הקטנות). הדבר הוביל להנחות משמעותיות ולהטבות שמגיעות למי שמשתמשים בדלקן. מי שמחזיקים ברכב יודעים כי ההוצאות על הדלק הן גבוהות למדי, כך שאם ניתן לחסוך באמצעות שימוש בדלקן, הרי זה משובח.

 

הסיבה ה – 3 להוציא דלקן אוניברסלי: חיסכון בזמן

כל אחד ואחת מאתנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו עומדים בתחנת הדלק וממתינים למתדלק שיואיל בטובו לקחת מאתנו את התשלום. הדבר מפריע לרבים. שכן, אנחנו רוצים להגיע למקום, לתדלק וללכת. מסתבר שיש מי שיכולים לעשות זאת ללא הפרעה. מדובר כמובן במי שיש להם דלקן. שכן, מתאפשר להם לתדלק את הרכב ולאחר מכן, להמשיך בנסיעה. הודעת החיוב תישלח אליהם בהמשך והם לא צריכים להעביר את התשלום בזמן התדלוק עצמו.

 

מתלבטים לגבי דלקן? יש דרך קלה להגיע להחלטה

אם אתם מתלבטים לגבי רכישה של דלקן, כדאי שתדעו שאתם יכולים לפעול באותה דרך שאנחנו פעלנו. כלומר, יש באפשרותכם לגשת אל מכרים, שכנים או קרובי משפחה שיש להם דלקן ולשאול אותם את כל השאלות שמעניינות אתכם, למשל:

  • האם זה באמת יותר נוח?
  • זה משפיע על זמן ההמתנה בתחנת הדלק?
  • אתם ממליצים לאחרים לעשות דלקן? ועוד

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהן הסיבות שגורמות לרבים לבחור בדלקן. עכשיו, כשאתם מכירים את הסיבות מקרוב, עליכם רק להחליט אם הן נוגעות לכם.

דלק אוניברסלי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי