נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לפעול לקבלת תמלוגים מחברת הביטוח?

תאונת דרכים

הגשת תביעה נגד חברת ביטוח דורשת השקעה של זמן, משאבים וסבלנות. עם זאת, המאמץ משתלם ויש דרכים לקצר את התהליך. במאמר הבא נציג את השלבים העיקריים ונסביר עם מי אפשר להתייעץהאפשרות לקבל תמלוגים ופיצויים היא הסיבה שבגללה אנחנו רוכשים ביטוח. לא משנה באיזה ביטוח מדובר, המודל העסקי מבוסס על כך שתמורת תשלום פרמיה קבועה – חברת הביטוח תממן עבורנו הוצאות רלוונטיות.

מטבע הדברים, כל סוג של פיצויים או תגמולים אנחנו נקבל לפי המאפיינים של הפוליסה, רמת הסיכון, גובה הפרמיה ששילמנו ובאופן כללי מה שהסכמנו עליו מול חברת הביטוח. עם זאת, לא תמיד התהליך שמתחיל בהגשת התביעה אכן מסתיים בקבלת פיצויים.

 

כל מה שצריך לדעת על הגשת תביעה

החדשות הטובות הן שכיום יש כלים אובייקטיביים ברורים לקיצור משמעותי של תהליך הגשת תביעות ביטוח וקבלת פיצויים. ראשית, המידע הרשמי הקיים באתרי האינטרנט של חברות הביטוח מאפשר לנו לדעת על מה בדיוק חתמנו ומה כלול בפוליסה. אם בעבר היינו צריכים להגיע פיזית אל הסוכן ולעמוד בתור כדי לשמוע ממנו מה החובות והזכויות שלנו, הרי שכיום הכל זמין עבורנו אונליין ובכל שעה.

חוץ מזה, גם את הגשת התביעה עצמה ניתן לבצע דרך אתר האינטרנט של חברות הביטוח. אין צורך ברקע טכני מסובך כדי לבצע את הפעולה הזו ואפשר לצרף מגוון רחב של סוגי מסמכים כדי לבסס את הטענות המרכזיות. במקביל, ישנם בעלי מקצוע אובייקטיביים שעומדים לרשותנו ומייצגים את האינטרסים שלנו מול חברת הביטוח.

 

למה להיעזר בשירות מקצועי של הגשת תביעה?

הדרך הכי טובה לפעול כדי לקבל תמלוגים מחברת הביטוח היא להיעזר בשירות של חברה שמתמחה בכך. נכון שאפשר לפעול גם עצמאית ולהגיש את התביעה דרך האינטרנט, אבל זה דורש זמן המתנה ממושך ולא בטוח שהבקשה תאושר ותתקבל. אבל אם פונים אל בעלי מקצוע חיצוניים שמייצגים אותנו ולא את חברת הביטוח, מגדילים את הסיכוי להשלמת התהליך לפי האינטרסים שלנו.

יתרה על כך, שירות מקצועי של הגשת תביעה משתלם כי העלות שלו נקבעת לפי סכום הפיצויים. ברוב המקרים אפילו לא נצטרך להכניס את היד לכיס, משום שאת שכר הטרחה נשלם רק אחרי שנקבל את הפיצויים והתגמולים.

 

מה הפיצויים שאפשר לקבל מחברת הביטוח?

כל חברת ביטוח מציעה רף אחר של תגמולים לפי הפוליסה ומאפייני המקרה. באופן כללי, ישנם פיצויים גבוהים שניתן לקבל למשל בגין אובדן כושר עבודה, פגיעה פיזית, תאונה וכן הלאה.

במקרים אחרים, אולי נוכל לקבל פיצויים ותמלוגים בעקבות נזק לרכוש – בין אם מדובר במבנה, ברהיטים בדירה או בכלי רכב. בכל אחד מהמקרים האלה, הגשת התביעה בצורה מסודרת היא התנאי החשוב ביותר לניצול ומימוש הזכויות שלנו מול חברת הביטוח הפרטית.

חברת ביטוח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הליך בוררות
מה היא העלות של הליך בוררות?

סכסוכים אינם עניין נעים, אבל לפעמים אין ברירה, הם נוצרים, וצדדים בסכסוך צריכים לפנות לגורם שלישי, שיכריע עבורם בסוגיית