נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתנות שימושיות לאם ולתינוק

TerriC / Pixabay

רכישה של מתנות ליולדת כמו גם ליילוד מחייבת חשיבה מעמיקה לגבי הצרכים, וזאת משום שמדובר בשוק רחב מאוד בו לא מעט פעמיים אנשים רוכשים מתנות אשר אין בהן שימוש. כיצד ניתן להימנע מכך? להלן כל הפרטים.

מתנות בעבור האם והתינוק – שיקול פרקטי ועיצובי

רכישה של מתנה ליולדת ולתינוק היא חשובה ביותר בהיבט הפרקטי, זאת משום שלרוב יולדות רבות מדווחות על כך שהן מקבלות מתנות אשר אין להן שימוש ועל כן הן מבקשות להחזיר את לחנות. ע"פ החוק להגנת הצרכן, ניתן להחזיר מתנה בתוך כשבועיים בלבד ומשום שיולדות רבות נמצאות במשכב לידה חשוב לרכוש בעבורן מתנה אשר תשתמש אותן החל מהיום הראשון וזאת מבלי שהן יצטרכו להחזיר את המתנה חלילה. בדיוק לשם כך הוקמה חנות הבוטיק סולי – מתנות שלא שוכחים,  אשר מאפשרת לרכוש מגוון רחב של מתנות לאם ולתינוק וזאת במחיר נוח ומשתלם, כמו גם אפשרות לשלוח את המתנה לכל בית חולים בארץ עוד באותו היום. באמצעות sooly תוכלו לרכוש מתנות בלתי נשכחות אשר הן שימושיות, מעוצבות ומרגשות.

כיצד נבחר מתנות לאם ולתינוק?

לאור העובדה כי אנו ב sooly מתנות ליולדות מבינים את ההתלבטות הקשה בהם נתקלים אנשים רבים בבואם לרכוש מתנה היא מורכבת ביותר, אנו מציעים שירות של ייעוץ אישי אשר ניתן לבצע באמצעות התקשרות למספר הטלפון 1700552882 וזאת כדי שתוכלו לרכוש את המתנה הפרקטית והטובה ביותר בעבור האם והילוד. בחנות הווירטואלית של sooly ניתן להתרשם ממגוון רחב של מתנות הכוללות מארזים יוקרתיים, מוצרים נלווים לאם ולתינוק כמו גם מתנות לידה. אחד המוצרים הפופולריים ביותר הוא ללא ספק זרים ליולדת אשר מורכבים ממגוון מוצרים אשר הם בגדר הכרח בעבור כל אם צעירה, ועל כן מדובר בהזדמנות מצוינת בעבורכם לרכוש זר מעוצב אשר נראה יפהפייה אך בו בעת מאפשר פרקטיות רבה. את כלל המוצרים ובפרט הזרים ניתן לשלוח באמצעות משלוח אקספרס לכל נקודה בארץ, עוד באותו היום, ועל כן אם לדוגמא אתם מעוניינים לשלוח פרחים ליולדת בירושלים ניתן לבצע משלוח אקספרס עוד באותו היום, בתנאי שביצעתם את הרכישה עד השעה 14:30.

רק נולד

מתנות ליולדת ולתינוק במחירים משתלמים

כאמור, בזכות sooly ניתן לרכוש מגוון רחב של מוצרים כמו גם זרים וזאת במחיר אשר מותאם בדיוק לתקציב שלכם, כך שתוכלו להיות בטוחים שהמתנה אותה רכשתם תשמש את היולדת ואת התינוק לאורך זמן רב, זאת בזכות מוצרים איכותיים אשר נבחרו בקפידה ומיוצרים ברמה הגבוהה ביותר תחת תנאי פיקוח מחמירים. כלל המוצרים ידידותיים לסביבה ומותאמים בדיוק לצרכים של היולדת והתינוק, זאת מתוך מחקר מעמיק לגבי הצרכים של היולדת והתינוק בתקופה המרגשת והבלתי נשכחת הזו. לקבלת פרטים נוספים, השאירו פרטים באתר ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא משפחה