נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ה'עשה' ו'אל תעשה' שאתם חייבים לקרוא לפני שאתם קונים צפיות ועוקבים לאינסטגרם

לייקים עוקבים ועוד

תעשיית מכירות של צופים ועוקבים באינסטגרם תופסת תאוצה בשנים האחרונות ובטח גם אתם מתעניינים בכך.

המאמר יפרט את ה'עשה'  וה'אל תעשה' בתעשייה זאת.

 

מה לעשות כדי לקנות עוקבים וצפיות לאינסטגרם?

רוצים עוקבים באינסטגרם בלי לעקוב? – התהליך הוא פשוט. כנסו לאחד מהאתרים של החברות המוכרות צפיות, עוקבים, לייקים ותגובות לאינסטגרם, בחרו את הכמות הרצויה לכם, שלמו באופן מאובטח בכרטיס האשראי וקבלו באופן מיידי את החבילה שרכשתם. תוכלו לחלק את העוקבים והצפיות על מספר סרטונים, תמונות, פוסטים או סטורי שהעליתם והתחילו לצבור עוקבים נוספים. כאשר בעלי פרופיל אחרים ייראו שיש לכם הרבה עוקבים הם לא יהססו ויצטרפו גם הם לחגיגה כמו עדר. לא תצטרכו לעקוב אחרי העוקבים שתקנו אך רצוי לעקוב אחר העוקבים הטבעיים על מנת ליצר עימם אינטראקציה.

 

לקנות רק עוקבים אמיתיים

כאשר אתם קונים מחברה עוקבים או צפיות בחרו בחברה אמינה ואחראית שתמכור לכם עוקבים אמיתיים ולא מזויפים. יש לך חשיבות גדולה. ברגע שהאלגוריתם של האינסטגרם מזהה שאלו עוקבים עם חשבונות פעילים והם מייצרים עמכם אינטראקציה הוא יחשוף את ההעלאות שלכם למשתמשים נוספים שהם העוקבים הטבעיים. על מנת שתהיה לכם אינטראקציה עם העוקבים שרכשתם מומלץ לקנות גם לייקים ותגובות. ככל שיהיו לכם יותר עוקבים איכותיים שיגיבו אליכם, כך תהיו חשופים ופופולריים יותר באינסטגרם.

 

קנו את העוקבים בהדרגה

על מנת שהפרופיל שלכם יהיה פעיל ולא יזהו שאתם קונים עוקבים וצפיות עשו זאת בהדרגה. כלומר, קנו בתחילה 100 עוקבים לסרטון ושימו לב מה קורה. בסרטון הבא תוכלו לקנות 200 עוקבים והמשיכו באותו אופן. אפשרות נוספת היא לקנות כ-5,000 צפיות ולפזר אותם על מספר סרטונים שהעלאתם. בכל אופן חשוב שהסרטונים שלכם יהיו איכותיים, מקוריים ומצולמים היטב. ברור שלא יכולים לקנות עוקבים לסרטון מטושטש או כזה שאין בו כלל ענין מכיוון שהמשתמשים האחרים יבינו במהרה שאלו עוקבים קנויים. לפיכך, השקיעו בסרטונים, בסטורי ובתמונות. גם תדירות הפרסומים שלכם צריכה להיות שיטתית. העלו בכל יום 2-3 תכנים בשעות הפעילות של העוקבים אותם אתם רוצים להשיג ושם גם תשבצו גם את העוקבים שקניתם.

 

מה אסור לעשות?

אסור בשום פנים ואופן לקנות עוקבים וצפיות מחברה המוכרת עוקבים מזויפים שאין להם חשבונות פעילים באינסטגרם או שישנו חשש שיסירו את העוקב מייד לאחר הקנייה. על מנת שזה לא יקרה עליכם לבדוק חוות דעת והמלצות באתרי האינטרנט לגבי חברה אמינה ומקצועית המוכרת אך ורק עוקבים אמיתיים. אל תתנו לחברות קש לעבוד עליכם. ידוענים ואושיות רשת רבים נוהגים לקנות עוקבים, צפיות, לייקים וכד' ולכן הסרטונים שלהם וויראליים ומביאים להם עוד ועוד עוקבים. כדי להגיע למעמד כזה חשוב להיות זהירים ולרכוש עוקבים רק מהטובים ביותר.

 

מכשיר טלפון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל