נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קבלן איטום מורשה: קבלן שונה ממה שאתם מכירים

צובע

בשונה מקבלנים אחרים, קבלן איטום מורשה חייב להיות בעל מיומנות גבוהה וזאת לאור אמצעי האיטום המתקדמים אשר מאפשרים לבצע מגוון רחב של עבודות באיטום, גם במקרים מורכבים. מה חשוב לדעת לגבי המקצוע הזה וכיצד נבחר את קבלן האיטום הטוב ביותר? כל הפרטים – במאמר הבא.

קבלן איטום מורשה – מהו?

עבודות איטום מצריכות עבודה עם קבלן איטום מורשה, אשר הוא הגורם בלעדי המוסמך לצורך עבודה של איטום. למעשה, עבודות איטום חייבות להתבצע רק באמצעות קבלן מקצועי, כל זאת לאור העובדה כי וזאת חל שינוי משמעותי בכל ענף הבנייה והשיפוצים, כל זאת בזכות כניסה של אמצעים טכנולוגים אשר מאפשרים לבצע מגוון רחב של פעולות איטום אשר כוללות: איטום המרצפות בבית, איטום מרפסות, איטום גגות כמו גם איטום של מבנים – בהתאמה אישית לסוג המבנה. יחד עם זאת, מעבר לידע המקצועי הנדרש מהקבלן נדרש גם ביצוע אבחון מדויק עוד בטרם החלה העבודה, כאשר ע"פ המומחים של חברת גולד איטומים, קבלן איטום מהווה את הגורם המקצועי והמוסמך לקבוע האם אכן ניתן לבצע את העבודה ותוך ביצוע של פעולות.

איש איטום

מהן הפעולות אותן מבצע קבלן האיטום?

למעשה, קבלן האיטום אחראי על כך כי ביצוע עבודת האיטום תתבצע על הצד הטוב ביותר, תוך התאמה למבנה ולצרכים. ע"פ המומחים של חברת גולד איטומים, אשר מתמחה בתחום מזה שנים ארוכות, תפקידו של קבלן האיטום הוא לבצע ראשית כל אבחון מדויק אשר כולל איתור כמו גם טיפול בנזילות מכל סוג, קילוף טיח מהקירות, הרמת ריצוף וחלקי בטון אשר הם רופפים, גילוי ברזל חלוד וטיפול בו כמו גם שיקום ותיקון של בטון באמצעות החלקה. בשלב השני נדרש מהקבלן לבצע את עבודות הביצוע באופן יסודי, בהתאמה למבנה ובאמצעות תערובות ייחודיות אשר מתאימות בעבור כל מטרה, החל משיקום הבטון ועד ליציקתו עד לעומק המקסימלי. על כן, מדובר בתפקיד מהותי ביותר אשר דורש רמה מקצועית גבוהה כמו גם ניסיון, ועל כן אם אתם מחפשים כעת חברה אשר מתמחה בתחום וברשותה קבלני איטום מומחים, אנו גאים להציג את חברת גולד איטום, אשר מהווה כיום את חוד החנית בענף.

גולד איטומים – קבלני האיטום הטובים ביותר בישראל

חברת גולד איטומים היא בעלת ניסיון של מעל ל 25 שנה בתחום של איתור נזילות, איטום וכן שיקום מבנים. צוות העובדים של החברה, אשר מורכב מקבלני האיטום הטובים ביותר אשר מחזיקים בתעודת קבלן רשום מטעם רשם הקבלנים כמו גם בתעודת אוטם מורשה מטעם מכון התקנים הישראלי, כך שתוכלו להיות בטוחים כי אתם מתקשרים עם חברה אמינה ומקצועית אשר תעניק לכם את המעטפת הטובה והמותאמת בעבורכם, בכל רחבי הארץ. למידע נוסף, היכנסו לאתר בכתובת https://golditumim.com.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אלטשולר שחם
הפנים שמאחורי אלטשולר שחם

בישראל קיימים מספר בתי השקעות אשר מציעים השקעה וחיסכון במגוון אפיקים. בתי ההשקעות נבדלים זה מזה בתחומי ההתמחות שלהם,