נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קרוואנים להשכרה- כל מה שצריך לדעת

מבנה הזזה

רק תדמיינו – נוסעים בטבע, הכל שקט מסביב, מלא ירוק או ים או מה שרק תבחרו ועצמאות ענקית. נשמע מושלם, לא? אז אספנו בשבילכם את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם פונים לשירות ה"קרוואנים להשכרה" הקרוב ויוצאים לטייל ברחבי הארץ.

טיול בשטח

למה כן ולמה לא לקחת קרוואן?

  • קודם כל – הקרוואן שובר את השגרה הרגילה אליה התרגלנו של חופשה בתצורה של טיסה, מלון, השכרת רכב וסימון וי על אתרים תיירותיים משמעותיים. עם קרוואן ניתן להגיע למקומות חדשים, שכנראה לא היינו מגיעים אליהם בדרך אחרת. בצורה זו, ניתן לישון קרוב לחוף הים, קרוב לנחל או ממש בלב מדבר.

יחד עם זאת, כן יש צורך לתכנן גם טיול קרוואנים; צריך לתכנן מסלול מסודר שיכלול שעות נהיגה סבירות בכל יום על מנת שהנהג\ת יוכלו ליהנות גם כן מהטיול ולא יותשו, להזמין מקום בחניוני לילה שונים, לא לארוז יותר מדי דברים כדי שהקרוואן לא יהיה עמוס מדי ומבולגן ועוד.

  • לילדים זה גן עדן. חופשה בקרוואן זה מושלם לילדים – זה מרגש, זה נותן תחושה של הרפתה משותפת בלתי נגמרת, הם קרובים לטבע, יש להם מרחב לשחק ולהשתולל בלי לחשוב על להרוס, לשבור או ללכלכך משהו במלון או בצימר.

יחד עם זאת יש לזכור שילדים הרבה פעמים נוטים להשתעמם מהר. לכן, צריך לתכנן את השהייה המשותפת ולהביא משחקים, קלפים ורעיונות לפעילויות משותפות להעביר את הזמן.

  • אריזה- כולנו יודעים כמה מתיש זה יכול להיות לארוז תיק לטיול ארוך – לחשוב בדיוק מה צריך להביא, מה נכנס בתיק, לא עובר את המשקל המותר בטיסה, לא יהיה כבד מדי ויהיה פרקטי ונוח. בטיול בקרוואן לא צריך לחשוב יותר מדי – אורזים מה שנראה, וגם אם לוקחים קצת אקסטרה, זה לא ישנה יותר מדי. בנוסף, אורזים ופורקים פעם אחת בלבד; בלי לעבור ממלון למלון, לפתוח ולסגור שוב את המזוודה, בקרוואן הרבה פעמים אפילו יש ארון נוח להניח את הכל ולא תצטרכו לפרוק ולארוז שוב ושוב. כמו כן, חשוב לציין שכדאי בכל זאת לא לקחת הרבה דברים על מנת לשמור על סדר וארגון בזמן הטיול בקרוואן.
  • אז למה לא לקחת קרוואן להשכרה ולהתחיל לטייל? כמובן שהטיול בקרוואן כולל גם קשיים ואתגרים. למשל, הלינה המושתפת באותו החלל יחד עם הילדים ללא פרטיות. בנוסף, יש צורך לתפעל את הקרוואן – לתדלק, להחליף מיכל מים, לתקן בבעיות שוטפות שעלולות לקרות לרכב ולישון במתחמי לינה משותפים עם תנאים פחותים לעיתים.

לסיכום

אם חפצה נפשכם באתגר, שובר שגרה וזמן איכות משפחתי, השכרת קרוואנים זה הפתרון עבורכם. אך קחו בחשבון את המחיר בחופשה קצת פחות "מפנקת" וקלה הדורשת מאמץ ועבודה. תהנו!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
מסיבת הפתעה
אמן חושים למסיבת הפתעה

מסיבת הפתעה היא אירוע קטן ובכל זאת מורכב מכיוון שצריך להצליח ולהפתיע את חתן השמחה. איזה סיפור נמכור לו

קוסם מצויר
אמן חושים בירושלים

ירושלים בירת ישראל היא העיר הגדולה במדינה. מדובר על עיר מיוחדת מאוד עם שיק אירופאי ואווירה ים תיכונית. העובדה

איש אומר משפת
תרגום סימולטני

במדינת ישראל מתקיימים מדי שנה אלפי כנסים אשר בהם משתתפים לא מעט אורחים מרחבי העולם. לצורך כך, ישנה חשיבות