נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שיפוץ חדר אמבטיה: זמנים, כמויות ומחירים

שיפוץ חדר אמבטיה

אחד המקומות הרגישים ביותר בבית, שאת השיפוץ שלו חייבים לבצע בשום שכל ובזהירות, הוא חדר האמבטיה. הסיבה לכך פשוטה – קשה מאד לחיות בבית, בלי שיהיה שם חדר אמבטיה מתפקד. לכאורה, גם המטבח נמצא באותו המעמד.

אבל למעשה, בלי מטבח מתפקד אפשר לחיות, אם מזמינים אוכל מבחוץ ונוקטים עוד מספר אמצעים אחרים. מכל האמור לעיל, המסקנה היא כי שיפוץ חדר אמבטיה צריך להתבצע במהירות הרבה ביותר האפשרית.

בשורות להלן נרחיב את היריעה בכל הקשור בקביעת הזמנים, הכמויות והמחירים הנהוגים לשיפוצים. מהו סדר העדיפויות הנוגע לשיפוצים? כיצד קובעים את הזמנים, הכמויות והמחירים הנוגעים לשיפוצים? להלן התשובות.

שיפוץ חדר אמבטיה – קביעת סדרי העדיפויות

כאמור, שיפוץ חדר אמבטיה הוא החלק המסובך ביותר בתהליך השיפוצים כולו. כשמתחילים את תהליך השיפוצים כמו שיפוץ ועיצוב מטבח קטן, יש לקבוע תחילה מה בדיוק רוצים לשפץ שם.

האם השיפוץ הוא רק קוסמטי, או שמא הוא כולל גם חלקים יסודיים? האם שיפוץ חדר אמבטיה כולל גם שיפוץ והחלפת צנרת, תריסים ועוד או שמא רק החלפת רכיבים מסוימים באמבטיה? אם נקודת המוצא היא שהשיפוצים כוללים אל כל הרכיבים, החל מטיפול יסודי וכלה בקוסמטיקה, ההיערכות חייבת להיות מושלמת. בתחילה, יש לבדוק מה המחיר של השיפוצים.

זאת, על מנת שניתן יהיה למצוא את המקורות הנכונים להשגת המימון. בנוסף, אם בעלי הנכס בחרו ארונות מיוחדים למטבח, חשוב גם להזמין אותם, על מנת לגלם את המחיר שלהם במחיר הכולל של השיפוצים. הזמנת הארונות והחלקים האחרים, מאפשרת גם לקבוע בקלות אם יש צורך למשל בנקודות חשמל חדשות ואמצעים אחרים שיסייעו בהרכבה של החלקים השונים.

שיפוץ אמבטיה

קביעת הזמנים: שיפוץ חדר האמבטיה

כאשר מדברים על הזמנים לשיפוץ חדר האמבטיה, יש בכך משום הטעיה. נכון הרבה יותר לומר, שבשלב הזה נוקטים בכל האמצעים על מנת לקצר את הזמנים של השיפוצים.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא איסוף חומרי הגלם השונים, הנדרשים לשיפוצים. בנוסף, יש להזמין את החלקים השונים של חדר האמבטיה הכוללים את הארונות, נברשות, מתלים וכיוצא האלה.

גם כאן, יש לדאוג שהפריטים כאמור יהיו בהישג יד עוד לפני שהפועל הראשון מגיע להתחיל את העבודה. הצעדים האלה חשובים תמיד, אבל הם חשובים במיוחד כשמדובר במוצרים מיוחדים ולא סטנדרטיים.

באשר לשיפוצים עצמם, יש לקבוע עם המשפצים לוח זמנים ריאלי לשיפוצים, שהקבלן יצטרך לעמוד בו. אם מדובר בקבלן רציני, מוכר ובעל ניסיון, הסיכויים שיעמוד בלו"ז הצפוי הם גבוהים מאד.

ככלל, ההמלצה החד משמעית כאן היא לא לקחת סיכונים ולא לגייס למשימה שיפוצניקים ללא רזומה, בלתי מוכרים וכאלה שיסרבו לחתום על הסכם שיפוצים מקדים.

אם יש לכם צורך ורצון בביצוע שיפוץ חדר אמבטיה במהירות הרבה ביותר ובתקציב הנמוך ביותר האפשרי, אתם בדיוק במקום הנכון. באתר שיפוצים פלוס ניתן למצוא את כל הפתרונות וכל בעלי המקצוע האיכותיים, שיבצעו עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אלטשולר שחם
הפנים שמאחורי אלטשולר שחם

בישראל קיימים מספר בתי השקעות אשר מציעים השקעה וחיסכון במגוון אפיקים. בתי ההשקעות נבדלים זה מזה בתחומי ההתמחות שלהם,