נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

צ'ק ליסט ליום הולדת קסום ובלתי נשכח

זריזות ידיים

עבור ילדים  רבים אין דבר מרגש יותר מחגיגת יום ההולדת שלהם.

זהו היום שהם מצפים לו כל השנה ונצרב להם בזיכרון לעוד שנים רבות אחר כך.

אז אם אתם רוצים לארגן לילד שלכם מסיבה קסומה שהוא לא ישכח לעולם הגעתם למקום הנכון.

אם תדעו לדאוג לארבעה מרכיבים שעומדים בבסיס של כל אירוע מוצלח, חתן או כלת השמחה שלכם יזכו לאירוע מרשים ומהנה מעבר לכל מה שהעזו לחלום עליו.

אז מה הם ארבעת המרכיבים המדוברים?

 

כיבוד

בדרך כלל תחום הכיבוד זוכה לתשומת לב מועטה בהשוואה לשאר חלקי האירוע. מרבית ההורים הולכים לסופר מעמיסים כמה שקיות של חטיפים פופולריים, קצת בקבוקי שתייה קלה ומסדרים הכול בכלים חד פעמיים על שולחן עטוף מפת אלבד. בדרך כלל הלגיטימציה לנוהל הזה היא שזה מה שילדים אוהבים. עם זאת ילדים פתוחים יותר לשינויים ממה שרובנו חושבים. השקעה בשולחן עם כיבוד מיוחד צבעוני וטעים ישדרג כל אירוע. הכנת פופקורן בטעמים וצבעים שונים דורשת מיומנות והשקעה נמוכה והתוצאות מרשימות ומעוררות תאבון. קשטו את השולחן בשלל צורות של סוכריות גומי והעזרו בסוכריות גומי לקשט קנקנים גדולים וצוננים של מיץ פטל ולימונדה.

 

מוזיקה

אל תגבילו את הפלייליסט לאותם שירי יומולדת שחוזרים על עצמם כל שנה. ילדים היום מכירים שירים מכל ז'אנר, כל עוד השיר מוכר ומקפיץ הוא יעבוד. שימו שירים מסרטים וסדרות טלוויזיה, להיטים שמחים מהרדיו וכמובן אל תוותרו על להיטים ישנים יותר בקרב מסיבות ילדים כמו ריקוד הציפורים. אל תהססו לקבל בקשות מיוחדות מילד או ילדת יום ההולדת והחברים שבאו לחגוג עימו. ילדים ידועים כקהל נאמן ולפעמים הם יתעקשו לשמוע את אותו שיר מספר פעמים, דאגו למצוא מספר גרסאות כיסוי של שירים פופולריים ואם הם מתעקשים על המקור, תנו לקהל את מה שהוא רוצה.

 

קישוטים

פיות קסומות, דינוזאורים אימתניים, קוסמים מעוררי פליאה או ארנבונים חמודים. לכל ילד יש איזשהו תחביב או אהבה לנושא מסוים. העזרו בתשוקה של כלת או חתן השמחה כדי לתכנן מסיבה בנושא מסוים ודאגו שכל הקישוטים והאביזרים במסיבה יתכתבו עם אותו נושא. למשל אם ילד יום ההולדת אוהב ללכת לספארי מלאו את חלל האירוע באיורים של אריות זברות וג'ירפות וחלקו לילדים משקפות צעצוע וכובעי ספארי.

 

מופע

מופע טוב הוא הבסיס לכל אירוע מוצלח, כזה שיעורר עניין בילדים וינתב את האנרגיה והסקרנות שלהם בצורה חיובית. בעבר ליצנים היו הבחירה הפופולרית אך כיוון שיש ילדים שפוחדים מליצנים בחירה זאת נהיית פחות ופחות נפוצה. קוסם טוב הוא אופציה מעולה, שמתאימה לטווח רחב של גילאים ואהודה הן על הבנים והן על הבנות. אל תחכו לרגע האחרון ודאגו מבעוד מועד להזמנת מופע קסמים ליום הולדת של ילדכם.

יצירת אירוע מלא חוויות וכיף עבור הילד שלכם אינה חוויה מסובכת כלל. כל עוד תקפידו על ארבעת העקרונות האלה תבטיחו שהחגיגה שארגנתם תיצור זיכרונות קסומים במיוחד.

 

איש במה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
מסיבת הפתעה
אמן חושים למסיבת הפתעה

מסיבת הפתעה היא אירוע קטן ובכל זאת מורכב מכיוון שצריך להצליח ולהפתיע את חתן השמחה. איזה סיפור נמכור לו

קוסם מצויר
אמן חושים בירושלים

ירושלים בירת ישראל היא העיר הגדולה במדינה. מדובר על עיר מיוחדת מאוד עם שיק אירופאי ואווירה ים תיכונית. העובדה

איש אומר משפת
תרגום סימולטני

במדינת ישראל מתקיימים מדי שנה אלפי כנסים אשר בהם משתתפים לא מעט אורחים מרחבי העולם. לצורך כך, ישנה חשיבות