נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מצברים ונהנים! כי צריך לדעת ממי לרכוש מצבר איכותי

מצברים ונהנים

בחירה של מצבר איכותי היא לא בחירה פשוטה, בטח כאשר מדובר בתחום בו רובנו לא ממש מבינים. אבל, אם אתם מעוניינים לרכוש מצבר איכותי ואמין – יש לכם כתובת.

רכישה של מצבר – כיצד נדע שהמצבר שקנינו הוא האיכותי ביותר?

רכישה של מצבר היא פעולה אותה ישנה חובה לעשות, זאת משום שאורך החיים של המצבר משתנה מרכב לרכב ובדרך כלל עומד על מספר שנים מועטות. לאי החלפה של מצבר בזמן ישנן השלכות לא קטנות על איכות החיים שלנו, זאת משום שכל עוד לא נחליף את המצבר אנו ניתקל כל הזמן בתקלות ברכב כמו גם באופציה להיתקע עם הרכב בזמן נסיעה, דבר שעלול לסכן את החיים שלנו ושל הסובבים אותנו, מעבר לעלות כספית לא מועטה של תיקון המצבר או החלפתו בטרם עת. קיימים מספר עצום של דגמים המתאימים לסוגים שונים של רכבים והם משתנים מאחד לשני בהתאם לגודל, לכוח ובאיכות כמו גם במחיר. על כן, לפני שבוחרים מצבר איכותי חשוב מאוד לשים לב למספר פרמטרים:

  • התאמה בהתאם להוראות היצרן – אחד הדברים החשובים ביותר שעלינו לעשות בטרם אנו רוכשים מצבר איכותי היא לוודא כי המצבר מתאים להוראות היצרן, כאשר יש לשים דגש על המתח והקיבולת של המצבר, זאת משום שבמידה והם לא יתאימו להוראות היצרן תתרחש בעיה גדולה מאוד בהחלפה של המצבר לאחר מכן.
  • איכות המצבר – מצברים ונהנים! כי צריך לדעת ממי לרכוש מצבר איכותי היא לא רק בגדר סיסמא אלא בגדר חשיבות עליונה, זאת משום שמצבר איכותי ישרת אותנו לאורך זמן וחשוב לדעת ממי לרכוש אותו. על כן, חשוב מאוד לבדוק כי מדובר במצבר אשר מגיע מחברה ידועה ומוכרת, וכי מי שמוכר לנו את המצבר יכול להציע שורה ארוכה של מותגים איכותיים וחזקים כך שהמצבר שלנו יהיה האיכותי והטוב ביותר.
  • זמן אחראיות – כאשר רוכשים מצבר איכותי חשוב לבדוק מהו זמן האחראיות שניתן ע"י היצרן. ישנם יצרנים שנותנים למספר חודשים ויש כאלה גם לשנים ארוכות, אבל אין ספק כי מצברים שהם עם זמן אחראיות ארוך יותר הם אלו שמעידים על האיכות של המצבר.
  • מחיר המצבר – קיימים כיום בשוק עשרות סוגים שונים של מצברים ממותגים שונים, והמחיר של המצבר נע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפים, תלוי במותג ובצורך הנדרש. חשוב לבצע סקר שוק מקיף ולבדוק כי אתם מקבלים את המותג והמצבר הטוב ביותר עבור הרכב שלהם, בהתבסס על כל הפרמטרים שציינו לעיל.

מעוניינים לרכוש מצבר איכותי במחיר הוגן? פנו עוד היום ללירון מצברים, החברה המובילה בישראל להחלפת מצברים ותוכלו ליהנות גם אתם ממבחר עצום של המותגים האיכותיים והטובים ביותר בשוק כיום. השירות של מאור מצברים בחולון הינו פנטסטי!

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
התקנת דלקן אוניברסלי

טכנולוגיה ישראלית ראשונה מסוגה מאפשרת לראשונה לצרכן להתקין דלקן אוניברסלי ובאמצעותו  לתדלק באופן נוח יעיל וחסכוני יותר בכל תחנות